Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef:Zeg Jasmijn, waaraan merkte je eigenlijk dat Elza's tongriempje te kort was? Wat liep er precies fout bij het aanhappen?Soms hapte ze wel aan en soms deed ze het na een keer proberen gewoon niet meer.
Want ik blijf ook maar problemen houden met aanhappen bij Vincent. Hij opent zijn mond gewoon niet...
En waar zijn tong ergens blijft is mij gewoon een raadsel.
Ik slaag er, vaak met erg veel moeite, wel in hem redelijk aan de borst te krijgen, maar blijft vaak ondanks een toch grote hap borst op dat moment, pijn doen...![]()
Ik weet niet goed wat het is.
Ik vloek natuurlijk super hard dat ik hier in het ziekenhuis weinig kan beginnen. Het eerste wat ik thuis ga doen is hulp zoeken. Maar ik dacht: ik kan toch al vragen wat jij merkte.
jasmijn schreef:Soms hapte ze wel aan en soms deed ze het na een keer proberen gewoon niet meer.
Maar mijn kraamverzorgster is de reden dat we ging klieven, zij zag dat Elza soms een hartje van haar tong maken als ze hem uitstak.
Dus haar tongetje werd dan de bove kant van het hartje omdat haar tongriempje haar tong tegen hield.
Na het klieven was dat weg en nu hapt ze altijd goed aan ook als ze moe is, dus kan heel goed dat Vincent ook een te kort tongriempje heeft als ik het zo hoor.
Ik hoop dat ik het duidelijk heb uit
gelegd