Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Knap zeg, van de puppen dat ze niet gekrijst hebben bij het chippen! En dat voor 3 reuen inderdaad :biggrin2:

Alweer 6 weken... Wat gaat dat snel. Dus nog 3 weken genieter op vol! Het is wel paradijs voor ze hoor, daar bij jullie! Wat een heerlijke tuin!!!!!

Maar hee, zitten ze daar nou naar die bak eten te kijken van "wat motten we hiermee?" ????????
Door Angelique
Lizzy schreef:Knap zeg, van de puppen dat ze niet gekrijst hebben bij het chippen! En dat voor 3 reuen inderdaad :biggrin2:

Alweer 6 weken... Wat gaat dat snel. Dus nog 3 weken genieter op vol! Het is wel paradijs voor ze hoor, daar bij jullie! Wat een heerlijke tuin!!!!!

Maar hee, zitten ze daar nou naar die bak eten te kijken van "wat motten we hiermee?" ????????
Ze weten wel dat ze het moeten eten, maar dqn loopt Kat ook voorbij te paraderen en dan denken ze..doeii met die zooi, we gaan gewoon gillen om campina :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:Ze weten wel dat ze het moeten eten, maar dqn loopt Kat ook voorbij te paraderen en dan denken ze..doeii met die zooi, we gaan gewoon gillen om campina :biggrin2:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Die puppen van jou zijn niet alleen schattig, ze hebben nog humor ook!
Door Angelique
Lizzy schreef:;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Die puppen van jou zijn niet alleen schattig, ze hebben nog humor ook!

Ja lache, ik durf ze niet eens te voeren als er pupmensen bij zijn. Sta je toch pikaal voor schut met je "ze vinden het zo lekker".

Maar an sich hebben ze wel humor :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:Ja lache, ik durf ze niet eens te voeren als er pupmensen bij zijn. Sta je toch pikaal voor schut met je "ze vinden het zo lekker".

Maar an sich hebben ze wel humor :biggrin2:
Ehhh.... Ja :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nee, da's niet erg geloofwaardig hee ;D
Door tt-tjes
Angelique schreef:Dank je :-* Wij zijn ook blij dat het allemaal zo super gaat. Daar waren we wel even aan toe zeg maar.
Nou helemaal geweldig toch. Alleen maar genieten :-*
Door Mandarijn
Lizzy schreef:Ik vind het ook nogal lang duren :whistle: :whistle: :whistle:
Ik zou bijna denken dat de pupselas de camera hebben aangevallen!!!
Door Angelique
Mijn dagindeling...heel vroeg, ff puppen eten geven, aai over de vol en verder slapen. 2uurtjes later, opstaan, puppen naar buiten...samen kippen voeren. Puppen niet in de ren, want dat is voor babies ::)

Na een half uurtje buiten koffie zuipen naar binnen, puppen eten geven, groten eten geven, puppen in slaap zingen, 2de koffie naar binnen gieten en aan het werk.

12uur bammetjes tijd, pupjes aaien, bammetje eten, pupjes naar buiten, ik er buiten omheen rommelen, even op de bank hangen met ipad totdat het weer in slaap valt. Dan naar binnen, bakje melk drinken, even aaien en slapen.

Ondertussen doe ik iets met stofzuigers e.d. Verschoon wat babyrennen hang wat was op en werk ondertussen nog wat. Daarna weer puppen naar buiten, ff een borrel drinken, koken eten, wandelen met oma Poes. Dan weer puppen naar buiten, weer samen kippen voeren eetje spelen en de wereld ontdekken. Ik hang ondertuseen op de bank oid. Dan koffie zeten, afwaser vullen, bakje eten maken, puppen voeren en in slaap zingen enz. Ff gtst kijken, koffie drinken, nah, rond 9en dan maar eens kijken of er wat op mijn kaartje staat. Eventueel wat bewerken, enz. En met wat geluk staan roor 23.00 uur overal wel wat foto,s :biggrin2:
Door Kim_S
En dan zeggen ze dat een nest pups veel werk is.
Je hebt gewoon nog tijd om op de bank te hangen! ::) :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef:En dan zeggen ze dat een nest pups veel werk is.
Je hebt gewoon nog tijd om op de bank te hangen! ::) :biggrin2:
Met camera, dus functioneel hangen. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door