Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
Angelique schreef:Idd, die Trude ja :biggrin2: het arme kind is peettanteloos :'( Lotje heeft er 3! Its all in the vlekkies hoor. :biggrin2:
Aha, dat biedt mogelijkheden! :D
Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag peettante worden van Trude :smitten: Wat moet ik daarvoor doen? ;D

Vroeger, toen ik nog thuiswoonde riep ik altijd dat ik ooit een OES zou nemen... Nu 30 jaar later is dit m'n kans!

Wel heel erg trouwens dat Lotte er drie heeft, dat daardoor bijna een rel ontstaan was, en dat Trude gewoon werd genegeerd omdat ze maar één kopvlek heeft. :'( Da's discriminatie!!
Kijk dat smoeltje nou... :smitten:
Door dinky89
In ieder geval enorm bedankt voor de update gedurende de 'nestperiode' en hopelijk volgen er nog vele mooie en leuke filmpjes van je roedel ;) :-*
Door Angelique
Ruisje schreef:Aha, dat biedt mogelijkheden! :D
Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag peettante worden van Trude :smitten: Wat moet ik daarvoor doen? ;D

Vroeger, toen ik nog thuiswoonde riep ik altijd dat ik ooit een OES zou nemen... Nu 30 jaar later is dit m'n kans!

Wel heel erg trouwens dat Lotte er drie heeft, dat daardoor bijna een rel ontstaan was, en dat Trude gewoon werd genegeerd omdat ze maar één kopvlek heeft. :'( Da's discriminatie!!
Kijk dat smoeltje nou... :smitten:

Bij deze ben jij peettante!...gewoon, omdat het kan :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door