Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
Gabriëlle zorg je wel een beetje voor jezelf... niet gelijk deze week full speed hoor.
Beterschap
Door *Gabriëlle*
koekje schreef:jeetje, beterschap!

Enne, niemand is onvervangbaar. Als er werk blijft liggen, is dat nu even het probleem van je werkgever.
Die werkgever ben ik ook... eigen bedrijf, zonder personeel.
Hopelijk gaat het een beetje vandaag met werken.
Door MillyMol
Ga je het probleem nog structureel oplossen in de toekomst? Met andere woorden: laat je je galblaas verwijderen als je van de ontsteking hersteld bent en de waarden normaal zijn? Een ontstoken alvleesklier is namelijk geen pretje, en op termijn levensgevaarlijk. Je galblaas kan je missen. Je alvleesklier niet.
Door Border Bandit
Hope schreef:Manlief is ziek.
O nee toch!!

Niet zo verwonderlijk omdat hij het drukker had, maar wat vervelend zeg!!
Veel beterschap voor hem en sterkte voor jullie samen!! :-*
Door frodo quin
Gezellig :( Dat konden jullie wel missen nu en inderdaad niet zo vreemd, hij zal het nu ook niet erg makkelijk hebben. Beterschap voor jullie beide.
Door hannabelgje
Gatver dat is niet prettig. (Zwak uitgedrukt) beterschap voor meneer Hope en sterkte voor beiden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
Ik heb een klein stukje van een 9-11 docu gezien. En nu voel ik me van slag. Geluidsopnames vanuit de meldkamer terwijl de toren instort...waarom kijk ik er toch naar... :'(
Door *Gabriëlle*
Beterschap voor jullie allebei!
MillyMol schreef:Ga je het probleem nog structureel oplossen in de toekomst? Met andere woorden: laat je je galblaas verwijderen als je van de ontsteking hersteld bent en de waarden normaal zijn? Een ontstoken alvleesklier is namelijk geen pretje, en op termijn levensgevaarlijk. Je galblaas kan je missen. Je alvleesklier niet.
Het moet eigenlijk wel, maar ik zie nogal op tegen het opereren, narcose, welk ziekenhuis enz. , en de organisatie dat iemand anders mijn beesten kan verzorgen is ook niet makkelijk als je over de 50 hamsters heb zitten. Die paar dagen ziekenhuis hebben me ook weer een hamster gekost, dat schijn vast prik te zijn als er iemand voor mijn dieren zorgt dat er iets dood gaat. En dan heb ik ook nog eens dat ik pas in december lang genoeg vrij kan nemen zodat ik de tijd kan nemen te herstellen, wat eigenlijk ook geen handige periode is voor het geval er iets is, en je niemand hebt om op terug te vallen. Dus ik zit het eigenlijk voor mij uit te schuiven.
Door Angelique
eelke schreef:Ik heb een klein stukje van een 9-11 docu gezien. En nu voel ik me van slag. Geluidsopnames vanuit de meldkamer terwijl de toren instort...waarom kijk ik er toch naar... :'(

Omdat het om de een of andere manier blijft fascineren. :(

Muggen zijn stom >:(
Door eelke
Angelique schreef:

Omdat het om de een of andere manier blijft fascineren. :(

Muggen zijn stom >:(
Ja dat is het he. Maar nou ga ik zaterdag naar een groot evenement en denk je toch weer...Hmm... is dat wel veilig. Stom.
Las dat dit jaar de eerste lichting scholieren leren over deze gebeurtenis, terwijl ze zelf nog niet geboren waren. Gek eigenlijk! Nooit bij nagedacht. Mijn nichtje van 18 vind ik bv al een heuse dame maar die zal er ook niks van weten.
Ik weet t nog zo goed, was ook nog maar 13. Luisterde op mn kamer naar yorin fm. Volgens mij pas savonds. Volgens mij was het een dinsdag.

Rotwereld toch ook. Net als muggen.
Door frodo quin
*Gabriëlle* schreef:Beterschap voor jullie allebei!

Het moet eigenlijk wel, maar ik zie nogal op tegen het opereren, narcose, welk ziekenhuis enz. , en de organisatie dat iemand anders mijn beesten kan verzorgen is ook niet makkelijk als je over de 50 hamsters heb zitten. Die paar dagen ziekenhuis hebben me ook weer een hamster gekost, dat schijn vast prik te zijn als er iemand voor mijn dieren zorgt dat er iets dood gaat. En dan heb ik ook nog eens dat ik pas in december lang genoeg vrij kan nemen zodat ik de tijd kan nemen te herstellen, wat eigenlijk ook geen handige periode is voor het geval er iets is, en je niemand hebt om op terug te vallen. Dus ik zit het eigenlijk voor mij uit te schuiven.
Veel sterkte met het verlies van je hamster. Ik begrijp dat je het blijft uitstellen, maar als je gepland in het ziekenhuis beland kan je het toch beter regelen dan wanneer je met spoed wordt opgenomen. Ik zou eens rond kijken op een hamsterforum en bij een knaagdierenopvang in de buurt, daar zitten mensen die kennis van hamsters hebben en misschien wel ze tijdelijk kunnen opvangen of bij jou kunnen oppassen of je de gegevens van een goede oppas geven.
Door Angelique
eelke schreef:Ja dat is het he. Maar nou ga ik zaterdag naar een groot evenement en denk je toch weer...Hmm... is dat wel veilig. Stom.
Las dat dit jaar de eerste lichting scholieren leren over deze gebeurtenis, terwijl ze zelf nog niet geboren waren. Gek eigenlijk! Nooit bij nagedacht. Mijn nichtje van 18 vind ik bv al een heuse dame maar die zal er ook niks van weten.
Ik weet t nog zo goed, was ook nog maar 13. Luisterde op mn kamer naar yorin fm. Volgens mij pas savonds. Volgens mij was het een dinsdag.

Rotwereld toch ook. Net als muggen.

Dat is een raar idee ja. Zeker omdat je je er zelf amper iets bij voor kan stellen dat het alweer 15 jaar geleden is, terwijl het waarschijnlijk allemaal nog net zo duidelijk op je netvlies staat en dat zal over 20 jaar nog net zo zijn. Ik hoorde de 1ste berichten toen ik in de auto zat vanuit het wandelpark. Zal zo rond 4en geweest zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door