Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
hannabelgje schreef:Naar Duitsland gereden om boodschappen te doen. Blijkt het een feestdag te zijn. Alles dicht. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Haha, die waren allemaal naar nederland :biggrin2: (Tag der Deutschen Einheit)
Door Kaio
Had ik ook al kunnen zeggen. :P

Oo ik wil net gaan zitten op de bank, leg de kussens opzij, dekentje opzij veeg wat zand weg, zo plek vrij, komt Fozzy aan, plof mooi plekkie >:( Honden >:( ::)

* Wat een geluk dat ik hierover mag 'klagen' *
Door Lizetta
Ik heb het familieweekend overleefd, maar daar is ook alles mee gezegd... ik word zo moe van mijn schoonfamilie!
Ik vraag me soms serieus af wat er in hun hoofd om gaat... en wat ben ik blij dat mijn vriend al bijna 15 jaar met mij samen is. Met dit soort dingen valt het op hoe enorm hij gegroeid is en andere dingen geleerd heeft.
De honden moesten maar buiten eten, terwijl er geen afgesloten tuin was, want het gekraak is smerig. Oh ja en vlees ook. En dat durfden ze te zeggen nadat we net gourmet hadden gegeten (vlees)... en ondertussen werd neefje van 9 maanden op tafel of bank verschoond en daar deed niemand moeilijk over. Hoezo hypocriet?
Ze hebben dus mooi binnen gegeten, want geen afgesloten tuin = weg rennen. Familie: kunnen ze dan niet aan de lijn. Ja hoor, hoe vind jij het als ik op een meter afstand je aan een lijn hou terwijl je aan het eten bent? Toen was het ineens geen probleem meer...
En dit was nog niet eens het ergste...
Zoals ik al zei: blij dat ik nog leef en dat dit maar eens per 2/3 jaar is...
Door frodo quin
Lizetta schreef:Ik heb het familieweekend overleefd, maar daar is ook alles mee gezegd... ik word zo moe van mijn schoonfamilie!
Ik vraag me soms serieus af wat er in hun hoofd om gaat... en wat ben ik blij dat mijn vriend al bijna 15 jaar met mij samen is. Met dit soort dingen valt het op hoe enorm hij gegroeid is en andere dingen geleerd heeft.
De honden moesten maar buiten eten, terwijl er geen afgesloten tuin was, want het gekraak is smerig. Oh ja en vlees ook. En dat durfden ze te zeggen nadat we net gourmet hadden gegeten (vlees)... en ondertussen werd neefje van 9 maanden op tafel of bank verschoond en daar deed niemand moeilijk over. Hoezo hypocriet?
Ze hebben dus mooi binnen gegeten, want geen afgesloten tuin = weg rennen. Familie: kunnen ze dan niet aan de lijn. Ja hoor, hoe vind jij het als ik op een meter afstand je aan een lijn hou terwijl je aan het eten bent? Toen was het ineens geen probleem meer...
En dit was nog niet eens het ergste...
Zoals ik al zei: blij dat ik nog leef en dat dit maar eens per 2/3 jaar is...
Klinkt heel gezellig :-\ het goed nieuws is dat je op dit moment niet verder verwijderd kunt zijn van de volgende familiebijeenkomst.
Door eelke
Nou dikke knuffel aan iedereen dan maar!

Dit is de zoveelste keer dat ik 's ochtends een afspraak voor het werk heb, en ik dan 's middags en 's avonds ook nog gewoon moet werken. Ik begrijp nu dat je het gebroken diensten noemt want je raakt er inderdaad gebroken van >:(

Nou ja. Wel mijn nieuwe schoenen aan. Ik heb lekker 2 paar kunnen kopen voor het geld waar ik eerst die andere voor zag :biggrin2:
Door Kaio
Ik denk, ik ga lekker de vakantiefoto's op de pc zetten.....
Zoveelste PC crash van deze PC met windhoos 10 >:( >:( >:(
Wederom blijft ie in een repair loop hangen. K*t PC en k*t windows 10 ( excuse-moi))
Dus ben weer even zoet ::) en :throw: :throw: :throw:
Door Kaio
Nou mijn PC is in ieder geval weer "Virgin".
Dat was stap nu stap 2 tot 23575 nog :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door