Vloer reinigen- wat gebruiken jullie?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Vloer reinigen- wat gebruiken jullie?
En weer een bp wannahave...Werkt ie ook op laminaat? [emoji6]
Juist super!pluk schreef:En weer een bp wannahave...Werkt ie ook op laminaat? [emoji6]
Re: RE: Re: Vloer reinigen- wat gebruiken jullie?
Ohoh..nou moet ik 'm ook hebben denk ik [emoji1]Borke schreef: Juist super!
Niet denken - maar doenpluk schreef:Ohoh..nou moet ik 'm ook hebben denk ik [emoji1]
-
Marjolijn1080
- 2-sterren

Dus men neme een magic mop, duwe hem onder water, wringe hem uit, doet heen en weer heen en weer over de vloer en de vloer is schoon?
Is het echt zo simpel?
Ik heb namelijk nog steeds niet het middel gevonden om mijn laminaatvloer makkelijk en goed schoon te krijgen. En die is bij tijd en wijle toch goed vies met twee baggerbiggen.
Is het echt zo simpel?
Ik heb namelijk nog steeds niet het middel gevonden om mijn laminaatvloer makkelijk en goed schoon te krijgen. En die is bij tijd en wijle toch goed vies met twee baggerbiggen.
Weet je wat er vanmiddag ineens kapot ging.... de stok van de vloerwisserBorke schreef:Niet denken - maar doen
Daar ben ik dus ook benieuwd naarMarjolijn1080 schreef:Dus men neme een magic mop, duwe hem onder water, wringe hem uit, doet heen en weer heen en weer over de vloer en de vloer is schoon?
Is het echt zo simpel?
Marjolijn1080 schreef:Dus men neme een magic mop, duwe hem onder water, wringe hem uit, doet heen en weer heen en weer over de vloer en de vloer is schoon?
Is het echt zo simpel?
Het is echt waar.... zo simpel is het
Plavuizen, laminaat.... tuintegels.... u roept, de magic mop mopt
Hoef je dan niet per see eerst te stofzuigen? Omdat ie zo goed haren en zand mee pakt?
Dat ligt er aan hoe lui je benteelke schreef:Hoef je dan niet per see eerst te stofzuigen? Omdat ie zo goed haren en zand mee pakt?
Zodra die vol zit even onder de kraan afspoelen en je kan zo weer verder
Hmmmm...ik zou eigenlijk mijn keuken elke dag helemaal willen dweilen, maar nu stofzuig ik m eerst en denk dan nahhh kan morgen wel.
Ik stofzuig altijd eerst. Uit principe 
Ja in de woonkamer zou ik dat ook doen hoor, maar die dweil ik niet zo vaak.
De eerste test was zonder stofzuigen vooraf want ik wilde dat ding testen en dat was al helemaal super!
Nu stofzuig ik eerst en dweil daarna. Principe kwestie.
Nu stofzuig ik eerst en dweil daarna. Principe kwestie.
Ohhh jee. Dat klinkt toch wel erg goed allemaal. Is ie alleen via die site te koop of kan ik nog ergens shoppen voor een aanbieding? Google geeft veel resultaten maar ik weet niet of dat de echte zijn.
Zou ie tegen dettol enzo kunnen trouwens?
Zou ie tegen dettol enzo kunnen trouwens?
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Klinkt wel heeeeel goed. Doe het nu voornamelijk met de stoomreiniger, maar voor zo ff snel tussen door lijkt het me ideaal.
Heb een leistenen vloer, niet gepolijst, maar de onbewerkte steen (wel geïmpregneerd natuurlijk [emoji6]) Werkt hij daar ook op?
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Heb een leistenen vloer, niet gepolijst, maar de onbewerkte steen (wel geïmpregneerd natuurlijk [emoji6]) Werkt hij daar ook op?
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk