Ik dacht onze droomauto gevonden te hebben uit 2005.
Blijken het oplichters te zijn, de auto is al geëxporteerd

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Nou Jasmijn, we horen het wel als je nog tips nodig hebt om meneer Jasmijn 'duidelijk te maken' dat zulke acties niet geoorloofd zijn![]()
Ik maak alvast een lijstje voor je:
- pikstraf: overal goed voor, duur is afhankelijk van het vergrijp
- minimaal een maand vegetarisch eten, en dan geen lekkere hapjes, maar een blok vieze tofu van de AH
- scheet laten in bed voordat hij onder de dekens stapt
- hem opgeven als vrijwilliger voor de buurtwacht
Tanna schreef:Jeetje Martine, ik lees het nu pas. Dat is akelig schrikken! Gelukkig zag Tom er vanmiddag heel blij en kwiek uit, wat een dappere kleine man!Ja hoor hij heeft een blauwe striem in zn hals en zn diepe blaf is nog wat schor maar verder is ie de ouwe gelukkig!
koekje schreef:Schrikken m-t! Gelukkig is Tom weer zo goed als het ventje.Ik wilde net met hem gaan lopen, en bij het openen van de poort viel er een plank, hij schrok daarvan en wilde wegrennen maar had zn riem al aan. Ik had het in eerste instantie niet door dat ie in paniek schoot dus was met die plank bezig. Tot ik in mn ooghoek zag dat ie wel erg raar aan het doen was. En toen was het al te laat, hij was volledig in paniek en niet meer bereikbaar voor commando's ik kon hem ook niet te pakken krijgen. Tot hij dus omkapte.
Hoe is het gekomen? Schrok hij met het uitlaten ergens van?
Martine-Tom schreef:Tom raakte gister verstrikt in zijn riem en doordat hij zo wurmde kreeg ik hem niet te pakken, uiteindelijk is hij op een haar na gestikt. Ik kon hem pas verlossen toen hij met een blauwe tong en uitpuilende ogen het bewustzijn verloor. Ik krijg dat beeld maar niet van mijn netvliesOoo Martine, ik lees het nu pas...![]()
Alles gaat goed hoor, na laten kijken en strottehoofd enzo zijn ook in prima staat, wel wat zwelling inwendig maar niks beschadigd. Tom is ook weer zichzelf op wat keelpijn na (waar ie pijnstilling voor krijgt) maar de film blijft zich maar herhalen....wat een afschuwelijke ervaring
Hope schreef:Mijn eerste doorligplek is een feit.O sjit!!
eelke schreef:Ik heb altijd de neiging die mee te nemen, om het hoekje te wachten en te kijken naar panikerende baasjes, en dan terug te lopen en te zeggen, goh deze liep hier net los!Die neiging heb ik wel maar wil het hondje die stress niet aan doen