Nelson proudly presents. Update

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Nelson proudly presents. Update

Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

En de b1? Tekort kan ook effect op zenuwen hebben.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Els&Flow schreef:Hoe zit je in je b12 en evt b6? Is dat recent nog getest? En kan je daar injecties voor krijgen. Aangezien je niks binnen houd zal je weerstand ook abominabel slecht zijn. En dat zal de nodige klachten weer niet ten goede komen. Voor wat betreft je voeding,wat zegt je arts daarvan? Ze kunnen je toch moeilijk laten verhongeren. Voor je kindje ook niet bepaald goed..
Je darmen zullen wel wat lui worden, nu je geen vezels of uberhaubt voeding kan aanleveren. Er is wel (losse) thee die je darmen blijft stimuleren.
De vitaminen kan ik nu nemen middels een preparaat. Door de kwark geroerd blijft dat godzijdank binnen.
De laatste weken heb ik volgens de diëtiste eigenlijk netjes gegeten. Afvallen van de afgelopen week kan dus ook van de stress/pijn zijn gekomen. De bloedwaarden laten geen tekorten zien, dat houden ze goed in de gaten. Vochtbalans gaat ook goed en de kleine groeit gestaag.

Ik heb het advies gekregen om stimulance te drinken. Dat is een soort sinaasappelsap met extra vezels. Ik denk zomaar dat het zou kunnen helpen. Sinds een week of twee gebruik ik ook de zuigtabletten vitamine B en foliumzuur weer, dat gaat goed. Eten ging best redelijk. Kleine hoeveelheden omdat mijn maag nog protesteerd anders, maar ik kon best eens fruit eten, of groenten, kwark, ijs etc. Alleen die pijn gooide roet in het eten.
suzanne 1
5-sterren
5-sterren

Bericht door suzanne 1 »

Och jee, wat moet jij afzien deze zwangerschap. Deze baby heeft een super mama. Hopelijk heeft het trekken geholpen en blijft die afschuwelijke aangezichtspijn nu weg. Heel veel sterkte
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Mens ik word er naar van :'( . Sterkte en ik wens je alles wat je maar van het leven zou willen. Je verdient het.
Hoop echt dat het klaar is nu met deze ellende.
Truida
3-sterren
3-sterren

Bericht door Truida »

Marloes, ik maak een hele diepe buiging voor jou.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Gisteren voor het eerst heel bewust de baby voelen bewegen :smitten:

Controle vandaag was weer prima. Baby keurig op de curve wat betreft groei, hartje klopte stevig en regelmatig.
Ook weer bloed laten prikken voor de vitaminen.

De aangezichtspijn is nu met paracetamol goed te doen. Vandaag dus even een vreugdedansje gedaan!
Ik heb me vandaag echt een hele normale zwangere gevoeld :biggrin2:
Kiraly
4-sterren
4-sterren

Bericht door Kiraly »

Hope schreef:Gisteren voor het eerst heel bewust de baby voelen bewegen :smitten:

Controle vandaag was weer prima. Baby keurig op de curve wat betreft groei, hartje klopte stevig en regelmatig.

De aangezichtspijn is nu met paracetamol goed te doen. Vandaag dus even een vreugdedansje gedaan!
Meid wat heerlijk voor je, dat er veel van deze goede dagen mogen volgen
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Hope schreef:Gisteren voor het eerst heel bewust de baby voelen bewegen :smitten:

Naaaah, heerlijk toch?! Wat fijn om te lezen! Ik ben plaatsvervangend opgelucht! ;D

Hopelijk zet dit positieve nu door. Volgens mij komt jullie kleine met kant-en-klaar opgerolde mouwen ter wereld straks!
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik weet niet meer wat ik moet schrijven, alles is al gezegd. Met één ding kan ik het meer dan eens zijn: jullie kindje krijgt heel bijzondere ouders! Wat een kracht, moed en durf. RESPECT!!! :-*
sella

Bericht door sella »

Yeeh fijn je ukkekpuk voelen bewegen maakt het zoveel echter
Fijn dat de pijn nu met de paracetamol houdbaar is.
Nu is het klaar met ellende en ga je lekker opknappend heen. :-*
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Ah wat heerlijk :biggrin2:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Gelukkig dat je pijn nu beetje onder controle is. Ik heb ooit collega gehad die ook last van aangezichtspijn had en ik weet hoe akelig en hoe onvoorspelbaar angstig deze pijn voor haar was dus ik ben blij dat het nu weer beetje te doen is voor jou. Hoop toch zo dat de rest van je zwangerschap een beetje dragelijker voor je zal zijn op alle vlakken!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Ooooooh meissie wat fijn dat jij jouw kindje hebt gevoeld en dat je even normaal zwanger voelde! Hoop zo voor jou en voor jouw man dat je nog vele normale dagen krijgt met vele vreugde dansjes! :-*
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Oh neen, wat een ellende weer :( Ik hoop dat je het nu wel gehad hebt en het vanaf nu alleen maar beter gaat. Leuk dat je je mini hebt voelen bewegen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Oh wat heerlijk voor je :-* !
Ik hoop dat je steeds vaker van zulke momenten kunt gaan genieten :-*

Plaats reactie