Siberienne schreef:Hoe bevallen de laarzen? Ik moet nog op jacht. Althans, 1e poging misluktJa prima hoor. Beetje smal wel, ik krijg ze niet zo makkelijk uit.dus nog verder zoeken.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Hoe bevallen de laarzen? Ik moet nog op jacht. Althans, 1e poging misluktJa prima hoor. Beetje smal wel, ik krijg ze niet zo makkelijk uit.dus nog verder zoeken.
Diego schreef:Ik heb...totale verbazing over het eten dat mensen krijgen en wordt geadviseerd om aan te sterken....... en iedereen zich maar afvragen waarom de kosten voor medische zorg toch zo de pan uitrijzen....
Broodje kroket, poffertjes, kaaschips, kitkats?
Schiet mij maar lek. Nu verbaas ik me al heel vaak over voeding en de onwetendheid hiervan nog in de zorg ( uitzonderingen daargelaten) maar gisteren weer totaal verbijsterd het ziekenhuis verlaten na op bezoekuur bij mijn nicht geweest te zijn. Nu is ze zelf ook totaal niet met goede voeding bezig. Maar blijkbaar zijn kaaschips erg belangrijk als je een stoma krijgt evenals kit kats en kroket?
Honden kunnen ook overleven op brok en de mens ook wel op rotzooi blijkbaar.
-Annemarie- schreef:Goed bezig!Dat lijkt mij heel handig... op de crosstrainer! Maar daar is hier thuis geen ruimte voor...ik zal echt de frisse lucht in moeten![]()
Ik ga met Evi weer beginnen op de crosstrainer. Lekker thuis in de bijkeuken.Werkt ook prima, ik ben niet zo van het buiten hardlopen. Zet ik de deur open, heb ik ook frisse lucht.
![]()
Met Evi hoef je niet specifiek warming up en cooling down te doen, zit in de lessen ingebouwd. Tenzij je stretch oefeningen wil doen.
Succes!
Kaela schreef:Vanavond staat de tweede ronde op de planning. Ik denk er inderdaad over om "les 1" gewoon nogmaals te doen. Al kon ik dit goed volhouden en had aan het eind zoiets van "ohww het is al voorbij...zou best nog een stukje van 2 min. kunnen rennen" Zal eens even gaan kijken hoe "les 2" in elkaar zit.
Wat goed van je! Tip: rustig aan! Loop de eerste lessen gerust een paar keer voordat je naar de volgende gaat. Omdat je aangeeft niet sportief te zijn, je lijf mag wel even de tijd krijgen om te wennen.
Om goed warm en soepel te worden: https://www.runnersweb.nl/training/oefe ... ntent=ABON