Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
Wij hebben tegen de fam een jaar of 20 geleden gezegd wij vieren onze verjaardag niet meer.
Dan komen jullie ook niet meer op de onze? Nee.
Wij waren stom toen, en nu is het bij de hele fam zo.
Lekker met je eigen gezin er bij stilstaan zonder opgeprikte verplichtingen.
Wij waren het zo zat het een paar keer moeten vieren omdat je midden in de zomer zit en men vindt dat je om hun vakanties moet denken.
Door -Annemarie-
frodo quin schreef:Dat kan inderdaad helpen, maar dan krijg je wel mensen die beslissen dat z wel een weekje blijven slapen, want anders is die afstand niet de moeite.
Wij hebben overigens heel gezellige familie hoor, het is echt geen straf om ze te zien. :) En het was niet voor de familie dat we deze kant op zijn gegaan. ;)
Toen we hier net woonden hebben we inderdaad veel logés gehad. Dat is nu wel minder, maar komt ook omdat de familie ouder wordt. Dan is de afstand meer een probleem. Wij gaan inmiddels vaker die kant op dan dat zij hierheen komen. Is ook prima. :)

Maar het is zeker zo dat de afstand ervoor zorgt dat je niet meer bij elke verjaardag aanwezig bent.
Door jasmijn
Zo net ff naar een feestje geweest om maar in het thema te blijven ;)
Was wel oke maar voor een Portugees feest te veel als een Nederlands feestje en laat ik daar dus echt niet van houden ::)

Maar was verjaardag van de 2 kindjes en die vind ik zo verschrikkelijk lief dus daar mee gaan kletsen en toen was het het komen wel waard :biggrin2:

Oja en ze hadden een nieuwe Franse bulldog pup dus daar heb ik ook heerlijk mee zitten kroelen :smitten: :smitten:
Door - pien -
sella schreef:Wij hebben tegen de fam een jaar of 20 geleden gezegd wij vieren onze verjaardag niet meer.
Dan komen jullie ook niet meer op de onze? Nee.
Wij waren stom toen, en nu is het bij de hele fam zo.
Lekker met je eigen gezin er bij stilstaan zonder opgeprikte verplichtingen.
Wij waren het zo zat het een paar keer moeten vieren omdat je midden in de zomer zit en men vindt dat je om hun vakanties moet denken.
Ik vier mijn verjaardag al héél lang niet meer omdat ik er gewoon geen zin meer in had en teveel stress van had (ik ben organisatorisch niet zo onderlegd :-X ).
Meneer pien 'viert' z'n verjaardag 'samen met mij' (we zijn in dezelfde maand jarig) en dan komen zijn kinderen en eten we bbq (vinden ze lekker :biggrin2: ). Met mijn kinderen ga ik, nu ze uit huis zijn, ergens lekker koffie drinken en taart eten en heerlijk bijkletsen :D Zo doen we allemaal wat we leuk vinden :)
Door - pien -
kira schreef:We reden langs een huis en het was open huizen route. Naar dat huis waren we al een tijdje nieuwsgierig. Dus gaan kijken. Gaaf huis. De rest van dit weekend kunnen we verder dagdromen.
Oww, leuk hé ;D Daarom is Funda ook zo leuk, maar in het echt is natuurlijk nog leuker :cool:
Door - pien -
Martine-Tom schreef:100 km verderop was bij mij al genoeg :biggrin2:
MIjn logeerkamer is nog steeds "under construction" :biggrin2:
:biggrin2:
Angelique schreef:
Logeerkamer opheffen :biggrin2:
Meneer pien zegt 'gewoon logees in een hutje in de tuin zetten, dan heb je er geen last van' :cool:
Door Kaela
Martine-Tom schreef:100 km verderop was bij mij al genoeg :biggrin2:
MIjn logeerkamer is nog steeds "under construction" :biggrin2:
Wij 150 km en loge's slapen bij Oscar. We hebben nooit loge's, snap er niets van ::)
Door jasmijn
Zo ik lig op bed en denk niet dat ik er snel nog uit kom.

Uit slagen van het bloed lieten een stijgende lijn zien en met die wisselende bloeddruk is het beter als de dame er uit komt, dinsdag word ik dus ingeleid.

Heb nu een ballonnetje in mijn baarmoeder om te zorgen dat ik veder ontsluiting krijg, ik had het al een beetje dus het zat er toch wel aan te komen.

Prettig is anders en de terug reis van het ziekenhuis was niet grappig maar o wat ben ik blij dat ik lekker met mijn kleine hondje op bed lig :)

Nu hoop ik stiekum dat mijn weeën toch uit zich zelf beginnen maar we zullen zien.

Dinsdag of woensdag heb ik dus mijn kleine meid in mijn arme :cool:

Dus als jullie even niks meer van me horen dat ben ik bezich een mensje op de wereld te zetten ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door