Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Nee hij leefde gewoon nog, de houtkachel was uit. Hij of zij was alleen erg stoffig. Heb alle gordijnen dicht gedaan behalve bij het open raam en toen het deurtje van de kachel open.
Door koekje
Vera en ik hadden vanmiddag twee roze speldjes in meneer z'n haar gedaan. Helaas voelde hij nog net even aan z'n hoofd voordat hij weer de deur uitging :(

Toen ik net Vera uit haar dutje ging wakker maken, zette ik een concertregistratie van Jack White op. En toen had ik een springende peuter :cool:
Vanmorgen bij Hilje mijn SW bestelling afgehaald die ze voor me meegenomen had. Daar gezellig een uurtje gekletst, Harry en Lola waren mee dus die hebben heerlijk rondgescharreld en Harry heeft kennis gemaakt met de paarden. De bedoeling was om nog even lekker naar het bos te gaan, daarom waren ze eigenlijk mee
Maar voor ik het pad af was bij Hilje hoorde ik mijn zwarte puppy al boven de muziek uit snurken...
Ik ben dus ook maar naar huis gegaan, blijkbaar waren dit genoeg indrukken voor mijn pubertje vandaag want hij heeft de rest van de dag liggen snurken als een grote zwarte beer....
Door jasmijn
Sinds de bevalling heb ik nog raarder dromen dan ik al had :o en dat zegt wat want mijn dromen zijn normaal echt al mega vreemd :biggrin2:

Net gedroomd van een gemeente instantie wat onder water gebouwd was en waar je met een soort achtbaan karretje doorheen moest rijden :o
Was echt super mooi maar ook rete vreemd, toen ik ook nog honden brokken en zout voor mijn afspraak mee moest nemen en er mensen hun honden uit lieten op een druk gebruikt spoor waar ik de trein moest pakken was de verwarring compleet :o :biggrin2:

Soms wou ik dat ik mijn dromen kom opnemen, ze zijn echt heel raar en intersant :biggrin2:
Door -Annemarie-
eelke schreef:Er dondert hier net zo een mus via de schoorsteen de houtkachel in :o

:(

Hier vallen ze wel eens door de afvoerpijp van de Aga. Echt heel sneu want die is erg warm. :-[
Volgens de monteur zitten ze dan op het dak, dicht naast of op de pijp en raken ze bedwelmd door de afvoergassen. Dan vallen ze soms in de pijp. Ik heb er wel een keer een gered, was er net op tijd bij. Maar als ik niet thuis ben dan vind ik na een poosje (als het hard gewaaid heeft) veertjes op de Aga. :(
Door eelke
Nou hij vloog gewoon naar buiten hoor! Hij knalde nog wel eerst tegen het raam want dat kon maar op een grote kier open. Nu zit er een vettige stip op het raam en wat as op de vlucht-route.

Ik vraag me alleen wel af hoe het kan. En helemaal een mus op nokhoogte is ook wel hoog eigenlijk.
Door -Annemarie-
eelke schreef:Nou hij vloog gewoon naar buiten hoor! Hij knalde nog wel eerst tegen het raam want dat kon maar op een grote kier open. Nu zit er een vettige stip op het raam en wat as op de vlucht-route.

Ik vraag me alleen wel af hoe het kan. En helemaal een mus op nokhoogte is ook wel hoog eigenlijk.
Hier zitten ze op nokhoogte lekker te nestelen hoor! :) Mussen zijn niet erg, spreeuwen wel. Die maken echt een bokkeherrie. Ook 's nachts. :-X
Door eelke
Bij ons heersen daar de meeuwen en de ekster. De mussen wonen in de hortensia's, de spreeuwen in de besjes bomen.

Maar dan nog! Hoe en waarom val een mus in een schoorsteen? Er zit als het goed is ook nog zo een anti nesten ding op!
Door -Annemarie-
eelke schreef:Bij ons heersen daar de meeuwen en de ekster. De mussen wonen in de hortensia's, de spreeuwen in de besjes bomen.

Maar dan nog! Hoe en waarom val een mus in een schoorsteen? Er zit als het goed is ook nog zo een anti nesten ding op!
Misschien zijn ze niet heel erg slim? :-\
Door eelke
Wel fijn, past Piet er vast ook door, en ik kan nu wel beamen dat je echt zwart wordt van door een schoorsteen pleuren. Hoeft die discussie ook niet nog gevoerd.

Arme Floep lag te slapen op z'n bankje ernaast, hij schrok zich de pleures!
Door -Annemarie-
eelke schreef:Wel fijn, past Piet er vast ook door, en ik kan nu wel beamen dat je echt zwart wordt van door een schoorsteen pleuren. Hoeft die discussie ook niet nog gevoerd.

Arme Floep lag te slapen op z'n bankje ernaast, hij schrok zich de pleures!

Waar die honden al niet van kunnen schrikken hè! Vogels, muizen. Wat een zwaar leven. :(
Door eelke
Nou inderdaad. Net als ze veilig denken te slapen... :-\

Gijs heeft het ook eens mee gemaakt, toen viel de buurvrouw van de trap, dus die knalde tegen de andere kant van de muur waar hij lag te slapen.
Door -Annemarie-
eelke schreef:Nou inderdaad. Net als ze veilig denken te slapen... :-\

Gijs heeft het ook eens mee gemaakt, toen viel de buurvrouw van de trap, dus die knalde tegen de andere kant van de muur waar hij lag te slapen.
Het moest verboden worden, van de trap vallen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door