Mandarijn schreef:Hier is het gerommel al weer voorbij. Gelukkig viel het hier mee.
Was vanavond naar de cursus vd brandweer. En daar viel het er echt uit en flink wat onweer en bliksem. Dat was in Midden-Limburg (Echt).
In Weert is de bliksem in geslagen in een huis. Daar moet de brandweer naar toe vanwege de inslag en brand.
Dan was je hier om de hoek.
Zo vandaag fris...en ik moet inpakken, en denk alleen maar trui trui trui, oo ik weet het niet
eelke schreef:Ik heb benden het raam open (en de klepraampjes en de achterdeur) en de vensterbank een ventilator. Boven en op zolder staan de kamer ook open. Het is idee is dan dat dat ding koude licht van buiten naar binnen blaast en dat dan de warme lucht er via boven uit kan.
En dat werkt wel. Luchtstroom door heel het huis
Hmmm, klinkt goed. Ik ga 's kijken hoe we dat hier kunnen fabrieken (hoge achterramen maar ook 2 tuindeuren )
Zo vandaag fris...en ik moet inpakken, en denk alleen maar trui trui trui, oo ik weet het niet
Dan heb je vanaf 20u dus ook kunnen genieten van al dat geflits. Om half 10 konden we naar huis. Maar bij de brandweer bus komen ging niet. Zo hard regende het. En toen ik en mijn collega's van Stramproy er eindelijk in zaten met 70km/u over de snelweg. Het was niet te doen. Zoveel water stond er.
Tis toch wat, in september... maar heb gisteren kalk en mest gestrooid. Komende week wordt het nog best warm dus dan zal het nog wel groeien, maar als ik dan nu niet sproei dan gaat de kalk en mest daar niet aan mee helpen natuurlijk.
Angelique schreef:Ik vind het eigenlijk precies goed. Overdag lekker warm, savonds een stuk koeler.
Ja maar het is nog net te warm om de houtkachel savonds aan te doen, en ik vind deze temperatuur ook ingewikkeld met wat je nou aan moet doen. Lange broek? Lange mouwen? Trui? Jas?
eelke schreef:Ja maar het is nog net te warm om de houtkachel savonds aan te doen, en ik vind deze temperatuur ook ingewikkeld met wat je nou aan moet doen. Lange broek? Lange mouwen? Trui? Jas?
Voor mij geen probleem, gewoon in mijn hemmetje. Voorlopig geen lange mouwen of een jas!
Tanna schreef:
Voor mij geen probleem, gewoon in mijn hemmetje. Voorlopig geen lange mouwen of een jas!
Ja gisteren was het ook ff korte broek en hempie. Vanmorgen scheen de zon en dan is het lekker, nu is de zon weg, 14 graden, en dat is dan ineens weer fris. En als dan straks de zon weer terug komt is het weer warm natuurlijk