Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
Dank. Vit. D tekort is uitgesloten. Ik ben dagelijks meerdere uren buiten in beweging. Pijn in de armen en handen is absoluut een overgangskwaaltje. Het kapsel wordt stugger en drukt op de slijmbeurs en pezen.
Ik kan wel eens een vitamine/mineralen supplement gaan proberen, maar ik ben nooit ziek of zo, eet gezond, rook en drink niet (saaaaaaiiii) en heb geen overgewicht. Met ibuprofen is het voor een paar uur weg. Ik smeer 's nachts ook wel voltaren. Dat helpt ook goed, maar het is allemaal troep natuurlijk. :-\
Door Mieke L.
K&D schreef:Dank. Vit. D tekort is uitgesloten. Ik ben dagelijks meerdere uren buiten in beweging. Pijn in de armen en handen is absoluut een overgangskwaaltje. Het kapsel wordt stugger en drukt op de slijmbeurs en pezen.
Ik kan wel eens een vitamine/mineralen supplement gaan proberen, maar ik ben nooit ziek of zo, eet gezond, rook en drink niet (saaaaaaiiii) en heb geen overgewicht. Met ibuprofen is het voor een paar uur weg. Ik smeer 's nachts ook wel voltaren. Dat helpt ook goed, maar het is allemaal troep natuurlijk. :-\
Ik lees mee, ik heb vergelijkbare klachten. Toen ik voor mijn implantaat hoge dosis ibuprofen slikte voelde ik eigenlijk wat een pijn ik normaal in mijn hele lichaam heb. Maar ja altijd pijnstillers slikken is ook niets.
Door Hope
K&D schreef:Dank. Vit. D tekort is uitgesloten. Ik ben dagelijks meerdere uren buiten in beweging. Pijn in de armen en handen is absoluut een overgangskwaaltje. Het kapsel wordt stugger en drukt op de slijmbeurs en pezen.
In NL heeft bijna iedereen een tekort aan vitamine D. Wat niet wil zeggen dat je klachten daar vandaan komen, maar iedere dag veel buiten zijn is meestal niet genoeg.

Over precies een week word begonnen met de sloop van de keuken. Ik heb echt geen flauw idee hoe dat moet nu ik zo ziek ben. Hij zal toch voor die tijd leeg moeten zijn. :-\
Door rosmin
Zelfs als je uren buiten bent en ook nog genoeg in de zon, kan je toch een vit. D tekort hebben. De enige manier om dat uit te sluiten is bloedcontrole.
Door eelke
6 x per dag je honden uit moeten laten is nog tot daar aan toe. Maar ze zijn VERVELEND!!

Ze hebben natuurlijk bijna 2 maanden lang maar een beetje gelummeld met lopen. Gijs mocht niet verder dan t grasveld rond, Joep zijn langere rondjes waren in het bos dus dan ook lekker de lijn lang en snuffelen en plassen waar je wil.

Dus netjes je baas volgen over de stoep en niet alles onder zeiken - wat is dat???
Aarggh, ik heb ineens 2 reuen die o-ver-al tegenaan willen piesen, en daar heb ik zo een hekel aan! Krijg ik de ene weer in beweging, tilt de andere zijn poot op.

Het opvoedingskamp is weer begonnen hoor. Maar man man, het kost wat geduld!
Door Siberienne
eelke schreef:6 x per dag je honden uit moeten laten is nog tot daar aan toe. Maar ze zijn VERVELEND!!

Ze hebben natuurlijk bijna 2 maanden lang maar een beetje gelummeld met lopen. Gijs mocht niet verder dan t grasveld rond, Joep zijn langere rondjes waren in het bos dus dan ook lekker de lijn lang en snuffelen en plassen waar je wil.

Dus netjes je baas volgen over de stoep en niet alles onder zeiken - wat is dat???
Aarggh, ik heb ineens 2 reuen die o-ver-al tegenaan willen piesen, en daar heb ik zo een hekel aan! Krijg ik de ene weer in beweging, tilt de andere zijn poot op.

Het opvoedingskamp is weer begonnen hoor. Maar man man, het kost wat geduld!

Sterkte met de zeikerds!

(heul herkenbaar. Hier is vriendinnetje loops. Moet ook ineens weer meer gemarkeerd worden. En het is koeler dus willen ze RENNUUH - en vergeten ze even dat er een einde is aan de lange lijn. Au)
Door jasmijn
Fuck bloeddruk is niet gezakt, sterker nog hoger geworden :(
We gaan zo naar het ziekenhuis voor controle om te zorgen dat er niks mis is, vind het niet leuk en erg eng :-X

Willen jullie duimen dat er niks mis is?
Het ging zo goed tot nu toe en opeens dit :-\
Door Siberienne
jasmijn schreef:Fuck bloeddruk is niet gezakt, sterker nog hoger geworden :(
We gaan zo naar het ziekenhuis voor controle om te zorgen dat er niks mis is, vind het niet leuk en erg eng :-X

Willen jullie duimen dat er niks mis is?
Het ging zo goed tot nu toe en opeens dit :-\

Tuurlijk duimen we!

Was je erg zenuwachtig voor de meting? Want dat jaagt de bloeddruk ook wat omhoog. Misschien als het nog een paar keer gemeten wordt, als je even de tijd hebt om bij te komen, dat het nog wel meevalt. Blijft spannend he, dit soort dingen...
Door frodo quin
Ik duim ook voor jou.

En wat Siberienne zegt: het kan goed door de stress voor een hoge meting komen dat je nu een hoge meeting hebt.
Door eelke
Nahh met een zwangerschap zou ik daar toch niet zo snel op gokken, das nogal link, dus ik zou de alarm bellen laten rinkelen...
Door Hope
eelke schreef:Nahh met een zwangerschap zou ik daar toch niet zo snel op gokken, das nogal link, dus ik zou de alarm bellen laten rinkelen...
Gokken niet, maar wel gewoon rustig naar het ziekenhuis gaan en een meting doen van 20 minuten terwijl je een boekje leest. Dat is een betrouwbaardere methode dan 1x meten terwijl de spanning door je lijf giert.
Door Martine-Tom
Ik moet zo naar de tandarts. Eerste van in totaal 7 :-X behandelingen.
Achterstallig onderhoud zeg maar ::)
Opzich ben ik niet bang maar omdat het zolang geleden is vind ik het toch wel spannend. Gelukkig maar 1 kies nu en ik weet al dat het ijs daarna gebroken is en de rest niet meer zo spannend is (hopelijk kunnen we dan ook meerdere acties in 1 x doen zodat ik niet 7x hoef :P ligt er ff aan hoe mn kaak zich houd. Ivm de reuma kan ik mn mond niet zo lang open houden zonder dat ie luxeerd en geeft lang napijn, dus dat gaan we nu ook ff testen zeg maar.)
Over een uur is alles achter de rug :biggrin2:
Door eelke
Hope schreef:Gokken niet, maar wel gewoon rustig naar het ziekenhuis gaan en een meting doen van 20 minuten terwijl je een boekje leest. Dat is een betrouwbaardere methode dan 1x meten terwijl de spanning door je lijf giert.

Nou ik zou ook even een plasje achterlaten bv...
Door frodo quin
eelke schreef:Nou ik zou ook even een plasje achterlaten bv...
Ik denk dat ze straks in het ziekenhuis wel grondig zullen uitzoeken of er iets aan de hand is of niet. Met hoogzwangere vrouwen zijn ze doorgaans heel erg voorzichtig.
Door frodo quin
Martine-Tom schreef:Ik moet zo naar de tandarts. Eerste van in totaal 7 :-X behandelingen.
Achterstallig onderhoud zeg maar ::)
Opzich ben ik niet bang maar omdat het zolang geleden is vind ik het toch wel spannend. Gelukkig maar 1 kies nu en ik weet al dat het ijs daarna gebroken is en de rest niet meer zo spannend is (hopelijk kunnen we dan ook meerdere acties in 1 x doen zodat ik niet 7x hoef :P ligt er ff aan hoe mn kaak zich houd. Ivm de reuma kan ik mn mond niet zo lang open houden zonder dat ie luxeerd en geeft lang napijn, dus dat gaan we nu ook ff testen zeg maar.)
Over een uur is alles achter de rug :biggrin2:
Succes bij de tandarts en niet bijten :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door