Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Angelique schreef:Nee, dat had behoorlijk anders af kunnen lopen. Goed, meneer heeft rust voorgeschreven gekregen, dus ik mag voor verpleegster gaan spelen :biggrin2:
Da's toch jouw lievelings? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Maar jeetje mekreetje, wat een schrik joh! Wat was Frank aan het doen dan? Ramen aan het lappen? Ahhh, arme Frank :-* . Geef hem een dikke virtuele beterschapsknuffel :-*
Door Angelique
Lizzy schreef:Da's toch jouw lievelings? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Maar jeetje mekreetje, wat een schrik joh! Wat was Frank aan het doen dan? Ramen aan het lappen? Ahhh, arme Frank :-* . Geef hem een dikke virtuele beterschapsknuffel :-*
Die was iets bovenin het magazijn aan het doen, maar de ladder kon daar niet echt goed recht staan, dus die stond te vlak zeg maar, dat wetende toch gewoon verder gegaan en toen glee die weg ::)

Ramen lappen...mal mens :biggrin2:
Door hannabelgje
Jeetje wat een schrik Angelique. Beterschap voor Frank en zelf sterkte met verplegen.
Het is weekend!!!!! Ik ben moe dus ga lekker bankhangen met de Zoë vanavond. Zalig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
Mijn laatste appeltjes van de boom geplukt. Ze zijn heerlijk. Geslaagde aankoop die appelboom. Ook de kippen gevoerd en de kuikens uit hun kraamhok gelaten. Ze mogen de rest van de kippenren gaan ontdekken met hun papa. Ze zijn inmiddels te groot om als kattenvoer te dienen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kim_S
Beterschap voor meneer Lique!!!
Schrikken zeg...

OT: ik ben gesloopt. Eet sinds een week koolhydraatarm, heb al weinig energie, een mega drukke week gehad, en nu ook nog de hele dag bezig geweest met van alles. Ik stond om half 9 op en ga nu net zitten voor het eerst. Pfffffff.
Maar verder is het heerlijk hoor, weekend :biggrin2:
Door -Annemarie-
Angelique schreef:Die was iets bovenin het magazijn aan het doen, maar de ladder kon daar niet echt goed recht staan, dus die stond te vlak zeg maar, dat wetende toch gewoon verder gegaan en toen glee die weg ::)

Ramen lappen...mal mens :biggrin2:

Gruwels, lees het nu pas. :-[ Hoe gaat het inmiddels? :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door