Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
koekje schreef:Veel sterkte voor jullie, Mieke :-*
Voor het hondje misschien een prettige manier om te gaan (lekker in je mandje gaan liggen om per ongeluk zo floeps weg te glijden), voor de achterblijvers erg schrikken en plotseling :'(
Ja dat is natuurlijk eigenlijk wel de mooiste manier om te gaan.
Door eelke
Mieke L. schreef:Ja dat is natuurlijk eigenlijk wel de mooiste manier om te gaan.

Heee dit had ik even gemist...kom ik daar met een jolig greetz verhaal. Ja voor de hond mooi, maar als baasje erg schrikken... sterkte ermee!
Door Angelique
eelke schreef:Haha, ik had mail van Greetz;
Het kan zijn dat je vandaag een mail ontvangen hebt waarin wij jouw mening vragen. Deze mail was helaas niet voor jou bedoeld.

Onze oprechte excuses hiervoor!

Maar wat nou als je dat eerdere mailtje niet gekregen hebt? Dan is bovenstaande juist weer onterecht verstuurd. Krijg je daar dan ook weer een mailtje voor?

Ja, die ga je krijgen. Ik heb er inmiddels alweer eentje staan met "excuses voor 2de onterechte mail".
Door Mieke L.
eelke schreef:Heee dit had ik even gemist...kom ik daar met een jolig greetz verhaal. Ja voor de hond mooi, maar als baasje erg schrikken... sterkte ermee!
Jolige verhalen zijn altijd goed :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef:Ja, die ga je krijgen. Ik heb er inmiddels alweer eentje staan met "excuses voor 2de onterechte mail".

Haha nee niet? Maar wat nou als je nou wel dat mailtje hebt gehad waarin ze om je mening vragen? Dan is het mailtje wat jij nu hebt gehad weer onterecht :biggrin2:

Mieke L. schreef: Jolige verhalen zijn altijd goed :biggrin2:
Jaaa maar ff een lieve knuffel na een rotbericht natuurlijk ook!
Door - pien -
Mieke L. schreef:Lieve Flynn, hondje van mijn zus is gister heel plots gestorven :'( Hij is 9 geworden. Ik kan het nog niet geloven dat hij er niet meer is. Flynn was nog niet eens zo heel lang aan de medicatie wegens hartruis (Cavalier) Gister waren we avondje naar theater hartstikke leuk. Toen mijn zus thuiskwam werd ze nog door hem begroet. Daarna is hij gaan liggen om nooit meer wakker te worden :'( Ik vind het zo erg. Het was zo'n lieverd.
Een mooie dood voor het hondje, maar een grote schrik :'(
Sterkte Mieke!
Door - pien -
Zaterdag gingen de kinders en ik koffie drinken en taart eten voor mijn verjaardag, ze hebben me getrakteerd, dat was hun kadootje :smitten:
En daarna nam mijn zoon ons mee uit eten voor a) mam d'r verjaardag b) zus d'r verjaardag c) z'n nieuwe baan :D
Ik was 's avonds bekaf maar wat was het geweldig!
Door -Annemarie-
Mieke L. schreef:Lieve Flynn, hondje van mijn zus is gister heel plots gestorven :'( Hij is 9 geworden. Ik kan het nog niet geloven dat hij er niet meer is. Flynn was nog niet eens zo heel lang aan de medicatie wegens hartruis (Cavalier) Gister waren we avondje naar theater hartstikke leuk. Toen mijn zus thuiskwam werd ze nog door hem begroet. Daarna is hij gaan liggen om nooit meer wakker te worden :'( Ik vind het zo erg. Het was zo'n lieverd.
Hè, wat naar! Voor jullie allemaal sterkte gewenst. :'( :bigarmhug:
Door -Annemarie-
- pien - schreef:Zaterdag gingen de kinders en ik koffie drinken en taart eten voor mijn verjaardag, ze hebben me getrakteerd, dat was hun kadootje :smitten:
En daarna nam mijn zoon ons mee uit eten voor a) mam d'r verjaardag b) zus d'r verjaardag c) z'n nieuwe baan :D
Ik was 's avonds bekaf maar wat was het geweldig!
Klinkt gezellig! :thumbup:
Door -Annemarie-
Vanmorgen de tweede les Scent Detection gehad. Morya doet het super!
Negeert de bakjes met voer/zonder geur, geeft heel netjes de goede aan door te gaan zitten.
Voor een hond die zo ongeveer alles van de straat vreet vind ik het heel bijzonder dat het zo werkt. *trotse hondenmoeder* ;)

Nu thuis even zelf oefenen en dan weer verder op les. Daarna gaan we speuren. Ik kan daar echt zó van genieten, 1 op 1 samenwerken met je hond. Quality time. :)
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Vanmorgen de tweede les Scent Detection gehad. Morya doet het super!
Negeert de bakjes met voer/zonder geur, geeft heel netjes de goede aan door te gaan zitten.
Voor een hond die zo ongeveer alles van de straat vreet vind ik het heel bijzonder dat het zo werkt. *trotse hondenmoeder* ;)

Nu thuis even zelf oefenen en dan weer verder op les. Daarna gaan we speuren. Ik kan daar echt zó van genieten, 1 op 1 samenwerken met je hond. Quality time. :)
Wat leuk Annemarie! Kan me voorstellen dat je trots bent :cool:

Ik ga dit najaar 'hersenwerk workshop' doen met Joep :D
Rocco mocht alleen mee naar het bos (Joep was met ons nichtje mee naar praktijkdag en hij werd geplukt), hij heeft zich lekker uitgeleefd, rennen, zwemmen, rollen (gelukkig niet in de dikke dr#llen die ik daar zag liggen, serieus, ze waren volgens mij niet van de runderen die daar lopen maar van wie/wat dan wel :o ) en ik heb veeeel kastanjes geraapt :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door