hond, nierfalen, eet bijna niet meer, DA raad ten zeerste Bandit niervoeding af

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: hond, nierfalen, eet bijna niet meer, DA raad ten zeerste Bandit niervoeding af

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: hond, nierfalen, eet bijna niet meer, DA raad ten zeerste Bandit niervoeding af

Bericht door Lizzy »

Had Tannetje verder nog suggesties? Ben benieuwd wat er verder nog uit de onderzoeken komt!
enchanted
1-ster
1-ster

Bericht door enchanted »

Lizzy schreef:Had Tannetje verder nog suggesties? Ben benieuwd wat er verder nog uit de onderzoeken komt!
Nee ik heb verder niets meer gehoord, ook niet op mijn mail richting Huub.
Ik ben ook benieuwd, uiteraard ga ik nadat ik Bandit heb ingezet en ook Puur Nier samen met nog wat visolie, over een week of twee weer bloed laten checken. Ze voelt zich vandaag aardig goed, ontlasting was ook goed vandaag en daar ben ik blij om. Vanaf donderdag al erge diaree met slijm.
Ria7
1-ster
1-ster

Bericht door Ria7 »

Mijn hondje zit ook op een nierdieet.Brokjes van Trovet nierdieet.Ben ik helemaal niet blij mee.
Ik wilde Bandit nierdieet bestellen ,maar mijn DA zei dat ik geen orgaanvlees mocht geven en dat zit in het nierdieet van Bandit.Heeft mijn DA het mis?
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Je zou Tannetje ook kunnen bellen, ze is morgens van 9 tot 9.30 telefonisch bereikbaar.
enchanted
1-ster
1-ster

Bericht door enchanted »

Ria7 schreef:Mijn hondje zit ook op een nierdieet.Brokjes van Trovet nierdieet.Ben ik helemaal niet blij mee.
Ik wilde Bandit nierdieet bestellen ,maar mijn DA zei dat ik geen orgaanvlees mocht geven en dat zit in het nierdieet van Bandit.Heeft mijn DA het mis?
Ik kom veel tegen op het www dat Bandit toch teveel eiwit zou bevatten. Het is best verwarrend en er zijn veel tegenstrijdige berichten. Ik heb er geen verstand van en ik word er wel wat onzeker van. Ik wil haar niet tekort doen en haar nieren absoluut niet extra belasten. Wat ik wel weet is dat mijn hondje het erg lekker vind en niet onbelangrijk voor mij is dat het biologisch is.
Mijn dierenarts vind dat ik moet doen wat mij het beste lijkt maar ik heb er niet veel verstand van. Ik ga Bandit even voeren en laat dan nog een keer bloed testen om te kijken hoe het met de waardes staat.
Gisteren heeft ze Bandit voor het eerst gehad, helaas was ze vandaag wel erg aan de diarree.
enchanted
1-ster
1-ster

Bericht door enchanted »

tt-tjes schreef:Je zou Tannetje ook kunnen bellen, ze is morgens van 9 tot 9.30 telefonisch bereikbaar.
Gisterenavond nog met haar ge-appt en ik ga een afspraak maken voor een consult bij een Holistische dierenarts, ofwel bij mij in de buurt of bij haar.

Plaats reactie