Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Lizzy schreef:Kelere Lique, kun je hier een vergrootglas bij leveren?

Er zit een blokje rechts in de hoek. Moet te zien zijn zonder bril :P
Door Charlie Angel
Angelique schreef:Er zit een blokje rechts in de hoek. Moet te zien zijn zonder bril :P
We hebben het wel over Lizzy he. :biggrin2:

Een heerlijk filmpje weer, Kat is echt zo'n lief moedertje! :-* :-*
Door Angelique
Charlie Angel schreef:We hebben het wel over Lizzy he. :biggrin2:

Een heerlijk filmpje weer, Kat is echt zo'n lief moedertje! :-* :-*

Zou er een pijltje bij moeten ::)
Door Lizzy
Angelique schreef:Er zit een blokje rechts in de hoek. Moet te zien zijn zonder bril :P
Dat ding kan ik niet zien hoor, zonder bril. Dus op de tast dan maar :biggrin2:

Wat een gaaf filmpje, hoe die kleine in haar staart hangt, hahahahaha ;D ;D ;D
Door Lizzy
Angelique schreef:Fillempie 2 (yeah landscape :biggrin2: )

Hihihihi, wat een pret met zo'n plastic bakje :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Zo grappig, die reactie van Kat als er een in dr staart hangt ;D ;D
Door Angelique
Ze hebben het licht gezien :biggrin2:

Dat moeders nog maar 1x per dag wil voederen en ze de rest van de dag een duidelijke...of spelen, of tutten, maar geen getanksignaal krijgen helpt ongetwijfeld ook mee.

Door Lizzy
Echt he , wat een keurige eters! Zo beschaafd! Enne, wat een goeie fokker ben jij Angelique, ieder uit het eigen bakje :biggrin2:
Door Angelique
Lizzy schreef:Echt he , wat een keurige eters! Zo beschaafd! Enne, wat een goeie fokker ben jij Angelique, ieder uit het eigen bakje :biggrin2:

Bij 10 hadden ze de trog gekregen hoor :biggrin2: ik vond die bakjes gewoon erg lief en die moesten gekocht worden :biggrin2:

Maar ik ben ook onder de indruk van de eetbewchaving. Denk dat deze kinders echt nog nooit echt honger hebben gehad en er op vertrouwen dat op gezette tijden er genoeg eten komt en derhalve krijsen overbodig is :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door