Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Paar weken geleden had Tom ineens een scheur in zijn duimnagel. Afgeknipt en toen begon het obsessieve likken. Vorige week naar de dierenarts geweest, ontstoken duim gewricht wat doorgeslagen was naar zijn eerste teen. Een week ab en pijnstilling gekregen, daarna moest het echt over zijn.
Morgen is het een week geleden en het is nog niet over. Ik was met de pijnstilling gestopt zondag omdat het goed ging en hij misselijk werd van de metacam. Maar omdat het likken vandaag weer de spuigaten uit liep hem weer metacam gegeven en het likken was acuut over.
Hij heeft er dus giga pijn aan. De da dacht aan een grasaar oid die in zijn nagelbed was gekomen. Mijn gok was en is dat hij gebroken is, wat de da ook als optie zag toen ik erover begon.
Hoe dan ook, morgen maar weer terug naar de da. En dan moet ie iig even onder zeil om te gaan kijken wat er aan de hand is. En wsl gaat zijn duim er dan ook af :(
Vind het zo sneu voor het manneke...
Door Lizetta
Knuf voor Pauline! Hopelijk komt het straks wel goed
En ook voor Tom: succes, ook zonder duim...

Mijn klaag:
Had meegedaan aan een groepsbestelling bij een winkel voor houten speelgoed. Zou deze week bij hen geleverd worden en dan komend weekend bij ons. Laat de fabrikant gister weten (op de dag van levering dus, terwijl er 2 maanden geleden besteld is!!) dat niet alles leverbaar is en dat er dingen in back-order staan :-\ Nou weet ik nog niet wat er van mijn (enorme ::) ) levering niet meteen komt, maar ik heb wel een vermoeden... Bij andere winkels was dit onderdeel moeilijk te krijgen, dus ik hoopte er zo wel aan te kunnen komen :'(
Door koekje
Grimms? Ik heb mijn bestelling vanmiddag binnen gehad. Backorder wil alleen zeggen dat het later geleverd wordt, mogelijk op het moment van bestellen bij Grimms zelf gemaakt moest worden. Ik verwacht wel dat je het nog krijgt, mogelijk alleen niet op tijd voor 5-12.
Wat had je besteld wat zo moeilijk leverbaar is?
Door Lizetta
koekje schreef:Grimms? Ik heb mijn bestelling vanmiddag binnen gehad. Backorder wil alleen zeggen dat het later geleverd wordt, mogelijk op het moment van bestellen bij Grimms zelf gemaakt moest worden. Ik verwacht wel dat je het nog krijgt, mogelijk alleen niet op tijd voor 5-12.
Wat had je besteld wat zo moeilijk leverbaar is?
Ja Grimms... Vanmiddag al? Wow!
Ik begrijp back order... baal er alleen van, omdat ik ook wat (kleine) dingen als cadeau had besteld voor 19-11. Dat gaan ze hoogstwaarschijnlijk niet halen, ben ik bang. 5-12 is gelukkig geen probleem. En het meeste is voor als m'n kindje er straks is en die mag nog rustig 9 weken blijven zitten!
grote regenboog is op veel plaatsen uitverkocht en/of slecht leverbaar, dus die verwacht ik sowieso later. Verder weet ik het nog niet, dat krijg je pas bij de levering te horen :(
Door koekje
Ik heb laatst webshops gezien waar hij leverbaar was. De met gewone kleurtjes, geen zwart/wit of pastel.
Door koekje
Ik had trouwens oa het roze portable poppenhuis, ook niet zo makkelijk verkrijgbaar, en ging wel van een backorder uit. Maar ik had vanmiddag mn hele bestelling.
Door Lizetta
koekje schreef:http://grimms.toverboom.eu/Grimm's-1067 ... cgodrNALKQ
Niet de meest goedkope winkel, maar lijkt op voorraad. Maar als je hem al bij saartjeswereld besteld hebt, zou ik daar op wachten.
Ik heb met 20% korting op 54 euro besteld, dus wel echt een stuk goedkoper! en ik heb geen haast, dat scheelt. Hoop alleen dat het cadeautje voor de 19e niet vertraagd is...

Oeh de portable, zo leuk! Maar dat is iets voor als meneer-in-mijn-buik er is en wat ouder is. Ik heb nu vooral echte babydingen besteld en een paar dingen die ik zelf ook mooi/leuk vind (regenboog en mandala).
Ik had trouwens niet bij saartjeswereld besteld, maar bij meervoorkinderen. Maar het probleem ligt bij grimms, zij kunnen op dit moment het aantal bestellingen gewoon niet aan (ik zit ook in een engelse fb-groep van babi pur en die winkel houdt iedereen super goed op de hoogte, vandaar dat ik dit weet)
Door koekje
Ah, ik had samen gedaan met een groep mensen (uit NL) die bij saartjeswereld bestelde.
Portable poppenhuis is er overigens ook in blauw en naturel.
Door pluk
Woest ben ik, echt woest!!!!!
Net t laatste rondje gelopen met Scott, gaat er ineens een deur open en wordt er een kat naar buiten gegooid/geschopt. Beestje vloog gewoon 2 meter de lucht in.
Direct 112 gebeld, ik realiseerde me toen dat je die misschien niet hiervoor mag bellen, maar echt een super aardige mevrouw die er werk van ging maken. Daarna belde er nog een agent en hij gaat zo een kijkje nemen.
De kat liep al weer voor de deur te miauwen toen wij doorliepen dus ernstig gewond is ie niet denk ik.
Ze hebben daar 2 katten die eigenlijk altijd buiten zitten. Water en eten staat ook buiten. Water zit vol met dorre bladeren en brokjes worden opgegeten door de vogels. Heb al eens gebeld met de dierenbescherming,maar dit mag blijkbaar gewoon.
Mag hopen dat die agent wat kan doen...
Door Lizetta
pluk schreef:Woest ben ik, echt woest!!!!!
Net t laatste rondje gelopen met Scott, gaat er ineens een deur open en wordt er een kat naar buiten gegooid/geschopt. Beestje vloog gewoon 2 meter de lucht in.
Direct 112 gebeld, ik realiseerde me toen dat je die misschien niet hiervoor mag bellen, maar echt een super aardige mevrouw die er werk van ging maken. Daarna belde er nog een agent en hij gaat zo een kijkje nemen.
De kat liep al weer voor de deur te miauwen toen wij doorliepen dus ernstig gewond is ie niet denk ik.
Ze hebben daar 2 katten die eigenlijk altijd buiten zitten. Water en eten staat ook buiten. Water zit vol met dorre bladeren en brokjes worden opgegeten door de vogels. Heb al eens gebeld met de dierenbescherming,maar dit mag blijkbaar gewoon.
Mag hopen dat die agent wat kan doen...

Wat kunnen mensen toch beesten zijn >:( >:( >:(
Kan me voorstellen dat je woest bent! Hopelijk maken ze er werk van...
Door Lizetta
koekje schreef:Ah, ik had samen gedaan met een groep mensen (uit NL) die bij saartjeswereld bestelde.
Portable poppenhuis is er overigens ook in blauw en naturel.
Kleur is niet zozeer waar ik nu mee zit (real men wear pink!!!), maar ik moet de kosten gewoon spreiden ;D
Nu eerst maar wat babyspeelgoed, de caravan is echt voor iets grotere kindjes!
Door koekje
Er had iemand gisteravond een beetje prut in een oor. Ik hoopte op oorsmeer, aangezien het wel mee leek te vallen.
Nou, vandaag niet meer :-X
Het lijkt wel een combinatie van halfgedroogd bloed en stroop wat haar oor uitkomt en loopt ook de oorschelp uit.
Straks komen er nieuwe oordruppels en morgen mogen we weer naar haar 'vriend'.

Het is nog geen maand geleden dat we ook al bij haar vriend zaten en twee weken daarvoor had ze ook al een loopoor.
Arm kind en ook arme ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door