eelke schreef:Lekker op vakantie gaan!
Denk dat dat volgend jaar wel gaat gebeuren...
Hoewel ik liefst gewoon thuis blijf zonder gezeik.
Grootste euvel is nu dat Scott bij mijn vader niet welkom is ivm allergie van kind van stiefbroer en bij mijn moeder niet ivm vermeende, mogelijke allergie van mijn nichtje aan die kant (gescheiden ouders dus). En het is heel raar dat ik Scott ook graag erbij wil hebben en dat ik hem niet gewoon bij m'n schoonouders breng. Terwijl schoonouders de kerstdag dat wij naar mijn familie gaan altijd naar hun andere zoon gaan, die gehandicapt is en in een instelling woont. Die mensen hebben hun handen vol aan zorg voor hem en kunnen daar geen hond bij gebruiken. Maar blijkbaar moet ik vragen of ze dat niet de dag voor of na kerst naar hun kind kunnen want dan kunnen ze op mijn hond passen. Waarschijnlijk zouden ze het nog doen ook, nee zeggen is moeilijk voor schoonmoeder, maar ik vertik t gewoon te vragen.
En, ik weet heus wel dat een allergie lastig en vervelend is. Maar nichtje 1 kan buitenshuis honden knuffelen, aaien etc zonder ook maar 1 probleem, maar een uurtje in dezelfde ruimte geeft direct benauwdheid en jeuk? Scott kan zelfs in zn bench blijven als ze dat willen. Ik laat hem alleen niet alleen in de auto of garage (dat werd als alternatief gepresenteerd) omdat ie dat niet gewend is.
Nichtje 2 is allergie niet eens zeker, opa en oma aan andere kant hebben zelf een hond en daar is ze ook in huis, maar ik moet Scott dumpen?
Reisafstand is 70 minuten naar m'n moeder, vanuit daar 30 naar m'n pa en dan weer 90 naar huis. Dus je bent ook direct voor een dag onder de pannen, anders ging ik desnoods alleen.