Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Oh bleh Koekje......... Ik hoop dat roze koekje gauw weer gezonde oortjes heeft :-*
Door hannabelgje
Wasabi heeft gisteravond en vanmorgen niet gegeten en is niet in zijn hummetje. Eens kijken of we een afspraak kunnen maken bij de da voor vanavond.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Hope
Een kat hebben met een wormbesmetting en dat niet welwillende beest dan een wormkuur moeten geven. Tjonge wat een gedoe.
Door Spikkelneus
Hope schreef:Een kat hebben met een wormbesmetting en dat niet welwillende beest dan een wormkuur moeten geven. Tjonge wat een gedoe.
Ken je deze truc: pilletje fijnmalen, mengen met iets plakkerigs (bijv pindakaas) en aan de voorpoot smeren. Gegarandeerd dat ze zich direct gaan wassen en weg is het pilletje.

Hoe gaat het met de keuken/kookplaat?
Door Hope
Spikkelneus schreef:Ken je deze truc: pilletje fijnmalen, mengen met iets plakkerigs (bijv pindakaas) en aan de voorpoot smeren. Gegarandeerd dat ze zich direct gaan wassen en weg is het pilletje.

Hoe gaat het met de keuken/kookplaat?
Ooooh slim!

De kookplaat is gerepareerd voor nood. We kunnen hem gebruiken maar hij zit zo vastgelijmd dat ze hem er niet uit krijgen zonder het aanrechtblad te breken. Ze zijn nog aan het uitzoeken wat daar nu aan gedaan kan worden. Tot die tijd kunnen wij koken met een lade open voor extra ventilatie. Niet ideaal maar goed, we kunnen koken.

Altijd fijn, zo'n goede service. *sarcasme uit*
Door Pauline
Gruwelijke (poging tot) manometrie achter de rug. Mislukt. Water en bloed uit alle gaten (zo ongeveer dan) die in mijn hoofd zitten. Slokdarm is niet volledige toegankelijk voor de slang. Operatie in december gaat niet door! Eerst moet er gewerkt worden aan de obstructie in de slokdarm. Prof. Kolkman was heel verbaasd (en eigenlijk verbijsterd) dat er sinds half januari nog maar zo minimaal aan mijn klachten "gewerkt" is.
Door hannabelgje
Net terug van de dierenarts met Wasabi. Geen koorts of andere afwijkingen. Er is nu bloed afgenomen voor nader onderzoek. Ondertussen krijgt hij iets tegen misselijkheid en een ab kuur. Morgen moet hij eten, anders willen ze hem opnemen. Duimen jullie mee?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
Jeetje zeg, Pauline, jakkes! Sterkte met het hele gedoe, klinkt erg vervelend en pijnlijk en frustrerend!

Verder draaien de duimen voor alle zieke katjes, kindertjes en anderen die duimen nodig hebben.
Door Aprilsnow
Anne in Duitsland schreef:Jeetje zeg, Pauline, jakkes! Sterkte met het hele gedoe, klinkt erg vervelend en pijnlijk en frustrerend!

Verder draaien de duimen voor alle zieke katjes, kindertjes en anderen die duimen nodig hebben.
Plus 1

Klein klaagje... mijn toetsenbord heeft ineens een andere indeling en ik weet niet waar ik dat moet veranderen (digibetisch)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door