eelke schreef:Ohhh die is leuk! Mocht je je nog eens vervelen...!Als ik bij de Action ben zal ik kijken of ze deze bladen nog hebben en dan maak ik er één voor je.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ohhh die is leuk! Mocht je je nog eens vervelen...!Als ik bij de Action ben zal ik kijken of ze deze bladen nog hebben en dan maak ik er één voor je.
Siberienne schreef:Ooooh wat leuk. Ik ben er onlangs ook mee begonnen en vind echt zo leuk om te doen. Ik houd ook van kleurigIk gebruik glas, geen tegels. En Patex houtlijm van de Action, smeert lang niet zo erg als de normale lijm. Ben lid van het mozaiekforum via Judith1967, heel veel handige tips vind je daar. Laat je werk eens zien, wil je dat?. Ik vind het heerlijk maar moet inderdaad wel wat rust in mijn hoofd hebben. Dit weekend een schaal afgemaakt waar ik eigenlijk niet helemaal tevreden over ben omdat 't net wat te snel / slordig was.. ik ben ook nogal onhandig met de lijm. Hoe doe jij dat zonder dat de hele bovenkant vd tegels ook meteen onder zit?
Pauline schreef:Als ik bij de Action ben zal ik kijken of ze deze bladen nog hebben en dan maak ik er één voor je.
Pauline schreef:Ik gebruik glas, geen tegels. En Patex houtlijm van de Action, smeert lang niet zo erg als de normale lijm. Ben lid van het mozaiekforum via Judith1967, heel veel handige tips vind je daar. Laat je werk eens zien, wil je dat?
Pauline schreef:Ik gebruik glas, geen tegels. En Patex houtlijm van de Action, smeert lang niet zo erg als de normale lijm. Ben lid van het mozaiekforum via Judith1967, heel veel handige tips vind je daar. Laat je werk eens zien, wil je dat?Mijn werk tnt
Pauline schreef:Hartstikke leuk! Je hebt trouwens pb.
-Annemarie- schreef:Ohhh, ik kan daar toch zo jaloers op zijn, al die ontzettend creatieve mensen!Mooi!
Vanmorgen weer gespeurd met Moyra. Scent detection op afstand met 4 bakjes ging prima. Ze gaat netjes zitten om het goede bakje aan te geven. Daarna een handschoen vinden en de bijbehorende persoon zoeken. Het ging super! Ze is echt geconcentreerd aan het werk; blaffende hond in een geparkeerde auto wordt genegeerd, evenals een wandelende familie, en alle lekkere geurtjes op het veld waar we overheen lopen. Zó mooi om te zien!
Daarna is ze lekker moe.En ik ook.