Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Tanna schreef:Moyra bleek niet gemakkelijk te fotograferen maar het is de baas toch gelukt. Alleen maar omdat ze de speeltjes die we op de kast hadden gelegd naar beneden stond te hypnotiseren, anders had ze nog niet stilgestaan. De speeltjes zijn weer naar beneden en nu speelt George ermee, Moyra :???: ;D !

Afbeelding

Whahahaha, ik zie hem nu pas! ;D Echt hè, wat is het ook een trol. :P Ze heeft jullie huisje mooi overhoop gehaald. :-[
Maar het was wel gezellig! :-*
Door eelke
Slaap foto nummer 6 miljoen zo veel...

Afbeelding

Aargh je maakt me wakker met je geflits!

Afbeelding

Sodemieter toch op!

Afbeelding

Sorry Floep. Ik moet je toch steeds even aaien en zeggen dat je fijn is dat je niet dood gegaan bent Afbeelding
Door Hope
Spikkelneus schreef:Wat een lief hoofd heeft ons nieuwe hondje toch <3 (en die vieze korsterige oortjes zijn al niet meer terug te vinden!)

Afbeelding
En wat een heerlijke trui! Ik ben voor Nelson ook alweer op zoek.
Die hond krijgt echt geen wintervacht, raar hè?
Door Kaela
Vanmorgen Charlie voor het eerst gesproeid in de nieuwe douchecabine. En de dappere dodo vond het niet een eng! Hij genoot gewoon als altijd van zijn douche! Hij durfde zelfs na afloop op de rand van het oude, eruit gesloopte, bad te zitten! (en zie dan het verschil tussen het oude deel van de badkamer en het nieuwe, me happy!)

Afbeelding

Afbeelding
Door Spikkelneus
Hope schreef:En wat een heerlijke trui! Ik ben voor Nelson ook alweer op zoek.
Die hond krijgt echt geen wintervacht, raar hè?
Dat is met een lab best raar ja.
Nuria is nog zo mager en nog bijna haarloos, en bij het kleine ochtendrondje hoorde ik haar klappertanden dus ik heb maar even een trui opgesnord. Maatje te groot, want eigenlijk van Milou, maar ze was niet meer koud en daar gaat het om! (en inmiddels heb ik een middagje met de naaimachine doorgebracht en heeft ze haar eigen trui)
Door Hope
Spikkelneus schreef:Dat is met een lab best raar ja.
Nuria is nog zo mager en nog bijna haarloos, en bij het kleine ochtendrondje hoorde ik haar klappertanden dus ik heb maar even een trui opgesnord. Maatje te groot, want eigenlijk van Milou, maar ze was niet meer koud en daar gaat het om! (en inmiddels heb ik een middagje met de naaimachine doorgebracht en heeft ze haar eigen trui)
Het zal door zijn allergie komen, denk ik. Hij heeft geen onderwol, of althans maar heel weinig. Hij had het van de week 's ochtends al echt koud. Hij heeft een winterjas, maar ga ook kijken voor een fleece-jas of iets.
Door zurca
Spikkelneus schreef:Wat een lief hoofd heeft ons nieuwe hondje toch
Inderdaad een heel lief hoofdje :-* :-* :-*
Dat tuigje wat je voor haar hebt, waar komt dat vandaan?
Door Spikkelneus
zurca schreef:Inderdaad een heel lief hoofdje :-* :-* :-*
Dat tuigje wat je voor haar hebt, waar komt dat vandaan?
Die heb ik ter plekke tijdens de adoptie gekocht, omdat het tuigje wat wij mee hadden genomen niet goed paste. Maar het merk is Trixie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door