Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Angelique schreef:Gelukkig hebben we de foto's nog ::) :biggrin2:

Afbeelding
Van de brutale aap ;D ;D ;D

Is hij al met zijn nieuwe baasjes mee?
Door Angelique
Lizzy schreef:Van de brutale aap ;D ;D ;D

Is hij al met zijn nieuwe baasjes mee?
Ja, rond 2en zijn ze aan de terugreis begonnen. Gezellig joh, met z'n 4en janken op de oprit. ::)
Door Charlie Angel
*Lia* schreef:

Vakantie ?? Hahahhahaa
Euhmmmm ja, stomme aanpassingen steeds.Afbeelding
Ik bedoelde natuurlijk een voorspoedige bevalling gewenst!

Jeetje Lique wat doet afscheid nemen pijn, ook al blijven er twee, toch is het dan ineens stil. Knuffel voor jou.Afbeelding Afbeelding
Ik wil wel zeggen dat ik heb genoten van alle foto's en filmpjes en ik hoop dat we nog veel van je twee opgroeiende engeltjes Afbeelding gaan zien!
Door Lizzy
Angelique schreef:Ja, rond 2en zijn ze aan de terugreis begonnen. Gezellig joh, met z'n 4en janken op de oprit. ::)
OK, ja dit is heel erg gezellig :-X (doch niks aan te doen).

Ach gossie, lieverd :bigarmhug:
Door Cathelijn
MarijeEnBoomer schreef:Ik krijg al tranen in m'n ogen terwijl ik het alleen maar lees *aaitliqueoverbol*
Ik hier ook al. Sterkte Angelique :-*
Door Ruisje
Ik had op feestboek natuurlijk al foto's en filmpjes gezien, maar hier zo mooi gebundeld is echt genieten. :D
Wat is die tijd voorbij gevlogen zeg! En de jongens de deur al uit... :'( :bigarmhug: Maar je houdt de twee dames, Lotte en Trude (van dat dierenartsentelevisieprogramma ;D ), Lotte is met die kopvlekken en Lizzy's petekind, maar zonder een rel uit te lokken, wie is de peettante van meisje Trude:?
Afbeelding
:smitten: :smitten: :smitten:
Door Angelique
Ruisje schreef:Ik had op feestboek natuurlijk al foto's en filmpjes gezien, maar hier zo mooi gebundeld is echt genieten. :D
Wat is die tijd voorbij gevlogen zeg! En de jongens de deur al uit... :'( :bigarmhug: Maar je houdt de twee dames, Lotte en Trude (van dat dierenartsentelevisieprogramma ;D ), Lotte is met die kopvlekken en Lizzy's petekind, maar zonder een rel uit te lokken, wie is de peettante van meisje Trude:?
Afbeelding
:smitten: :smitten: :smitten:

Idd, die Trude ja :biggrin2: het arme kind is peettanteloos :'( Lotje heeft er 3! Its all in the vlekkies hoor. :biggrin2:
Door Mandarijn
Hoe is het toch mogelijk? Trude peettante loos?? Ik zie hier mogelijkheden voor Ruisje en de rest van bp!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door