Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
jasmijn schreef:Een van mijn neefjes is op 4 mei geboren, ik had serieus of harder gepers of mijn benen nog echt even dicht gehouden :-X
Niet echt de meest fijne dag om geboren te worden, 5 mei is dan weer wel humor :biggrin2:

Grapte ook dat ik dan op dieren dag dan mijn eigen naakte aapje krijg, dat maak je niet zo vaak mee ;D
Mijn oma is van 4-5 maar die is nog van voor 4-5 4-5 was ;)

Zet m op he!!!
dinky89 schreef:Succes jasmijn!

Nog 1 nachtje slapen en dan mag ik me eind van de middag eigenaar van een woning noemen en heb ik ineens een samenlevingscontract. Best wel apart aangezien ik en mijn vriend inmiddels 7 jaar wild samenwonen zoals dat in jargon heet ;D Nu worden we dan toch echt burgerlijk met contract en eigen huisje met tuintje :D (trouwen wil ik alleen wanneer ik trouwjurk aan mag met bescheiden feestje zoals een high tea met naaste familie en vrienden, vl wil alleen langs gemeentehuis op maandagochtend ::) )
Waarom mag je nu geen trouwjurk aan? Wacht je tot ie jou vraagt?
Door dinky89
Ik zie mezelf al op notariskantoor aankomen in trouwjurk om o.a. koopakte te tekenen ;D
Wacht inderdaad op geschikte moment. Wilde hem vorig jaar vragen maar toen riep hij paar dagen ervoor ineens heel resoluut niet te willen trouwen toen hem dat gevraagd werd dus toen maar uitgesteld tot nader order :-[
Door Too
Achterstallig onderhoud zit er nu echt op...
vandaag het gelaserde been vaak mee uit wandelen genomen, handje traumeel erbij... zo goed als nieuw!

In het zelfde vaartje op zoek naar een nieuwe [tijdelijke] baan
en om het 'zwarte gat' een beetje te voorkomen/ bij te lichten ook maar een info-formulier voor vrijwilligerswerkklusje ingevuld :cool:

En dan word er oook nog voor me gekookt!
Best een fijne dag zo
Door Kaio
He! er is niks mis mee om op dierendag geboren te zijn! Ok, ok soms worden de grapjes wel flauw, maar op de basisschool mochten wel altijd knuffels of dieren mee.
Succes Jasmijn!
Door jasmijn
Dank je voor de succes wensen, ik kan het (toch :???: )

Vandaag weer in het ziekenhuis gezeten en dit was het snels dat we er in en er uit waren te wel ze wel weer veel hebben gedaan :cool:

Ballonnetje is er weer uit wat betekend dat ik 2 centiemeter ontsluiting heb, veder alles goed met kleinen frummel ze was weer lekker aan het frummel :biggrin2:

Bloeddruk nog steeds erg hoog 160/100 dus het is wel goed dat ze nu gaat komen.
Ik hoop dat ik gewoon zelf weeën krijg vannacht :angel2:

Nog even boodschappen gedaan voor de dagen na de bevalling en wat lekker dingen gekocht waar ik nu heel veel zin in had :cool:

Wel ook even een heerlijke uit barsing gehad tegen vriendlief waarin ik al mijn angste, frustratie en woeden heb laten varen en hij heeft het heel lief en braaf doorstaan :-* :biggrin2:
Het is toch wel erg spannend en soms is het dan beter om alles er even verschrikkelijk onredelijk er uit te gooien dan het er in te houden, gelukkig snapt hij dat heel goed en heeft hij zonder zelf boos te worden of te mopperen het gewoon toe gelaten :-*

Dadelijk nog even "samen" de zolder "opruimen" of terwel hij gaat met dozen schuiven op mijn aanwijzing terwel ik op een stoel zit :biggrin2:

En dan kunnen we morgen om 6 uur gebeld worden en dan moeten we er om 7 uur zijn, of als er geen plek is dan worden we niet gebeld worden moeten we om 9 uur zelf bellen.
Dus dat is zelf nog even een beetje spanned :)
Door hannabelgje
Net thuis van concert Nickelback. De heren waren weer fantastisch. Nu Zoë nog een plasje laten doen, er wat eten in proppen en mijn bed opzoeken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Els&Flow
Vriezer ontdooit met behulp van de waterblazer. Geweldig, wat gaat dat snel. De grote barf vriezer moet nog, maar die moet eerst wat leger want ik kan dat allemaal niet binnen kwijt. Flow moet nog even door eten.
Door Kaela
Lekker hardgelopen met mijn coach. Over 3 weken zit ons (door vakantie verlengde) half jaar er al weer op. En ik kreeg een beetje de zenuwen om er alleen voor te staan. Dus eens gebabbeld en nou gaan we tot volgend voorjaar om de week ipv elke week samen lopen. Dan kan hij me nog wel helpen met de opbouw en voortgang, maar kan ik ook al wat meer alleen gaan lopen om daar aan te wennen. Ik wil dan de loop van Leeuwarden gaan lopen in het voorjaar, dat is ons doel om naar toe te werken. Zal nog pittig worden, want door mijn schenen is de opbouw best wat lastiger dan normaal. Maar het gaat hartstikke goed en ik ben ontzettend blij dat hij me nog een poos helpt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door