Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
O wat leuk gefeliciteerd :D

Heel eerlijk vind ik er niks aan zwanger zijn :-X hoef nu nog maar 6 weken maar heb het helemaal gehad :-[
dus je bent niet de eninge die geen lol aan beleeft, heel eerlijk heb ik daar door ook besloten dat het hier maar bij 1 kind blijft ( tenzij we de jackpot winnen en vriendlief altijd thuis en voor de eerste kleinen kan zorgen zo lang ik door de zwangerschap worstel :P :biggrin2: )

Wel fijn dat het nu een beetje fijn begint te worden, ze zeggen dat het 2de trimester het leukst is.
Ook fijn dat je huis al een beetje een huis aan het worden is, toch prettig om weer een thuis te hebben ;)

Ik wens je nog een fijne zwangerschap toe en hoop echt dat sommige kwaaltjes je bespaard blijven!
Gefeliciteerd! :D

Ik ben wel graag zwanger.
En contradictorisch had ik de eerste keer eigenlijk veel meer pijn en last en toch was ik toen nog liever zwanger dan deze keer.

De eerste keer ook tot 14 weken goed misselijk geweest en toen vond ik er niets aan. Maar op 16 weken begon ik de baby te voelen en vanaf dan nam ik er alle pijntjes wel bij. Ookal heb ik heel snel veel buikpijn en druk gehad.
Het had bij mij toen nog wel wat langer mogen duren. Geen probleem.

Nu ben ik wat slapper omdat ik door de peuter in huis niet zomaar onbeperkt kan slapen en wel wat moe ben. Dus kijk ik wel uit naar het eind.

Ik hoop dat je er toch ook wat van kan genieten. Maar echt plezierig is het nooit. Je lichaam is toch al snel te klein en.wordt natuurlijk geleend en dat merk je. Het plezier is dat het magisch is dat er een klein wondertje in je buik groeit. En je voelt dat. Das toch echt wel een unieke belevenis.
En hoe je dat kleintje echt al leert kennen, het al zijn karaktertje toont, ookal is dat subtiel.
Ik wordt ook gelukkig van telkens weer te voelen dat dat kleintje er zit en het zo dicht bij me te hebben. Het vooruitzicht naar de baby ook... :) Wordt er dromerig van.

Ik voel me eerlijk ook wel heel speciaal terwijl ik zwanger ben.
Al zou ik willen dat niet iedereen het altijd zou kunnen zien...

Ik ken iemand die was na haar bevalling stikjaloers op zwangere vrouwen. En ik heb dat niet echt, maar kan daar wel inkomen. :)
Van harte met jullie zwangerschap!!! Dat was even afzien zeg, de klachten tijdens die eerste maanden in combinatie met alle verhuisklussen, maar goed, je bent er doorheen! En wat ontzettend bijzonder zal het zijn om mee te maken hoe je dieren kennelijk begrijpen dat je zwanger bent of in ieder geval 'kwetsbaar' en daar ieder op hun eigen manier mee om gaan.
Geniet lekker van de voorpret en op naar een heel bijzonder 2017! :)
Gefeliciteerd! En oef, zwangerschap zonder verhuizing is al een uitdaging (en verhuizing zonder zwangerschap ook :biggrin2: ), dus én én lijkt me helemaal geen feestje. Plezierige tijd gewenst, hopelijk verder zonder misselijkheid!
Door Fenixjuh
Anne in Duitsland schreef:Gefeliciteerd! En oef, zwangerschap zonder verhuizing is al een uitdaging (en verhuizing zonder zwangerschap ook :biggrin2: ), dus én én lijkt me helemaal geen feestje. Plezierige tijd gewenst, hopelijk verder zonder misselijkheid!
+1!
Knap hoor, hopelijk is het huis snel af en kun je lekker met de beentjes omhoog nog even genieten voor de kleine zich laat zien!!
Gefeliciteerd!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door