Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Nee hoor is helemaal niet stom, van somigen mensen kan somige dingen wel hebben en van anderen niet. Dat is gewoon zo.
Mijn vriend wilt ook nooit zijn verjaardag vieren, hoeft allemaal niet zo dat gedoe.
Ik wil juist wel heel graag mijn verjaardag vieren en omdat die van ons een week uit elkaar zitten vieren we dan meestal enkel die van mij :)

Even weer O.T.
Gister begon mijn linker enkel pijn te doen, werd steeds erger in de loop van de dag.
In de avond kon ik er bijna niet meer op staan, het voelt alsof mijn pees los is gescheurd van mijn bot of zo :-X
Ik kan mijn voet niet meer goed plat zetten, zal de fibro wel weer zijn maar het doet zo veel pijn dat ik bijna naar de huisarts er mee wil gaan.
Wat heb ik soms toch een verschrikkelijk kut lijf >:(
Door Hope
Kookplaat ergernis: komt er vandaag eindelijk een nieuwe kookplaat, blijkt dat de keukenboer de kookplaar die er nu in zit vast heeft gelijmd ipv geschroefd. Nu kunnen ze de kapotte er niet uit krijgen en zijn ze dus onverrichte zaken weg gegaan. Nu dus weer keukenboer bellen.
Waarschijnlijk moet nu ook het aanrechtblad vervangen. En als dat zo is zijn we nog niet jarig want dat moet natuurlijk op maat gemaakt. Sukkels. Wie lijmt er nu een kookplaat vast?! Eigenlijk ben ik "blij" dat we er nu achter komen en niet over een aantal jaar. Want de kookplaat vervangen zou dus nooit een optie zijn geweest :uglystupid2:

Mensenlief, wát een gezeik!
Door Charlie Angel
Ik had Butrans pleisters gekregen als pijnbestrijding omdat het gewoon echt niet meer gaat.
Blijk ik er allergisch op te reageren, heb nu dus brandplekken op mijn huid. ::) En niet van het plakrandje, maar juist op het hele middenstuk.
En ik had er ook nog eens niets aan, ook niet na opbouwen dosis.

Dus nu Fentanyl pleisters. Ben er niet blij mee, maar ik moet ook gewoon eens kunnen slapen, dat gaat al lang niet meer door de pijn. Hopelijk werken deze wel zonder al te veel bijwerkingen en reageert mijn huid er niet op.
Het andere middel wat ik al heb afbouwen mag ook niet meer, dat hebben we ook al geleerd.

Eigenlijk geen klaag dus, was gewoon allemaal heel leerzaam. :biggrin2:
Door eelke
Oef, nou ik zou wel klagen hoor... hopelijk ga je vannacht al lekkerder slapen!
Door eelke
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de stad doorgelopen (ik denk wel 30 winkels gehad) voor een cognac bruin tasje. Nérgens! Ja of 100 euro.

Thuis, zalando, tadaaaa;

Afbeelding

En 6 miljoen andere in die kleur en grootte. Deze is prima, en 12 euro, en volgende week voor dat geld thuis bezorgd. Pffffttt ik kan er ook niks aan doen zo hoor dat al die winkels failliet gaan. Ik heb mn best gedaan, 2 uur rondgelopen, alleen voor een tasje! >:(

Beetje jammer dat ik m vanavond had willen hebben.
Door Kaela
Ik dacht dat ik bijna alle stof voor mijn examen door had genomen. Blijken er nog 2 delen sylabus te zijn. Gatver de gatver!
Door Els&Flow
Onze Jura is weg voor onderhoud. Een volle week weg. Volgende week woensdag komt ze pas terug. :-\ Een week lang oploskoffie of erger.. senseo. ::)
Door - pien -
Els&Flow schreef:Onze Jura is weg voor onderhoud. Een volle week weg. Volgende week woensdag komt ze pas terug. :-\ Een week lang oploskoffie of erger.. senseo. ::)
Oei :'( Wij waren 'm 2 weken kwijt :o
Oploskoffie met warme melk, dat verzachtte het gemis een beetje...
Door cj
Ik was m 2 dagen kwijt, bleek dat er een jurawinkel bij mij om de hoek zit. Ook nog gratis thuisgebracht.
Bij mij bleken de maalschijven kapot te zijn, gaf bonen vullen aan, terwijl die er in zaten.
Had nog nooit een servicebeurt gedaan en volgens de monteur is dat echt niet nodig. Dit omdat de maximale rekening altijd 150 euro is, inclusief vervangen onderdelen. Jura vraagt 150 voor een servicebeurt.
Door cj
Heb zo'n Bialetti als reserve, gaat altijd mee in de caravan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door