Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
eelke schreef:Aha. Nee hij doet t alleen als hij aangesloten is op de laptop, als hij gewoon op radio stand staat is er geen zoem.
Dan kan het aan de laptop liggen.
Bluetooth proberen? Geen fysieke verbinding=geen zoem. Toch maar even de gebruiksaanwijzing lezen?
Door Ruby/Billy
Ik heb het koud.
Vanochtend stond ik onder de douche die heet was en ineens steenkoud werd (tuurlijk net ingezeept).
Mijn man snel de trap op naar zolder, ligt me daar een grote plas water onder de ketel, snel koud afgedouched en nu is het wachten op de energiewacht.

Die laten weer eens op zich wachten. >:(

Zo ze zijn geweest om 3 uur.
Ontluchter is van de ketel af gevlogen, nu gemaakt en zo snel als die man weg was naar de douche om heerlijk warm te douchen.
Kreeg wel te horen dat de ketel dringend aan vervanging toe is, tja dat moet je aan de woningbouw zeggen, die vinden dat het nog wel een jaartje of 2,3 kan wachten.
Door dinky89
Pfff wat naar dat je dan van woningbouw afhankelijk bent....

Klaagmoment: krijgen de smartcard voor digitale tv niet geactiveerd >:(
Staat op website dat er knop moet staan in mijn ziggo maar daar is die hele knop niet te vinden >:(
Nu maar bericht gestuurd via fb wat te doen ::)
Nu dus heel fijn alleen npo 1, 2 en 3 :(
Door Spikkelneus
Grrrrr...... lange honden zijn soms echt een pain in the ass.

Sta ik Nuria´s kleed te verschonen, waarbij ik ongeveer 5 seconden de andere kant op kijk.
Heeft Milou een halve kilo rundvlees van het aanrecht gejat en opgegeten! Dat was hun spiervlees van morgen >:(

5 seconden!!!
Ik had het al in van die handige hap-slik-weg brokken gesneden van ongeveer 100 gram zodat ik het extra makkelijk heb gemaakt :-[
Door Kaela
Spikkelneus schreef:Grrrrr...... lange honden zijn soms echt een pain in the ass.

Sta ik Nuria´s kleed te verschonen, waarbij ik ongeveer 5 seconden de andere kant op kijk.
Heeft Milou een halve kilo rundvlees van het aanrecht gejat en opgegeten! Dat was hun spiervlees van morgen >:(

5 seconden!!!
Ik had het al in van die handige hap-slik-weg brokken gesneden van ongeveer 100 gram zodat ik het extra makkelijk heb gemaakt :-[
Daar hoef je geen lange honden voor te hebben hoor!

Ik heb de afgelopen week 2 keer nieuw brood uit de vriezer moeten halen, omdat het gejat werd. En nog meerdere keren het op het nippertje kunnen voorkomen.

Maar eigenlijk mag ik daar niet over klagen, want hij heeft gewoon heel erg honger op zijn stomme rantsoen :'( . En dan ga je stoute dingen doen, dat snap ik ook nog wel een beetje.
Door Spikkelneus
Kaela schreef:Daar hoef je geen lange honden voor te hebben hoor!

Ik heb de afgelopen week 2 keer nieuw brood uit de vriezer moeten halen, omdat het gejat werd. En nog meerdere keren het op het nippertje kunnen voorkomen.

Maar eigenlijk mag ik daar niet over klagen, want hij heeft gewoon heel erg honger op zijn stomme rantsoen :'( . En dan ga je stoute dingen doen, dat snap ik ook nog wel een beetje.
Ja, van Oscar is het begrijpelijk. Maar Milou had net een halve kilo middageten op, dus die moet gewoon met haar neus van mijn aanrecht blijven!

Ach ja, ik ben al blij dat onze Dali van die korte poten heeft, want anders zou ik nooit meer wat op het aanrecht kunnen laten staan.
Door Kaela
Spikkelneus schreef:Ja, van Oscar is het begrijpelijk. Maar Milou had net een halve kilo middageten op, dus die moet gewoon met haar neus van mijn aanrecht blijven!

Ach ja, ik ben al blij dat onze Dali van die korte poten heeft, want anders zou ik nooit meer wat op het aanrecht kunnen laten staan.
Haha ja na een halve kilo middageten zou er weinig te klagen moeten zijn!
Door eelke
- pien - schreef:Dan kan het aan de laptop liggen.
Bluetooth proberen? Geen fysieke verbinding=geen zoem. Toch maar even de gebruiksaanwijzing lezen?

De meneer heeft alles alleen maar aangezet en nu connect het wel ;D geen idee hoe, maar ik kan nu via bluetooth het geluid van de laptop op de radio afspelen. Jeuj!
Door - pien -
eelke schreef:De meneer heeft alles alleen maar aangezet en nu connect het wel ;D geen idee hoe, maar ik kan nu via bluetooth het geluid van de laptop op de radio afspelen. Jeuj!
Beter! :yeah:
Door eelke
Meneer heeft een nieuw horloge, wat elk uur piept. Dus dat mocht al niet mee naar boven, want dan word ik echt elk uur wakker. Zit ik nu lekker beneden aan de koffie *piep* aaaargghh!!

En hij is er zo blij mee... :-\
Door eelke
Spikkelneus schreef:Goed getimed, je post is exact op het hele uur gepost! (of is dat stiekum gemodd?)
Nee, dat horloge loopt dus een minuut voor, want het piept op het hele uur. Ook dat nog!
Door Siberienne
eelke schreef:Meneer heeft een nieuw horloge, wat elk uur piept. Dus dat mocht al niet mee naar boven, want dan word ik echt elk uur wakker. Zit ik nu lekker beneden aan de koffie *piep* aaaargghh!!

En hij is er zo blij mee... :-\

Had je nu maar mijn oren... ik ben piepjes doof. Nadeel; ik hoor het alarm van de oven ook niet goed (gelukkig joelt Shad vaak mee, dat helpt) en fietsbellen ook niet..

Maar ik vind dat jouw meneer snel zijn pieps uut moet zetten...
Door Kim_S
De wespen zijn hun pas uitgebrande nest aan het herstellen. Met zijn 50-en >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door