Moderator: Lizzy
sella schreef:Jammer dat het zo ontstoken is.Ja, maar voor mij wel een bevestiging dat het goed is dat de spalk eraf is
Wat kunnen ze braaf zijn hé.
eelke schreef:Ja alleen kan hij er nu natuurlijk bij om er aan te likken en dat is weer niet zo handigNee, dat niet.
eelke schreef:Nee, maar ik heb die logica gevolgd en dus maar lauw water gebruikt. Morgen denk ik warm weken en dan afspoelen met koud uit de tuinslang. Afwisselen warm koud is ook weer goed voor de doorbloeding.Wisselbaden zijn echt het allerbeste. Dus als je die mogelijkheid hebt: doen!
Zag er nu al beter uit! Honing zalf er op en legging toch maar weer aan. Meneer slaapt beneden. Ik moet echt ff een nacht rust hebben.
eelke schreef:Misschien beeld ik het me in hoor, omdat ik het graag wil zien, maar ik zie een andere hond! Hij kijkt zo anders uit zijn ogen. 6 x per dag naar buiten is echt heel fijn, we hebben 6 andere rondjes, dus iedere keer wat anders. Hij stapt tevreden rond, lekker om zich heen kijkend. Ik zal morgen eens samen met meneer gaan lopen zodat ik een filmpje kan maken. Ben heel benieuwd hoe jullie vinden dat hij loopt.Heerlijk! Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het je inbeeld. Daarvoor ken je hem te goed.
Ontstekingen gaan ook een stuk beter. Hij heeft er niet heel erg veel last van, hij probeert er niet eens aan te zitten als hij zijn legging aan heeft.