Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Els&Flow schreef:Ik blijf maar keelpijn houden. Keelpijn gaat over- neus gaat eerst volkomen dicht en daarna lekken- hoesten als een zeehond en net als je denkt dat je beter bent begint de keelpijn weer.Oh gatver!!Zo klaar mee.
Charlie Angel schreef:Charlie is net aangevallen door een Amerikaanse bulldog. Ik had hem netjes aangelijnd en stond op de parkeerplaats. Bulldog liep los met een prikband om. Gelukkig staat Charlie nog dik in vacht en had geen zichtbare schade, bij mij sprong mijn lichaam gelijk in de kramp, dus kan nu helemaal nauwelijks bewegen.Het moet echt niet gekker worden zeg!!
Krijg ik nog leuk te horen dat het Charlie zijn eigen schuld is want hij heeft een dominante, hoge houding.
Jaja ik sta met mijn hond aangelijnd naast me op de parkeerplaats.
eelke schreef:Ze zijn Zeeland aan het veroveren en nu komen er hier de hele tijd straaljagers en helikopters overVanmorgen vlogen er hier een paar chinooks over, die gingen jouw kant op...
Martine-Tom schreef:Vanmorgen vlogen er hier een paar chinooks over, die gingen jouw kant op...Ja ze spelen oorlogje op het moment. Grootschalige oefening geloof ik, volgens mij was dat gisteren ook al.
Charlie Angel schreef:Charlie is net aangevallen door een Amerikaanse bulldog. Ik had hem netjes aangelijnd en stond op de parkeerplaats. Bulldog liep los met een prikband om. Gelukkig staat Charlie nog dik in vacht en had geen zichtbare schade, bij mij sprong mijn lichaam gelijk in de kramp, dus kan nu helemaal nauwelijks bewegen.
Krijg ik nog leuk te horen dat het Charlie zijn eigen schuld is want hij heeft een dominante, hoge houding.
Charlie Angel schreef:Charlie is net aangevallen door een Amerikaanse bulldog. Ik had hem netjes aangelijnd en stond op de parkeerplaats. Bulldog liep los met een prikband om. Gelukkig staat Charlie nog dik in vacht en had geen zichtbare schade, bij mij sprong mijn lichaam gelijk in de kramp, dus kan nu helemaal nauwelijks bewegen.
Charlie Angel schreef:Charlie is net aangevallen door een Amerikaanse bulldog. Ik had hem netjes aangelijnd en stond op de parkeerplaats. Bulldog liep los met een prikband om. Gelukkig staat Charlie nog dik in vacht en had geen zichtbare schade, bij mij sprong mijn lichaam gelijk in de kramp, dus kan nu helemaal nauwelijks bewegen.Verdomme , ook al
Charlie Angel schreef:Charlie is net aangevallen door een Amerikaanse bulldog. Ik had hem netjes aangelijnd en stond op de parkeerplaats. Bulldog liep los met een prikband om. Gelukkig staat Charlie nog dik in vacht en had geen zichtbare schade, bij mij sprong mijn lichaam gelijk in de kramp, dus kan nu helemaal nauwelijks bewegen.Wat een asso mens! Hond niet aangelijnd, je niet verontschuldigen en op de koop toe ook nog de aangevallen hond de schuld geven. Gelukkig lijkt er geen schade te zijn.