Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Zeg koekie hou je nou op >:( :P :biggrin2:

Eerst zeggen dat mijn groter schoenmaat blijf en me nu weer dit onder mijn neus duwen >:( :P :biggrin2:
Moet me rustig houden met mijn bloeddruk en dit help niet hoor ::) :P

Grapje he ;)

Ik weet dat er een kans bestaat dat ik niet door borstvoeding afval maar ik hoop op het goeden :cool:
En als ik echt niet afval dan doen we het of op de ouden manier met diëten of we gaan veder kijken naar een anderen optie, maar dat is nu nog even niet aan de orden :)
Lizetta schreef:En dan kom ik eraan met mijn 157 en schoenmaat 36/37... ::)

OT: lekker gewerkt vandaag! Vanaf morgen 4 dagen schoonfamilie, wat zal ik daar eens over zeggen...
Ik ben 1.50 met maat 36/37. Wie biedt nog minder? Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door MillyMol
Angelique schreef:Mooi kistje! Pas maar op, voor je het weet ben je kistenmaker :biggrin2: Ik had overigens wel dat ijzerwerk aan de buitenkant gedaan, maar dat is ieder zijn keuze natuurlijk. Maar meestal geldt voor de binnenkant, hoe gladder, hoe beter.
Ik heb nog aluminium hoekprofielen liggen voor de onderkant en wit plastic U-profielen voor de bovenkant. Die moeten er nog op. Ben wel benieuwd naar jouw honden kraamkamer. Staat vast ergens een plaatje van in een topic?
Laatst gewijzigd door MillyMol op vr 30 sep 2016, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jasmijn
Gaap saai, zit al vanaf 9:15 in het ziekenhuis voor een filmpje van de baby en het meten van mijn bloeddruk.
Baby is lekker actief en ze lag ook flink diep dus moest ik de helen tijd op dat meet ding drukken om haar in beeld te houden, bloeddruk is nu 130/90 dus dat is weer een stuk lager dan wat het woensdag was want toen was het 160/110

Heb ook veder geen klachten of tekenen van HELLP meer en zit nu al weer een tijdje te wachten op een arts om te bespreken wat we gaan doen ::)
Het is een beetje druk in de verloskamers dus dat gaat helaas nog wel even duren, reden nummer zo veel waarom ik niet van ziekenhuis hou ze laten je zo verschrikkelijk lang wachten >:(

ik wil nu gewoon weer lekker naar huis en af wachten hoe dit gaat lopen en of elza gewoon uit zich zelf wilt komen.
zelf zie ik op dit moment echt geen reden om te gaan inleiden, mijn lijf heeft het soms een beetje zwaar maar hersteld zich over het algemeen snel weer redelijk goed.
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Ben erg druk, wel heerlijk om hier even bij te lezen.

Succes, Jasmijn! Ik hoop dat het allemaal zonder ingrepen kan, straks.

En Pien, heel herkenbaar van die verjaardagen. ;)

Verder een :bigarmhug: voor iedereen die 'em kan gebruiken.
Hoe hebben jullie dat gebracht Annemarie? En vond iedereen dat gewoon goed? Of was er wat gemopper of onbegrip?
Door Kaela
Uitgeslapen, hardgelopen met Oscar (mini stukje vanwege mijn schenen, maar met genoeg wandelen voor Oscar om heerlijk zijn ei kwijt te kunnen), beetje gerelaxt, nu aan het eten en zo naar krachttraining. En dan mag ik daarna voor het eerst in de nieuwe douchecabine douchen, want die is af :biggrin2: Super zin in!
Door Els&Flow
Hoera!! Het strand is weer vrij toegankelijk voor honden!! En daar werd vanmorgen al gelijk zeer goed gebruik van gemaakt, het was knetter druk. :D

Flow is net mee geweest wat kleine boodschappen halen en mee naar de dierenwinkel voor een lekkere luchtpijp. Via het strand naar huis, waar het nog steeds drukkkkk was met honden los en een groot onherleidbaar exemplaar (reu) aan de lijn waar bij voorbaat al werd geroepen of ik Flow bij me wilde houden want hun hond had eigenlijk muilkorf plicht maar dat was zo zielig aan het strand. Tuuuurlijk hou ik mijn hond bij me maar wat doen jullie in godsnaam op het strand zonder muilkorf? :-X Die vraag werd niet beantwoord. ::)
Ik vind het tijd voor een kop thee en netflix.
Door - pien -
:o :o :o Nou ja zeg of ik Flow bij me wilde houden want hun hond had eigenlijk muilkorf plicht maar dat was zo zielig aan het strand
Fijn dat je weer het strand op kon en heel zonde dat zulke types hun hond zo rond laten lopen >:( >:( >:(

Hier verjaardag van dochter gevierd in kleine kring (omdat ze niet allemaal in de 'postzegel' passen waar ze woont ;D ).
Het was gezellig en nu zijn we weer lekker met z'n tweeën :biggrin2:
Door Angelique
MillyMol schreef:Ik heb nog aluminium hoekprofielen liggen voor de onderkant en wit plastic U-profielen voor de bovenkant. Die moeten er nog op. Ben wel benieuwd naar jouw honden kraamkamer. Staat vast ergens een plaatje van in een topic?
Die lijkt er erg op (natuurlijk), heeft dus alleen het ijzerwerk aan de buitenkant zitten.

Afbeelding
Door kira
We reden langs een huis en het was open huizen route. Naar dat huis waren we al een tijdje nieuwsgierig. Dus gaan kijken. Gaaf huis. De rest van dit weekend kunnen we verder dagdromen.
Door koekje
Boodschappen gedaan. Nu weet ik weer waarom ik dat liever niet op zaterdag doe en als dat onoverkomelijk toch het geval is, dan toch echt ruim voor 3 uur.
Wat een vervelende drukte. Boodschappen doen betekent ik en m'n karretje en ruim plek bij alle schappen die allemaal ruim gevuld zijn >:(
Boodschappen doen betekent ook dat er gewoon maggiblokjes zijn en dat ik miet uit ellende maar iets van zonnatura moet nemen >:(
Gelukkig heb ik wel voor bijna 25 euro poetsmiddelen ingeslagen. Dat was er wel en ik kreeg bonus en een emmertje.
Door frodo quin
-Annemarie- schreef:Wij zijn gewoon 250 km verderop gaan wonen. :biggrin2:
Dat kan inderdaad helpen, maar dan krijg je wel mensen die beslissen dat z wel een weekje blijven slapen, want anders is die afstand niet de moeite.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door