Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ruisje schreef:Vandaag, na een lange tijd, het BP forum maar weer eens doorgenomen nu we weer in rustiger vaarwater zitten.Hoooooooooooooooooooi
eelke schreef:Neehee die moet eerst met de boot. Vraag maar aan Diewertje.Het was 's morgens vroeg een graadje of 7. Maar ja, goed pak, goede handschoenen en goede laarzen doen een hoop. Daarnaast zit er best wel een grote kuip op de brommert. En dat houdt veel koude wind tegen.
Ronald was het niet koud op de motor? Ik moest aan mijn handschoenen denken toen ik vanmorgen de honden uitliet en mijn auto moest best lang voorgloeien voor ie wilde starten.
Ruisje schreef:Vandaag, na een lange tijd, het BP forum maar weer eens doorgenomen nu we weer in rustiger vaarwater zitten.Hoi! En succes met spitten!
eelke schreef:Gezellig!!
Zo, den puppenbeer is weer sjiek. Even een uurtje naar de kapper geweest en oren, borst en poten bijgewerkt. Oh zo lieve kapster die dat op haar knieën op de grond wil doen, want lang staan kan hij niet. Wat knapt dat op zeg!
Angelique schreef:Oh ja, dat staat altijd wel netjes afgewerkt ja. Idd dat er iemand is die dat op der knien wil doen.Ja het was ook echt wel nodig. Zijn halsband ging bijna niet meer af (zo'n halfcheck) door al het haar op zijn kop. Hij was net een leeuw. Borsthaar door hijgen en kwijlen natuurlijk ook niet fris als het dik en lang is, en zijn broek ging vervilten. Nu weer alles kort en luchtig.
jasmijn schreef:Even een snelle update:Bedankt voor de update. Ik vroeg me al af hoe het ging. Fijn dat het goed gaat.
Ik maak het goed, heb al bijna niet meer door dat ik bevallen ben![]()
Met elza gaat het ook goed maar het drinken gaat helaas niet zo heel lekker, ze blijkt een te kort tonriempje te hebben.
Dus dat komt de verloskundige morgen door knippen.
Veder was ze gister weer af gevallen en zijn we bij gaan voeren, ze heeft 2 keer kunstvoeding gehad en de rest kunnen bij voeren van mijn eigen melk ( ik super koe, eerste keer kolven was al gelijk 15cc
)
Vandaag gelukkig wel aangekomen maar we blijven nog even bij voeren om haar snel sterker te krijgen.
Verder is alles hier goed maar wel heel druk
eelke schreef:Vermiste pup op facebook, net 8 weken oud en nog niet gechipt... o oh...Zag hem van de week al langskomen. Houdt z'n hoofdje altijd schuin ...