Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Siberienne schreef:Ooooh wat leuk. Ik ben er onlangs ook mee begonnen en vind echt zo leuk om te doen. Ik houd ook van kleurig :) . Ik vind het heerlijk maar moet inderdaad wel wat rust in mijn hoofd hebben. Dit weekend een schaal afgemaakt waar ik eigenlijk niet helemaal tevreden over ben omdat 't net wat te snel / slordig was.. ik ben ook nogal onhandig met de lijm. Hoe doe jij dat zonder dat de hele bovenkant vd tegels ook meteen onder zit?
Ik gebruik glas, geen tegels. En Patex houtlijm van de Action, smeert lang niet zo erg als de normale lijm. Ben lid van het mozaiekforum via Judith1967, heel veel handige tips vind je daar. Laat je werk eens zien, wil je dat?
Door Siberienne
Pauline schreef:Ik gebruik glas, geen tegels. En Patex houtlijm van de Action, smeert lang niet zo erg als de normale lijm. Ben lid van het mozaiekforum via Judith1967, heel veel handige tips vind je daar. Laat je werk eens zien, wil je dat?

Ik was al op zoek naar een forum voor tips , heb je misschien een link voor me?

Ik gebruik ook houtlijm, maar via site met mozaïek spullen besteld. Ik krijg gewoon geen mooi egaal laagje zonder meteen mijn vingers vol te hebben :(

Glas vind ik ook mooi, heb al wel wat liggen maar ben eerst begonnen met tegels. Er is ook zo veel mogelijk he? Zal als ik thuis ben foto's delen.
Door Siberienne
Pauline schreef:Ik gebruik glas, geen tegels. En Patex houtlijm van de Action, smeert lang niet zo erg als de normale lijm. Ben lid van het mozaiekforum via Judith1967, heel veel handige tips vind je daar. Laat je werk eens zien, wil je dat?
Mijn werk tnt

AfbeeldingFruitschaaltje (net gevoegd)

Afbeelding
Onderzettertjes
Afbeelding
Mijn eerste schaal
Door -Annemarie-
Ohhh, ik kan daar toch zo jaloers op zijn, al die ontzettend creatieve mensen! :) Mooi!

Vanmorgen weer gespeurd met Moyra. Scent detection op afstand met 4 bakjes ging prima. Ze gaat netjes zitten om het goede bakje aan te geven. Daarna een handschoen vinden en de bijbehorende persoon zoeken. Het ging super! Ze is echt geconcentreerd aan het werk; blaffende hond in een geparkeerde auto wordt genegeerd, evenals een wandelende familie, en alle lekkere geurtjes op het veld waar we overheen lopen. Zó mooi om te zien!
Daarna is ze lekker moe. :) En ik ook.
Door eelke
Het past niet bij geluk en niet bij klagen dus dan maar hier :P

Ik hoorde maar niks over mijn in de winkel bestelde anwb laarzen. Dus zelf maar gebeld, ja die zijn inderdaad niet gekomen. Wel potjepietjes. Leuk daar dan wat over te horen. Ze zouden waarschijnlijk vorige week donderdag binnen komen, en ander afgelopen dinsdag of vandaag. Dus ik had vorige week donderdag, toen ik niet gebeld was, nog serieus getwijfeld of ik ze niet alsnog via de webwinkel ging bestellen want dan had ik ze vrijdag of zaterdag gehad, maar dat vond ik niet zo netjes. Had ik het maar wel gedaan he.

Gelukkig hebben stonden ze nog in een ander filiaal waar ze heen gebeld hadden, en kan ik ze straks daar gaan ophalen. Maar tjonge jonge, wat een gedoe weer. De volgende keer bestel ik ze gewoon via de webshop als ik de kans krijg >:( weg beleefdheid.
Door Siberienne
-Annemarie- schreef:Ohhh, ik kan daar toch zo jaloers op zijn, al die ontzettend creatieve mensen! :) Mooi!

Vanmorgen weer gespeurd met Moyra. Scent detection op afstand met 4 bakjes ging prima. Ze gaat netjes zitten om het goede bakje aan te geven. Daarna een handschoen vinden en de bijbehorende persoon zoeken. Het ging super! Ze is echt geconcentreerd aan het werk; blaffende hond in een geparkeerde auto wordt genegeerd, evenals een wandelende familie, en alle lekkere geurtjes op het veld waar we overheen lopen. Zó mooi om te zien!
Daarna is ze lekker moe. :) En ik ook.

Gaaf hoor, dat detectie werk. Echt genieten!

((((Ik heb mezrlf verbaasd met mozaïek maken, wist niet da'k 't in me had )))))
Door Els&Flow
Zo´n dag die al veel t vroeg veel te snel begint zonder ook maar een slok koffie.. Om half 8 stond Dogmeat al voor de deur, :o om kwart voor 8 was ik bezig de vriezers in te delen. Daarna met 2 dolle labs (logeetje) naar het strand om 2 uur te rauzen (zijn ze lekker moe :D ), boodschappen doen, kennisje belt dat ie in de file staat en zn hond moet naar buiten.. welja tuurlijk laat ik haar even uit, Flow mee, Luna een snelle plas want die was echt heel erg moe. s Middags een try out wandeling met een nieuw lid voor de uitlaatgroep, ging uitstekend maar toch ook weer een uurtje gelopen. En toen moesten ook mijn eigen meiden nog weer een grote ronde. En nu.. nu doe ik niks meer.
Door koekje
Vandaag is Vera bij opa&oma gaan spelen. Ik heb achterstallig huishouden gedaan. Ik vind het echt zo'n niet-hobby.

Vanochtend eerst wassen en aankleden en Vera van ontbijt voorzien, aangekleed en gepamperd en haar gefatsoeneerd. Daarna werd ze opgehaald.
En ging ik aan de slag. Meneer z'n was in de machine en ontbijt voor hem maken.
Vaatwasser leeggehaald en weer een beetje gevuld. Ot en Sien wakker gemaakt en eten gegeven.

Daarna met de stofzuiger naar boven. Kattenkamer opgeruimd en alles boven gestofzuigd. Bed afgehaald en weer schoon opgedekt. Kak van Sien geruimd. Trap gestofzuigd.
Was van meneer in de droger gedaan en het beddengoed in de wasmachine.
Halletje en wc gestofzuigd en gesopt en gestoomd.
Woonkamer inclusief bank gestofzuigd en de vloer gestoomd.
Keuken gestofzuigd en gestoomd.
Was van meneer uit de droger en beddengoed uit de wasmachine. Beddengoed in de droger. Nieuwe was met kattendingen aangezet. Was van meneer opgevouwen.
Zo nog even beddengoed weer opvouwen en in de kast en de kattendingen op het wasrek laten drogen. Ot en Sien eten geven. Macaroni opwarmen en slaai voor erbij maken. Vanavond ook misschien nog een taartje van rimpelappels maken.

Ik ben een hele slechte grevo-teunie, ik ben helemaal afgedraaid.
Door Kim_S
Sjeezus Koek, je hebt zo hard gepoetst dat mijn GT-alert af ging :biggrin2:

OT: het loopt sinds vorige week storm op mijn werk. Dus ik vrees dat het maar weer een avondje doorwerken wordt. En als het zo doorgaat zal het wel avondjes doorwerken worden tot eind december :-X

Hopelijk volgt er dan in januari een vette bonus :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door