Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Half 8 is laat, hier staat dogmeat er altijd al om 6 uur ofzo :o daarom ga ik het meestal maar zelf ophalen.

Ik heb mn laarzen. He he. Verder moet ik eigenlijk nog wat voor mijn werk doen maar ik heb er geen zin in dus ben ik het aan het uitstellen tot morgenochtend. Wellicht heb ik dan wel discipline.
Door Els&Flow
eelke schreef:Half 8 is laat, hier staat dogmeat er altijd al om 6 uur ofzo :o daarom ga ik het meestal maar zelf ophalen.

.
Hier komen ze normaal rond een uur of 13.00. 06.00 is midden in de nacht. :o :o :o
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Ohhh, ik kan daar toch zo jaloers op zijn, al die ontzettend creatieve mensen! :) Mooi!

Vanmorgen weer gespeurd met Moyra. Scent detection op afstand met 4 bakjes ging prima. Ze gaat netjes zitten om het goede bakje aan te geven. Daarna een handschoen vinden en de bijbehorende persoon zoeken. Het ging super! Ze is echt geconcentreerd aan het werk; blaffende hond in een geparkeerde auto wordt genegeerd, evenals een wandelende familie, en alle lekkere geurtjes op het veld waar we overheen lopen. Zó mooi om te zien!
Daarna is ze lekker moe. :) En ik ook.
Geweldig is dat hé :)
Door eelke
Kaela schreef:Dat is de tijd dat de wekker gaat om op tijd op het werk te zijn....

Jaaaaaaaaaaaaaa dikke doei, ik begin meestal tussen 13.00 en 15.00 met werken :biggrin2:

6.00 is midden in de nacht. :cool:
Door Kaela
eelke schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa dikke doei, ik begin meestal tussen 13.00 en 15.00 met werken :biggrin2:

6.00 is midden in de nacht. :cool:
Lucky you!

Al heb ik ook niet te klagen met 1 vrije dag en 1 avonddienst in de week hoor. Drie keer vroeg op is nog wel te doen. Al is het wel ook direct het antwoord op de vraag: waarom ga je zo achterlijk vroeg naar bed? Well, do the math! Als ik mijn uurtjes wil maken en vroeg op moet, dan ga je dus vroeg naar bed.
Kaela schreef:
Lucky you!

Al heb ik ook niet te klagen met 1 vrije dag en 1 avonddienst in de week hoor. Drie keer vroeg op is nog wel te doen. Al is het wel ook direct het antwoord op de vraag: waarom ga je zo achterlijk vroeg naar bed? Well, do the math! Als ik mijn uurtjes wil maken en vroeg op moet, dan ga je dus vroeg naar bed.
Of je gaat niet vroeg naar bed en zit nu als een zombie achter je bureau Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door zurca
Gisteren de "Evi-hardloop-app" op mijn telefoongezet en daarna daadwerkelijk de deur uit gegaan om te beginnen met hardlopen :o :o
Ik ben echt zo ontzettend niet sportief :biggrin2: Maar merk gewoon dat mijn conditie achteruit gaat, sommige broeken zitten niet zo lekker meer en ik ben een zoetekauw en kan dat niet laten staan dus....hardlopen it is ::)
Iemand misschien een tip voor een site met goede warming up en cooling down oefeningen?
Door -Annemarie-
zurca schreef:Gisteren de "Evi-hardloop-app" op mijn telefoongezet en daarna daadwerkelijk de deur uit gegaan om te beginnen met hardlopen :o :o
Ik ben echt zo ontzettend niet sportief :biggrin2: Maar merk gewoon dat mijn conditie achteruit gaat, sommige broeken zitten niet zo lekker meer en ik ben een zoetekauw en kan dat niet laten staan dus....hardlopen it is ::)
Iemand misschien een tip voor een site met goede warming up en cooling down oefeningen?

Goed bezig! :thumbsupup:

Ik ga met Evi weer beginnen op de crosstrainer. Lekker thuis in de bijkeuken. ;D Werkt ook prima, ik ben niet zo van het buiten hardlopen. Zet ik de deur open, heb ik ook frisse lucht. :biggrin2:
Met Evi hoef je niet specifiek warming up en cooling down te doen, zit in de lessen ingebouwd. Tenzij je stretch oefeningen wil doen.

Succes! :)
Door Els&Flow
Stoofpeertjes a la Plien op het vuur. ik kreeg een fles port en 4 kilo stoofperen van iemand en vond dit wel een aardige bestemming ervoor. :biggrin2: overigens 2 kilo herplaatst want het was een beetje veel..
Door Siberienne
eelke schreef:Half 8 is laat, hier staat dogmeat er altijd al om 6 uur ofzo :o daarom ga ik het meestal maar zelf ophalen.

Ik heb mn laarzen. He he. Verder moet ik eigenlijk nog wat voor mijn werk doen maar ik heb er geen zin in dus ben ik het aan het uitstellen tot morgenochtend. Wellicht heb ik dan wel discipline.
Hoe bevallen de laarzen? Ik moet nog op jacht. Althans, 1e poging mislukt >:( dus nog verder zoeken.
hannabelgje schreef:Of je gaat niet vroeg naar bed en zit nu als een zombie achter je bureau Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja dat is ook een optie. Maar aangezien ik nogal gevoelig ben voor slaapgebrek, voorkom ik dat zoveel mogelijk.
zurca schreef:Gisteren de "Evi-hardloop-app" op mijn telefoongezet en daarna daadwerkelijk de deur uit gegaan om te beginnen met hardlopen :o :o
Wat goed van je! Tip: rustig aan! Loop de eerste lessen gerust een paar keer voordat je naar de volgende gaat. Omdat je aangeeft niet sportief te zijn, je lijf mag wel even de tijd krijgen om te wennen.

Om goed warm en soepel te worden: https://www.runnersweb.nl/training/oefe ... ntent=ABON
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door