Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Er dondert hier net zo een mus via de schoorsteen de houtkachel in
eelke schreef:Nou hij vloog gewoon naar buiten hoor! Hij knalde nog wel eerst tegen het raam want dat kon maar op een grote kier open. Nu zit er een vettige stip op het raam en wat as op de vlucht-route.Hier zitten ze op nokhoogte lekker te nestelen hoor!
Ik vraag me alleen wel af hoe het kan. En helemaal een mus op nokhoogte is ook wel hoog eigenlijk.
eelke schreef:Bij ons heersen daar de meeuwen en de ekster. De mussen wonen in de hortensia's, de spreeuwen in de besjes bomen.Misschien zijn ze niet heel erg slim?
Maar dan nog! Hoe en waarom val een mus in een schoorsteen? Er zit als het goed is ook nog zo een anti nesten ding op!
eelke schreef:Wel fijn, past Piet er vast ook door, en ik kan nu wel beamen dat je echt zwart wordt van door een schoorsteen pleuren. Hoeft die discussie ook niet nog gevoerd.
Arme Floep lag te slapen op z'n bankje ernaast, hij schrok zich de pleures!
eelke schreef:Nou inderdaad. Net als ze veilig denken te slapen...Het moest verboden worden, van de trap vallen!![]()
Gijs heeft het ook eens mee gemaakt, toen viel de buurvrouw van de trap, dus die knalde tegen de andere kant van de muur waar hij lag te slapen.