Angelique schreef:Is het hout opNeuh, ik had zo lang achter mijn laptop gezeten dat de kachel uit was

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Is het hout opNeuh, ik had zo lang achter mijn laptop gezeten dat de kachel uit was
El_Kato schreef:Waarom rolt een dekbedhoes altijd in elkaar en als het nog meer tegenzit rolt hij de overige was er ook nog bij in in de drogerIk doe ook altijd de hoes zonder andere was in de droger omdat het anders een drama wordt![]()
Ik vouw de hoes altijd al op en check nog een keer tussentijds maar net toch weer een in zich zelf gerolde dekbedhoes die niet helemaal droog is![]()
Volgende keer de hoes maar zonder andere was in de droger en op de helft eruit halen en verder boven uithangen en dan de rest van de was…
El_Kato schreef:Waarom rolt een dekbedhoes altijd in elkaar en als het nog meer tegenzit rolt hij de overige was er ook nog bij in in de drogerMijn ervaring is dat het met drogerballen iets minder erg is (niet volledig goed maar minder erg). Die drogerballen hebben we ooit een keer in een kerstpakket gekregen en dat was het enige effect dat ik van die ballen merkte (energieverbruik en zachtere was heb ik niets van gemerkt in ieder geval).![]()
Ik vouw de hoes altijd al op en check nog een keer tussentijds maar net toch weer een in zich zelf gerolde dekbedhoes die niet helemaal droog is![]()
Volgende keer de hoes maar zonder andere was in de droger en op de helft eruit halen en verder boven uithangen en dan de rest van de was…
eelke schreef:Er is in de buurt een meisje van 17 vermist en nu vliegen er al sinds gisterenavond steeds helikopters rond. Ik word er zo naar van...Ow bah, dat is zeker heel naar, ik hoop dat ze snel en levend gevonden wordt.
Hope schreef:Mijn kat zit bij de buren op het dak van de schuur en hij kan er niet meer af.Welkom in de wonderen wereld van de katten eigenaars
Ligt Lotje eindelijk een keer te zonnenbaden, zit Jimmy weer op een onmogelijke plek
Kaela schreef:Otje had vanmorgen bij het urineonderzoek een PH van 9Ik heb geen verstand van de waardes maar gezien het hier staan en je![]()
![]()
eelke schreef:Ik heb geen verstand van de waardes maar gezien het hier staan en je9 is echt extreem hoog (en dus heel basisch). Volgens mij loopt de schaal van 1 tot 10, waarbij de zure maag rond de 2 zit. En urine normaal tegen de 6 aan. Wordt het meer basisch dan vormt zich makkelijk gruis, waar de urine nu dan ook helemaal vol mee zat.zal het niet al te best zijn...
Kaela schreef:9 is echt extreem hoog (en dus heel basisch). Volgens mij loopt de schaal van 1 tot 10, waarbij de zure maag rond de 2 zit. En urine normaal tegen de 6 aan. Wordt het meer basisch dan vormt zich makkelijk gruis, waar de urine nu dan ook helemaal vol mee zat.