Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Zoe was alleen in de tuin geweest. Nu zijn we allebei weer binnen. Stinken binnen, echt niet normaal. Ik dacht dat de katten op de bak waren geweest. Nee het is Zoë die denk ik door de kippenstront ofiets heeft liggen rollen. Wat een putlucht. Echt niet normaal. Ze gaat NU in bad!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door hannabelgje op wo 28 sep 2016, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door constance.blokzijl
Wij hebben wat klaag opgespaard; klaag van Harry; een kroossloot kun je niet op lopen, wie had dat gedacht! Dus koppie onder gegaan!
Mijn klaag; door het koppie onder kroossloot heeft mijn puppy nu een oorontsteking. En de slimmerd vind na 2 keer dat potje al niet leuk meer... We moeten nog 7 dagen....
Door koekje
Hier heeft de peuter ook een geklapte oorontsteking. Ik druppel het stinkoor als ze slaapt :cool:
Door pearlsofpassion
He, wat jammer Koek. Ze blijft er maar mee sukkelen he?
Fijn dat het druppelen om die manier lukt ( geniaal idee trouwens :biggrin2: ), maar stom dat ze er weer mee zit... :-\
Door koekje
Ja, is wel een beetje jammer. Ik dacht nog dat het een gewone verkoudheid was, ze is immers niet zo ziek als de vorige keer. Totdat ik gisterochtend ineens dikke stinkende prut en (oud) bloed uit het oor zag komen. Ze gaf alleen vorige week donderdag wat oorpijn aan, maar dat vond ik logisch met een hoofd vol snot.
Binnenkort maar eens naar de kno-arts.

Vera is duidelijk wat aan het inhalen. Vorige winter totaal niet ziek geweest en toen ging ze in maart voor het eerst naar de peuterspeelzaal en kreeg ze de volle laag aan bacillen :P
Door koekje
Ik knip trouwens ook alleen haar nagels als ze slaapt. Eerst tiet en dan in slaap en als ze dan nog op het voedingskussens ligt, haal ik oordruppels of de nagelknipper tevoorschijn :biggrin2:
Door jasmijn
O dat ga ik onthouden!

Dat lijkt me zo veel makkelijker dan een gevecht aan gaan met een kleine frummel :)
Door koekje
Er zijn ook kinderen die alles goed vinden en het gedwee ondergaan. Die van mij niet ::)
Door Lizetta
Last van mijn rug... Er is nog zoveel te doen in huis en we hebben gisteren flink doorgepakt! Maar helaas betekende dat vandaag: bank en bed hangen en praktisch niets kunnen. Niet voor herhaling vatbaar dus, terwijl het zo fijn kan zijn als het huis eens af zou komen...
Door constance.blokzijl
koekje schreef:Hier heeft de peuter ook een geklapte oorontsteking. Ik druppel het stinkoor als ze slaapt :cool:
Dat was mijn tactiek bij Brutus ook altijd.... Perfect!

Bij deze heb ik een probleem.... Hij slaapt op zijn rug met z'n bolle harsens opzij, dat is ook altijd naar dezelfde kant, en dat is uiteraard net het oor wat ontstoken is Afbeelding
Door Angelique
koekje schreef:Ik knip trouwens ook alleen haar nagels als ze slaapt. Eerst tiet en dan in slaap en als ze dan nog op het voedingskussens ligt, haal ik oordruppels of de nagelknipper tevoorschijn :biggrin2:
You mean mom :biggrin2:

Best wel slim Koek :cool:
Door pearlsofpassion
koekje schreef:Er zijn ook kinderen die alles goed vinden en het gedwee ondergaan. Die van mij niet ::)
Dit zou bij die van mij dan weer niet werken. Hij slaapt veel te licht... Hij zou er wakker van worden....
Door Hope
Klaag van de dag: weer hondsberoerd en nog niets binnen gehouden vandaag. Half kotsend door een huis rennen dat verbouwd wordt en dan bedenken dat de wasbak er niet meer is en je dus verder moet rennen is niet leuk.
Door rosmin
Laat mijn facing van mijn voortand verdikkeme weer los, de derde keer al dit jaar >:(
Morgen tandarts bellen, hoop dat ik terecht kan
Door Kim_S
Ik kom net pas binnen...
En morgenvroeg komen f*kking vroeg de nieuwe vleesjes voor Atz.
En daarna moet ik 3 uur in de auto voor een (werk)gesprek van maximaal een uur, en dan ook weer 3 uur terug in de auto.
En volgende week ben ik de hele week niet thuis omdat ik voor mijn werk weg moet.

Mopper >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door