Fioon schreef:@hope schriftelijk sommeren om het op te lossen zoals jij wilt. Schriftelijk is belangrijk ineen eventueel later stadium.Ja, dat is misschien wel een goed idee! Thx!
Sterkte!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fioon schreef:@hope schriftelijk sommeren om het op te lossen zoals jij wilt. Schriftelijk is belangrijk ineen eventueel later stadium.Ja, dat is misschien wel een goed idee! Thx!
Sterkte!
Anneloog schreef:<br /><br />Ja, dat is misschien wel een goed idee! Thx! Als je rechtsbijstand hebt die er op zetten. Jullie hebben genoeg aan jullie hoofd dus als het kan lekker uit handen geven.Ja, we gaan er niet te lang mee laten tobben. Ze krijgen tot eind deze week de tijd en anders gaat het inderdaad naar de rechtsbijstand. Zo zonde hé, koop je een dure keuken, leveren ze dit soort service
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
sella schreef:Is helaas vaker het geval. Keukenboeren zijn vriendelijk tijdens de verkoop.Ja, dat blijkt. En zie als consument het kaf maar eens van het koren te scheiden.
Heb je na de de plaatsing een probleem zie je de andere kant.
De goede keuken leveranciers uitgezonderd.
dinky89 schreef:Wettelijk gezien is voor een consument de winkel waar je het aanschaft het aanspreekpunt. Die mogen de consument niet opzadelen met wijzen naar leverancier of monteur.Dank je wel! Goede tip!
Tip: Zeg dat dit niet aan jullie verwachtingen voldoet conform art. 7:17 BW en dat als het eind deze week niet opgelost is je rechtsbijstand inschakelt (doe dit schriftelijk via bijvoorbeeld een mail die je ingebrekestelling als titel meegeeft). Wanneer je dit zo benoemd zijn ze vaak behulpzame......
rosmin schreef:@HopeVreselijk is dat. Keukenboer blijft stug volhouden dat ze zonder akkoord van de fabrikant geen nieuwe plaat kunnen leveren. Ja, hallo, ik wil gewoon kunnen koken!!! Als het nu de oven was, dan was er minder haast bij, maar een kookplaat is toch een vrij essentieel onderdeel van een keuken
en vermeld dat je de koopovereenkomst hebt gesloten met de winkelier en dat je niets met de fabrikant van doen hebt.
De winkelier is produkt aansprakelijk. Gebruik ook dat woord in plaats van "garantie" , garantie
komt pas om de hoek kijken als de winkelier er niet meer is.
NB: Veel winkeliers verschuilen zich achter het gegeven dat de fabrikant met een oplossing moet komen, daar heb je als consument helemaal niets aan. Dit doen ze om evt. kosten (die ze niet vergoed krijgen van de fabrikant) niet voor eigen rekening te willen nemen. En helaas komen ze vaak mee weg omdat de meeste consumenten het garantieverhaal winkel/fabrikant voor lief nemen.
Hope schreef:Vreselijk is dat. Keukenboer blijft stug volhouden dat ze zonder akkoord van de fabrikant geen nieuwe plaat kunnen leveren. Ja, hallo, ik wil gewoon kunnen koken!!! Als het nu de oven was, dan was er minder haast bij, maar een kookplaat is toch een vrij essentieel onderdeel van een keuken
rosmin schreef:@HopeProductaansprakelijkheid is iets anders. Stel je verbrand je aan de kookplaat vanwege een fout in het apparaat, dan spreek je van productaansprakelijkheid.
en vermeld dat je de koopovereenkomst hebt gesloten met de winkelier en dat je niets met de fabrikant van doen hebt.
De winkelier is produkt aansprakelijk. Gebruik ook dat woord in plaats van "garantie" , garantie
komt pas om de hoek kijken als de winkelier er niet meer is.