Hey LInda,
Als een Amerikaanse bull qua eten lijkt op een Engelse bull (wat ik denk van wel) hoef je je geen zorgen te maken

Mijn Nero eet ook alles wat hem aangeboden wordt. Ikzelf vind het niet erg want hij krijgt meestal wel iets (miniem stukje) van alles wat ik eet (en geschikt is voor een hond - geen chocolade of iets met zoetstoffen).
Moest het jou wel storen denk ik dat je dit enkel kunt afleren door met iedereen af te spreken nooit iets te geven. Echt iedereen moet aan hetzelfde zeil trekken, en wees gewaarschuwd dat het bedelen eerst gaat verergeren vooraleer af te nemen.
Voor het uit de hand pikken hangt het ervan af wat de situatie was... heeft hij dit rustig gepikt of vrij snel/hard? Zat het neefje op de stoel of liep hij rond/zat hij op de grond. Als je dit niet wilt raad ik aan volgende keer dichtbij te blijven en luid NEE te zeggen elke keer hij aanstalten maakt om er naar toe te gaan. Blijft hij weg "FLINKE JONGEN, DAT IS BRAAF".
Onze Nero stal vroeger uit de kattenpotjes, tegenwoordig kijkt hij er niet meer naar om

Volhouden is de boodschap
EDIT: idem hieronderstaande... Ik had me iets te veel op het schooien gefocust en niet gekeken naar de hoeveelheid. Ook weet ik niet hoe groot de snacks zijn die je geeft (ribben ect. weegt toch weer wat). Een hond van 7 maand heeft 5% van zijn lichaamsgewicht nodig... wat dus = 1.6 kg in het totaal op het moment. Moest je zien dat hij hiervan begint te verdikken kan je terug een beetje minder geven