Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Hoe is het met flow haar oor?

Prima dag voor de boeg wel. Afwisselend thuiswerken en huishouderen. 2 x op pad met de honden, want ik denk dat Gijs wel 2 x een half uur kan lopen, en nog wat boodschappen doen voor het avond eten en wat lekkers voor vanavond.
Het gebeurd niet zo vaak dat ik uit mezelf al zo op tijd wakker ben, dus ik heb ook nog eens extra tijd. Zo ff omkleden en dan op weg voor de eerste ronde, dan zijn die guppen hopelijk alvast voldaan.
Gijs heeft ook maar 1 keer gehuild vannacht, en hij komt nu ook rustig over. Hopelijk is zijn verliefdheid weer een beetje over. Wel net onhandig dat morgen mijn auto naar de garage moet, en we dus een langere wandeling hier in de wijk moeten doen...
Door MillyMol
Gecondoleerd Fenixjuh!

Natuurlijk kun je het nog wel over je oma van 95 met Facebook en IPhone hebben… Mooie herinneringen kunnen ook voor geluksmomentjes zorgen die je hier mag delen. :bigarmhug:
Door Els&Flow
eelke schreef:Hoe is het met flow haar oor?

.
Ze laat niet toe dat ik het zalf, dus moeten we daar creatief mee zijn. Manlief is gisteren thuis gekomen, dus vandaag kunnen we met zn 2en zalven. Verder gaat het best goed. Klappert nog wel, maar de horizontale gehoorgang is ook flink beschadigd en open met wondjes. Ze is wel goed uit de narcose gekomen, dat is al heel fijn!! En verder heeft ze al feilloos door dat als ze klappert of schud in de keuken er een ahh je hebt een zeer oortje, wil je een koekje volgt. Vooral van de baas.. ::) ;D
Door smulpaap
Els&Flow schreef:Ze laat niet toe dat ik het zalf, dus moeten we daar creatief mee zijn. Manlief is gisteren thuis gekomen, dus vandaag kunnen we met zn 2en zalven. Verder gaat het best goed. Klappert nog wel, maar de horizontale gehoorgang is ook flink beschadigd en open met wondjes. Ze is wel goed uit de narcose gekomen, dat is al heel fijn!! En verder heeft ze al feilloos door dat als ze klappert of schud in de keuken er een ahh je hebt een zeer oortje, wil je een koekje volgt. Vooral van de baas.. ::) ;D
Misschien is het ook een idee om haar een beetje rustig te houden Els . En het klapperen goed in de gaten te houden , er wil nog weleens een bloedoor ontstaan
Beterschap ! :-*
Els&Flow schreef:Ze laat niet toe dat ik het zalf, dus moeten we daar creatief mee zijn. Manlief is gisteren thuis gekomen, dus vandaag kunnen we met zn 2en zalven. Verder gaat het best goed. Klappert nog wel, maar de horizontale gehoorgang is ook flink beschadigd en open met wondjes. Ze is wel goed uit de narcose gekomen, dat is al heel fijn!! En verder heeft ze al feilloos door dat als ze klappert of schud in de keuken er een ahh je hebt een zeer oortje, wil je een koekje volgt. Vooral van de baas.. ::) ;D
Ach arme Flow, ze zal er zeker heel flink last van hebben zeg. Charlie had de laatste jaren elke nazomer ineens een fikse ontsteking in het oor, daar had hij dan ook echt enorm last van. Ik mocht dan wel alles doen, maar hij was dan wel echt heel zielig. Ik moet het heel hard afkloppen maar voor nu heeft hij nog geen last gehad. Ik heb dan wel de hele zomer 1x per week a 2 weken zijn oren met zure druppels gedaan. Hopelijk was dat bij hem de clue.
Een dikke knuffel voor de mooie meid, hopelijk is het gauw opgeknapt. :-*
Ook eentje van Charlie. :-*
Door Pauline
Ahhh die slimme Flow!!!

Ik heb hier 2 teckels in de aanbieding, wie wil???

Moet er wel bij vertellen dat ze meuren naar kinderboerderij..., ze hebben ergens liggen rollen waar zich wilde zwijnen hebben opgehouden (wist niet eens dat die hier in het bos liepen, wel een extra aandachtspuntje). Ach aan de andere kant houd ik ze wel zelf..., ze zijn alweer gewassen. Of het afdoende heeft geholpen ruik ik straks, nu mijn auto nog. ::) :o :( :-[ :-X
Door kira
Heel fijne jachttraining gehad. Vanmiddag was de kleine beer wel heel mank hoop morgen weer normaal mank. Zojuist heel gezellig gegeten. Morgen dan naar ik hoop een ronde Bussloo en dan is het weekend weer voorbij. Helaas.
Door kira
Heerlijke ochtendwandelingen en toen in de auto raakte Sytzes in paniek doe ik de deur open heeft die gore minicreel alles ondergespuugd. Dus twee retrievers en een beer onder de stront. De minicreel zelf was al weer druk bezig de inhoud van zijn maag weer in de maag te krijgen. Zo goor. Inmiddels iedereen weer schoon en de toet ook. Alleen de geur blijft hangen.
Door Els&Flow
Gatver Kira.. Dat is een bijzonder slecht begin van je dag..

Hier oortje gezalfd. Flow bij me geroepen, tube verstopt achter mijn rug. Lekker eerst even kroelen, daarna een sjaal over haar ogen gelegd, nog even kroelen en oortje open gelegd. Zolang ze niks ziet laat ze het toe. Oortje was sneller gezalfd dan ooit tevoren, gepofte kippenpoot gegeven en nu ligt ze lekker te slapen. No stress. Morgen weer op deze manier.
Door kira
Els&Flow schreef:Gatver Kira.. Dat is een bijzonder slecht begin van je dag..

Hier oortje gezalfd. Flow bij me geroepen, tube verstopt achter mijn rug. Lekker eerst even kroelen, daarna een sjaal over haar ogen gelegd, nog even kroelen en oortje open gelegd. Zolang ze niks ziet laat ze het toe. Oortje was sneller gezalfd dan ooit tevoren, gepofte kippenpoot gegeven en nu ligt ze lekker te slapen. No stress. Morgen weer op deze manier.
Weet niet welke zalf je nu hebt? De laatste oorepisode bij Arie heeft ze een langwerkende zalf gehad bij de dierenarts die na ik meen een week nog een keer herhaald is.
Door Els&Flow
kira schreef:Weet niet welke zalf je nu hebt? De laatste oorepisode bij Arie heeft ze een langwerkende zalf gehad bij de dierenarts die na ik meen een week nog een keer herhaald is.
Een zalf zonder label in een tube van de dierenarts. Hij doet wel goed zn werk want ze geeft al veel en veel minder pijn aan en is eindelijk weer fit en vrolijk aan het worden.
Deze week moeten we terug komen voor controle.
Door Kaela
Wat fijn dat het beter lijkt te gaan met haar oortje Els! Je hebt een slimme manier gevonden! Gek he, wat soms de reden kan zijn waarom ze moeilijk doen. Oscar zou juist super pissig worden als ie het niet kon zien, maar als het voor Flow werkt, top!

Ik heb de hele dag geleerd, op een onderbreking van het hardlopen na. Hardlopen ging op tempo slak, aangezien ik nog lekker hoest en proest van de verkoudheid. Maar wel lekker om weer een soort van te kunnen lopen, hopelijk zit er dinsdag weer wat meer pit in.
Door Kaela
Zo, ontbeten en boodschappen gedaan! En aangezien Oscar nog aan het snurken is, eerst weer even leren. Dan straks hardlopen en vanmiddag voor de eerste keer sollicitatiegesprekken afnemen. Ik heb 1 sollicitant al per ongeluk gister laten komen ipv vandaag, die reageerde heel sportief, dus die is in ieder geval flexibel ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door