Nu op zoek naar nieuwe gordijnen, zo geen zin
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
constance.blokzijl schreef:Best content met mezelf.... Ik ben iemand die heel goed in bepaalde stramienen en structuren denkt en daar dan op een of andere manier niet vanaf kan stappen zo van ja maar ik doe dat nou eenmaal zo....Herkenbaar maar dan omgekeerd. Ons paard Barft nu inde morgen en in de middag komen de kongen met KVV wamt dat kan zo maar een uur duren.
Nu ben ik gewend om mijn honden 2 x per dag te voeren, dat vond Brutus erg fijn dus is dat ritme zit ik... Harry krijgt inmiddels ook 2x en dus kregen ze in de ochtend het botwerk en in de avond de rest. Maar Harry was zooooooo langzaam, die deed echt meer dan een half uur erover, en die tijd heb ik nou eenmaal niet als ik moet werken, dus voor de vakantie af en toe mijn collega al eens geappt dat ik een paar minuutjes later kwam. En gisterochtend duurde het weer zo vreselijk lang dat ik dus weer later naar mijn werk ging.... Over na gedacht en op het lumineuze (vind ik dan he) gekomen om Harry zijn botwerk in de avond te gevenhad ik vanmorgen ineens weer tijd om ze fatsoenlijk uit te laten ipv snel snel omdat Harry zo lang over zijn eten doet! En in de avond een meer tevreden pup... Win/win situatie!
kira schreef:Grappig toch! Eigenlijk ben ik wel trots op mezelf hoor dat ik dit bedacht heb, eenmaal in een soort van ritme vind ik het heel moeilijk om het anders te bedenken en vaak modder ik dan heel lang aan.
Herkenbaar maar dan omgekeerd. Ons paard Barft nu inde morgen en in de middag komen de kongen met KVV wamt dat kan zo maar een uur duren.