Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Hij plast keurig buiten hoor, het regent alleen steeds als hij naar buiten moet :-X
Door pearlsofpassion
Ik ben ziek. :(

Kan ook niets binnenhouden behalve elke 10 min een slokje frisdrank zonder prik. Moet wel frisdrank want anders ga ik gal overgeven dus ik moet steeds een beetje pure suiker zien binnen te krijgen.

En ondertussen loopt het er dubbel zo snel als ik vocht kan binnennemen weer uit achteraan. Gewoon puur water uit mijn darmen, zit niet eens kleur aan... :-\

Mag ook niet te lang duren met die kleine in mijn buik. :-\
Kan het mij niet permiteren om ook maar een beetje uit te drogen op 35 weken zwangerschap, die enorme hoeveelheid vruchtwater moet elke 3 uur vernieuwd worden...

En alsof dat niet genoeg is vinden we geen opvang voor Laurens morgen.
Meneer Pop kan tot 12u thuis blijven maar in de namiddag moet ik toch echt zelf op hem passen.
Pfff... ik zie het niet zitten. :'(
Door Lizzy
Ahhhh :-*
Veel beterschap PoP. Ik hoop dat je snel opknapt, dit is niks :-X [quote][/quote]
Door jasmijn
O wat naar Pop, ik hoop dat het snel beter gaat want dit is niks natuurlijk.
Zeker met die kleinen in je buik is zo iets heel snel heel eng :-X
Door Hope
Mijn lieve Lotje is aangevallen door twee grote eksters. Nu is ze haar muis kwijt en haar ego is gedeukt
Door jasmijn
Hope schreef:Mijn lieve Lotje is aangevallen door twee grote eksters. Nu is ze haar muis kwijt en haar ego is gedeukt
O horro die eksters :nerves: Femke is ook een keer aangevallen door zo'n kreng >:(
Beest wou het haar uit haar staart hebben :o

Echt rot beesten zijn het hoor >:(
Door Lil
Trial and error sucks >:(
Gewoon proberen je dagelijkse leven op te pakken en dan merk je wat je wel en niet kunt.... Kan mijn vinger niet meer bewegen, gewoon helemaal niet. >:( :-\
Alleen maar huishouden gedaan. :(
Door pearlsofpassion
Bedankt voor alle beterschapswensen. :-*

Het gaat al iets beter. De continue doorstroom is toch al stilgevallen. Ben wel nog misselijk maar slokje per slokje houdt ik het binnen en een beetje yoghurt gaat er ook in.
Nu nog hopen dat mijn maag en darmen toch iets van vocht willen opnemen want urine heb ik vandaag nog vrijwel niet geproduceerd en dat verontrust mij ten zeerste.
Zowel mijn afvalstoffen als die van de baby moeten toch afgevoerd worden... :-\
Dus duimen dat ik vannacht kan klagen over volle blazen. ;)
Door koekje
Beterschap pop!
Overgeven met een hoogzwangere buik is zoooo naar!
Als je niet snel genoeg opknapt, aan de bel trekken hoor.
Door pearlsofpassion
Het gaat al veel beter. Ik ben nog voorzichtig met wat ik eet ( weinig vet) en probeer vooral vochtige zaken te eten/drinken. Maar ik ben niet echt meer misselijk, wel nog geen eetlust.
Er rommelt nog vanalles in mijn darmen maar tot nu toe niets meer uitgekomen dus das ook al hoopgevend.

Daarvoor is zo'n darmspoeling, letterlijk, wel goed. Spoelt alle ziektekiemen goed weg en ben je er ook sneller vanaf. Voel me toch al veel sneller beter dan ik verwacht had.

Ze zeggen toch ook altijd dat je zwanger een verminderde weerstand hebt en zeker zo'n darminfecties gevaarlijk zijn omdat je die dan moeilijk kan bevechten. Maar ik moet zeggen dat ik daar nog niets van gemerkt heb. Ook verkouden ed ben ik steeds snel vanaf.
Dus das wel een geluk. :)
Door Kaio
Fijn dat die rooie weer thuis is.
Echt niet leuk PoP, beterschap! Gaat de goede kant op zo te lezen!

Hier is het even lekker balen, Fozzy heeft besloten de trimtafel doodeng te vinden, ook de tafel die buiten staan :-X Daar gaat mijn rug :-X ::)
Nu een manier vinden om hem er ooit weer terug op te krijgen zonder doodsangst en dat is lastig met een niet voer gemotiveerde hond.
Echt balen hij vond het voorheen altijd geweldig fijn. En hij wil nu ook wel maar hij slaat echt vast.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door