Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Thessa en Shanti schreef:Beterschap Spikkelneus!

En gelukkig is jouw klaagmomentje over Hope. Dat is een van de vervelendste dingen vind ik, niet kunnen plassen als je moet (en goh, als het niet kan moet ik altijd ::) )

Ik heb vanavond een tussentoets van 17:30-19:30. >:(
Wie heeft er bedacht dat een toets tijdens avondetentijd een goed idee is?

Klaagmomentje twee, ik ben dit weekend niet naar huis geweest en mis mijn hondjes en zie ze vrijdag pas weer.
Ik ben door het raam naar buiten geklommen ;D
Ik kon gewoon echt niet meer ophouden.
Door Charlie Angel
Hope schreef:Ik ben door het raam naar buiten geklommen ;D
Als je moet dan moet je hoor! :biggrin2:
Door Shanti en co
Hope schreef:Ik ben door het raam naar buiten geklommen ;D
Haha, nouja, dan was je klaagmomentje wel sneller voorbij. :cool:
Door pluk
Over 11 weken is t kerst en het gezeik over wie, waar en wanneer is al weer begonnen :censored2:
Door eelke
pluk schreef:Over 11 weken is t kerst en het gezeik over wie, waar en wanneer is al weer begonnen :censored2:
Lekker op vakantie gaan!
Door pluk
eelke schreef:Lekker op vakantie gaan!
Denk dat dat volgend jaar wel gaat gebeuren...
Hoewel ik liefst gewoon thuis blijf zonder gezeik.

Grootste euvel is nu dat Scott bij mijn vader niet welkom is ivm allergie van kind van stiefbroer en bij mijn moeder niet ivm vermeende, mogelijke allergie van mijn nichtje aan die kant (gescheiden ouders dus). En het is heel raar dat ik Scott ook graag erbij wil hebben en dat ik hem niet gewoon bij m'n schoonouders breng. Terwijl schoonouders de kerstdag dat wij naar mijn familie gaan altijd naar hun andere zoon gaan, die gehandicapt is en in een instelling woont. Die mensen hebben hun handen vol aan zorg voor hem en kunnen daar geen hond bij gebruiken. Maar blijkbaar moet ik vragen of ze dat niet de dag voor of na kerst naar hun kind kunnen want dan kunnen ze op mijn hond passen. Waarschijnlijk zouden ze het nog doen ook, nee zeggen is moeilijk voor schoonmoeder, maar ik vertik t gewoon te vragen.

En, ik weet heus wel dat een allergie lastig en vervelend is. Maar nichtje 1 kan buitenshuis honden knuffelen, aaien etc zonder ook maar 1 probleem, maar een uurtje in dezelfde ruimte geeft direct benauwdheid en jeuk? Scott kan zelfs in zn bench blijven als ze dat willen. Ik laat hem alleen niet alleen in de auto of garage (dat werd als alternatief gepresenteerd) omdat ie dat niet gewend is.
Nichtje 2 is allergie niet eens zeker, opa en oma aan andere kant hebben zelf een hond en daar is ze ook in huis, maar ik moet Scott dumpen?

Reisafstand is 70 minuten naar m'n moeder, vanuit daar 30 naar m'n pa en dan weer 90 naar huis. Dus je bent ook direct voor een dag onder de pannen, anders ging ik desnoods alleen.
Door Diego
pluk schreef:Over 11 weken is t kerst en het gezeik over wie, waar en wanneer is al weer begonnen :censored2:
Vreselijk! En herkenbaar. Schoonfamilie is zo lastig met kerst..wat een ellende elk jaar. Daarom hebben manlief en ik een aantal jaar geleden besloten om elk jaar met kerst op vakantie te gaan in een huisje ergens in Nederland gewoon en dan de honden mee! Mijn ouders geven ons groot gelijk en de schoonfamilie is het er niet mee eens, maar ja..dat is hun probleem. :P
Elk jaar zo'n relaxte kerst nu met z'n twee en de honden. Makkelijke kleren aan, wandelen, lezen, filmpje kijken, wat lekkers erbij. Heerlijk!
Door Kaela
pluk schreef:Denk dat dat volgend jaar wel gaat gebeuren...
Hoewel ik liefst gewoon thuis blijf zonder gezeik.

Grootste euvel is nu dat Scott bij mijn vader niet welkom is ivm allergie van kind van stiefbroer en bij mijn moeder niet ivm vermeende, mogelijke allergie van mijn nichtje aan die kant (gescheiden ouders dus). En het is heel raar dat ik Scott ook graag erbij wil hebben en dat ik hem niet gewoon bij m'n schoonouders breng. Terwijl schoonouders de kerstdag dat wij naar mijn familie gaan altijd naar hun andere zoon gaan, die gehandicapt is en in een instelling woont. Die mensen hebben hun handen vol aan zorg voor hem en kunnen daar geen hond bij gebruiken. Maar blijkbaar moet ik vragen of ze dat niet de dag voor of na kerst naar hun kind kunnen want dan kunnen ze op mijn hond passen. Waarschijnlijk zouden ze het nog doen ook, nee zeggen is moeilijk voor schoonmoeder, maar ik vertik t gewoon te vragen.

En, ik weet heus wel dat een allergie lastig en vervelend is. Maar nichtje 1 kan buitenshuis honden knuffelen, aaien etc zonder ook maar 1 probleem, maar een uurtje in dezelfde ruimte geeft direct benauwdheid en jeuk? Scott kan zelfs in zn bench blijven als ze dat willen. Ik laat hem alleen niet alleen in de auto of garage (dat werd als alternatief gepresenteerd) omdat ie dat niet gewend is.
Nichtje 2 is allergie niet eens zeker, opa en oma aan andere kant hebben zelf een hond en daar is ze ook in huis, maar ik moet Scott dumpen?

Reisafstand is 70 minuten naar m'n moeder, vanuit daar 30 naar m'n pa en dan weer 90 naar huis. Dus je bent ook direct voor een dag onder de pannen, anders ging ik desnoods alleen.
Dan ga je er toch niet naar toe. Zeik op als het zo moeilijk moet.

Wij hebben het ook naar eigen hand gezet. Eerst gingen we kerst naar beide families en dan nog iets met oud en nieuw. Om dan doodop aan het nieuwe jaar te beginnen met een hond die over de zeik is van al dat gereis en gebezoek.
Dus eerst hebben we gezegd kerst 1 en oud en nieuw 1 familie. En toen werd Oscar bang voor vuurwerk en hebben we oud en nieuw ook afgeschaft. De groeten, iedereen die het niet snapt, die snapt het maar niet. Oscar is van ons en onze verantwoording en liefde. En doordat we het gewoon stellig gemeld hebben, is het vlekkeloos geaccepteerd.
Door Kaela
Kaela schreef:Dan ga je er toch niet naar toe. Zeik op als het zo moeilijk moet.

Wij hebben het ook naar eigen hand gezet. Eerst gingen we kerst naar beide families en dan nog iets met oud en nieuw. Om dan doodop aan het nieuwe jaar te beginnen met een hond die over de zeik is van al dat gereis en gebezoek.
Dus eerst hebben we gezegd kerst 1 en oud en nieuw 1 familie. En toen werd Oscar bang voor vuurwerk en hebben we oud en nieuw ook afgeschaft. De groeten, iedereen die het niet snapt, die snapt het maar niet. Oscar is van ons en onze verantwoording en liefde. En doordat we het gewoon stellig gemeld hebben, is het vlekkeloos geaccepteerd.
Ik bedoel je familie he, ik word zo moe van wat families van je verwachten zonder rekening te houden met wat voor jou belangrijk is.

Als je het verkeerd lees zou ik jou bedoelen en dat doe ik echt niet hoor, snap heel goed hoe je je voelt :-*
Door Martine-Tom
Grappig, ik zou juist dolgraag ergens heen kunnen met de feestdagen, al jaren zit ik met kerst, oud en nieuw (wat ook mn verjaardag is) alleen. Prima om te doen wat je wil maar af en toe gewoon niet leuk, heel erg niet leuk.
Door ChantalKrijn
Martine-Tom schreef:Grappig, ik zou juist dolgraag ergens heen kunnen met de feestdagen, al jaren zit ik met kerst, oud en nieuw (wat ook mn verjaardag is) alleen. Prima om te doen wat je wil maar af en toe gewoon niet leuk, heel erg niet leuk.
Je bent welkom hoor :biggrin2:
Dresscode: joggingbroek. Er wordt aan de deur gecontroleerd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door