Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Tijdens werkoverleg te horen gekregen dat we ipv 2 dgn in de week nog maar 1 dag thuis mogen werken. Dat wil zeggen die nieuwe regel geldt alleen voor de uitzendkrachten. De vaste medewerkers mogen wel nog gewoon 2 dgn thuiswerken. En maar zeggen dat ze ons niet zien als uitzendkrachten, maar gewoon als volwaardig lid van het team..... jaja dat blijkt wel weer ja. Not

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door frodo quin
Niet leuk! Het is toch weer meer tijd dat je kwijt bent en een dag minder dat je bij de beestjes thuis bent. Heb je vooruitzichten op een vast contract?
Door hannabelgje
frodo quin schreef:Niet leuk! Het is toch weer meer tijd dat je kwijt bent en een dag minder dat je bij de beestjes thuis bent. Heb je vooruitzichten op een vast contract?
Ja kost me bijna 2 uur per dag aan reistijd om over de kosten nog maar te zwijgen. En ik vond het zalig dat ik Zoë 4 dgn in de week lekker bij me had. Ook die vond dat heerlijk. Konden we in de ochtend lekker fietsen. Dat gaat niet als ik om 6.00 u naar mijn werk moet vertrekken. Afbeelding ik baal daar verschrikkelijk van en vind het ook echt absurd dat het vaste personeel het wel nog gewoon mag. Hoe creëer je een kloof tussen je personeel, nou zo dus.

Door frodo quin
hannabelgje schreef:Ja kost me bijna 2 uur per dag aan reistijd om over de kosten nog maar te zwijgen. En ik vond het zalig dat ik Zoë 4 dgn in de week lekker bij me had. Ook die vond dat heerlijk. Konden we in de ochtend lekker fietsen. Dat gaat niet als ik om 6.00 u naar mijn werk moet vertrekken. Afbeelding ik baal daar verschrikkelijk van en vind het ook echt absurd dat het vaste personeel het wel nog gewoon mag. Hoe creëer je een kloof tussen je personeel, nou zo dus.

Ja inderdaad en een goede verstandhouding bepaald zoveel, zelfs als je niet in team moet werken.
Door hannabelgje
Vannacht om 2.30 opgestaan om een Zoë naar beneden te brengen die het veel te warm had. En om 4.00 uur nog een keer omdat diezelfde Zoë een concert weggaf. Radio en lampen aangedaan en weer naar boven. Maarja toen kon ik niet meer slapen. Pff zal een lekker dagje worden op het werk.

Door Fenixjuh
hannabelgje schreef:Vannacht om 2.30 opgestaan om een Zoë naar beneden te brengen die het veel te warm had. En om 4.00 uur nog een keer omdat diezelfde Zoë een concert weggaf. Radio en lampen aangedaan en weer naar boven. Maarja toen kon ik niet meer slapen. Pff zal een lekker dagje worden op het werk. Afbeelding

Dat krijg je als je minder thuis werkt. . Gewoon verantwoordelijk bij je baas leggen; )
Door jasmijn
O wat zijn mensen toch dom >:(

Net tijdens het wandelen 2 verschillende meneren met een hond naast de fiets tegen gekomen :-X
De enen had een jongen bordeaux dog van ik denk een maand of 6 die ik heb aan gesproken op hoe stom hij bezich was, de hond wou zelf ook echt niet lopen en was de helen tijd aan het tegen stribbelen :(

De 2de was een man met een Engelse Stafford die te ver was en te snel ging om aan te spreken :-\
Arme beest was net bezich en ze ginngen naar de dijk die vol in de zon ligt dus die zal dadelijk wel flink over verhit zijn :(

Echt types dat het weer mensen zijn met de bekende stoeren rassen, geen hersen cel in hun hoofd en dan met zo'n hond gaan lopen :-X
Door Hope
jasmijn schreef:O wat zijn mensen toch dom >:(

Net tijdens het wandelen 2 verschillende meneren met een hond naast de fiets tegen gekomen :-X
De enen had een jongen bordeaux dog van ik denk een maand of 6 die ik heb aan gesproken op hoe stom hij bezich was, de hond wou zelf ook echt niet lopen en was de helen tijd aan het tegen stribbelen :(

De 2de was een man met een Engelse Stafford die te ver was en te snel ging om aan te spreken :-\
Arme beest was net bezich en ze ginngen naar de dijk die vol in de zon ligt dus die zal dadelijk wel flink over verhit zijn :(

Echt types dat het weer mensen zijn met de bekende stoeren rassen, geen hersen cel in hun hoofd en dan met zo'n hond gaan lopen :-X
Ik ben blij dat hier de wijkagent niet te beroerd is om mensen te laten stoppen als ze met dit weer fietsen met hun hond. Maar echt, mensen denken niet na. >:(
Door sella
Goh ja onvoorstelbaar he. Wij moeten straks weg met de honden voor artsenbezoek, ik heb koelmatten, koeljassen en koelhalsbanden in het bad liggen voor ze.
Terwijl ze in een auto gaan die zo koel is met ecc.
Plassen is nu even snel met een koeljas aan. Er komen nog dagen genoeg dat ze kunnen rennen en razen.
Ieder weldenkend dier en mens houd zich nu rustig binnen of ergens diep in de schaduw.
Door - pien -
Ik zag maandag een hulphond naast de scootmobiel, in draf op het asfalt, rond het middaguur :-X
Wat moet ik daar nou mee? Zij heeft die hond natuurlijk nodig. Maar ze zou misschien ook 's morgens vroeg op pad kunnen gaan met haar hond...
jasmijn schreef:O wat zijn mensen toch dom >:(

Door Lil
- pien - schreef:Ik zag maandag een hulphond naast de scootmobiel, in draf op het asfalt, rond het middaguur :-X
Wat moet ik daar nou mee? Zij heeft die hond natuurlijk nodig. Maar ze zou misschien ook 's morgens vroeg op pad kunnen gaan met haar hond...
Nou als ze naar arts en zo moeten dan kan dat niet he. Je zou hooguit kunnen vragen of ze de hond op de scootmobiel laten meeliften. Deed pa ook en zie ik wel meerdere mensen met dergelijke grote honden (goldens en labradors) doen ze op de treeplank laten staan.
Door Too
- pien -[b] schreef:Ik zag maandag een hulphond naast de scootmobiel, in draf op het asfalt, rond het middaguur :-X[/b]
Ja duh... weet je warm die mevrouw het had in de zon, die moest snel naar huis voordat ze een zonnesteek opliep :crazy2:

Zou toch mooi zijn als mensen een poging tot nadenken ondernamen in dit soort omstandigheden, t is ook niet zo dat er geen media aandacht voor is, dat ze er nog nooit van gehoord hebben. ..
Ontzettende onbenullen zijn erbij
Door Els&Flow
Soms kan het niet anders. Een hond die moet plassen, of naar de dierenarts, of na het plassen vlot naar huis.. Niet te snel oordelen. :)

Het word voor mij een ander verhaal als ik iemand richting strand zie fietsen met zn hond naast zich, of op skates. Ik zeg er niks van want tegenwoordig heeft men geen lontje en ben je gelijk de pisang met een lading scheldwoorden als het daar al bij blijft. Op een of andere manier zijn het ook vaak bepaalde types waar je toch geen normaal gesprek mee kunt voeren.
Als ik de kans krijg bied ik de hond wel water aan, dat hebben we standaard bij ons met deze hitte.
Door Lazy Garfield
Ik heb de auto in de schaduw staan en is niet warm.
Straks om kwart over drie rij ik naar het bos, dat is vijf minuten rijden en loop dan over een schaduwrijk bospad naar wat wij hier de overstromingsvijvers noemen. Dat is gezuiverd grondwater wat opgepompd wordt met een grote fontein.
Grote honden kunnen er in lopen. de mijne zwemmen, is ongeveer 50 cm diep en glashelder.
Daar laat ik Saartje dan een paar uur ravotten in en rondom het water. Het is daar een stuk koeler en prima te doen met dit weer.
Waarom ik dit in een klaagtopic zet weet ik niet eigenlijk, heb niks te klagen! :D
Door - pien -
Lil schreef:Nou als ze naar arts en zo moeten dan kan dat niet he. Je zou hooguit kunnen vragen of ze de hond op de scootmobiel laten meeliften. Deed pa ook en zie ik wel meerdere mensen met dergelijke grote honden (goldens en labradors) doen ze op de treeplank laten staan.
Da's een hele goeie. Ik was er nu te snel voorbij om haar aan te spreken en ik aarzelde :-[
Mensen met fiets en hond spreek ik altijd aan...wel heel voorzichtig...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door