ellenned schreef:Wij hebben ook vorig jaar een krot opgebouwd tot een heerlijk paleisje. Wij hebben m daarna ook verzekerd maar ben totaal vergeten hoe dat zit. Als ik thuis ben ( ben dit weekend vrij dus aan t genieten in de keet) zal ik de papieren er eens bijpakken.
Heb je toevallig ook foto,s? Wij zijn dik een jaar iedere weekend bezig geweest maar dubbel en dwars waard
Alvast bedankt dat je dat voor mij na wilt kijken
Wij zijn vanaf februari nu bezig om het bewoonbaar te krijgen. We hebben binnen alles er uit getrokken. Stukken vloer en balk vervangen. Nieuwe wandisolatie en daarna de wanden weer opgebouwd. De caravan is van red cedar hout en daar was jaren niets aan gedaan. De voorkant zag er niet uit en die hebben we helemaal kaal geschuurd en in de olie gezet. Wat een hels karwei

Afijn inmiddels is het nu in zoverre klaar dat als de aannemer zijn werk af heeft, ik nog de kleine slaapkamer een behang en "sausje" moet geven, de achterwand van de keuken moet nog betegeld en dan gaan we er in. Dan blijft er nog wat afwerk-werk liggen maar dat gaat wel goed komen.
Foto's heb ik wel maar moet ik eens voor gaan zitten om dat uit te zoeken. Ga ik weleens doen als we daar lekker aan het relaxen zijn
Maar alvast een paar foto's van de buitenkant...
Toen we het kochten;
Schuren...schuren en nog eens schuren
En een fotootje waarop je ook wat meer tuin ziet. (die gaat ook nog op de schop. er is al veel gerooid maar moet nog meer uit en dan daar ook weer "opbouwen" )
De voorkant nu... (We willen het nogmaals in de olie zetten in de hoop dat het dan iets donkerder gaat worden zodat de posten/deuren er niet meer zo uitknallen...altijd lastig om zo kleur te bepalen van een potje

)