Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Veel sterkte met het verlies van Elsje! Het is wel een beetje een pechweek voor jullie zeg :(
Door eelke
Ohh wat heerlijk! Het was vannacht 8 graden! Ik heb in de woonkamer geslapen met de achterdeur open. Het hele huis is heerlijk afgekoeld. Behalve dan de wc ;D daar was de deur nog van dicht en dat koelt dan minder haha. 20 graden binnen nu!
Door kira
Kaela schreef:Veel sterkte met het verlies van Elsje! Het is wel een beetje een pechweek voor jullie zeg :(
Ja best wel een pech week. en dan wordt het ook weer warm.
Door Angelique
eelke schreef:Ohh wat heerlijk! Het was vannacht 8 graden! Ik heb in de woonkamer geslapen met de achterdeur open. Het hele huis is heerlijk afgekoeld. Behalve dan de wc ;D daar was de deur nog van dicht en dat koelt dan minder haha. 20 graden binnen nu!

Dat klinkt goed! Bolle Gijs ook wat rusiger nu?

Hier is het heerlijk momenteel. Pupjes lekker chillen in de ren, wat wil je nog meer :)
Door eelke
De ligt nu rustig ja, maar die heeft mooi weer aan zijn verband geknaagd in de twee uurtjes dat er niemand thuis was >:(
Door jasmijn
Ik dacht dat de herfst begonnen was en het warme weer afgelopen was :-\

Ik zit hier nu echt te puffen van de hitten >:(

Wel een voordeel, als het heet is heb ik minder pijn dan als het koud is dus met veel koelen kan ik toch nog wat dingen doen :cool:

Zo ga nu maar weer onder douche nummer 3 van vandaag :biggrin2:
Door frodo quin
jasmijn schreef:Ik dacht dat de herfst begonnen was en het warme weer afgelopen was :-\

Ik zit hier nu echt te puffen van de hitten >:(

Wel een voordeel, als het heet is heb ik minder pijn dan als het koud is dus met veel koelen kan ik toch nog wat dingen doen :cool:

Zo ga nu maar weer onder douche nummer 3 van vandaag :biggrin2:
Hier was het ook een hete dag. Toen het wat begon af te koelen en ik eindelijk de ramen open kon open zetten om de hitte binnen kwijt te geraken ging een buur met een drilboor aan de slag >:( >:( Gelukkig is die nu opgehouden en kan het raam weer open zonder oorpijn te krijgen.
Door - pien -
Gister was het zeker heet. En ik keek net op Weeronline en het wordt volgende week weer 3 dagen gewoon 27 graden >:(
Het koelt 's avonds al sneller af en ik zie overal spinnewebben, maar herfst....ho maar ::) na juli en augustus kijk ik altijd uit naar september omdat het dan weer koeler wordt maar dat valt vies tegen.
Door Kaela
Vandaag laatste werkdagje en dan vakantie en ik vind het een héérlijk vooruitzicht dat het weer zo fijn blijft. Nog even wat zon opdoen voor de winter!

Nu is het hier in het noorden volgens mij ook precies wat minder warm, waardoor het leuk blijft. En de nachten zijn ook koeler, dat is ook fijn.
Door Lil
Kaela schreef:Vandaag laatste werkdagje en dan vakantie en ik vind het een héérlijk vooruitzicht dat het weer zo fijn blijft. Nog even wat zon opdoen voor de winter!

Nu is het hier in het noorden volgens mij ook precies wat minder warm, waardoor het leuk blijft. En de nachten zijn ook koeler, dat is ook fijn.
Denk ik ook. Ik las vanochtend de voorspelling van 31 31 en 32/33 graden. Voor mij hoeft dat dus niet. Maar wel fijn dat de zon schijnt en het droog is!
Door Kaio
En toch vind ik het nu anders warm, deze 30 graden is niet zo heet als die van juli bijv. Het waait goed door en de nachten zijn een stuk frisser. Merk het aan de honden ook goed .(nouja uiteraard moet ik er niet in de volle zon mee gaan lopen nee). Van mij mag het wel langer zo blijven over een week op vakantie op TS daar is het sowieso frisser :cool: Ach ja als het maar droog is, ::) ben ik al helemaal happy :)
Door Lil
Kaio schreef:En toch vind ik het nu anders warm, deze 30 graden is niet zo heet als die van juli bijv. Het waait goed door en de nachten zijn een stuk frisser. Merk het aan de honden ook goed .(nouja uiteraard moet ik er niet in de volle zon mee gaan lopen nee). Van mij mag het wel langer zo blijven over een week op vakantie op TS daar is het sowieso frisser :cool: Ach ja als het maar droog is, ::) ben ik al helemaal happy :)
Ik vind het overdag even heet, maar het scheelt wel enorm dat het s avonds afkoelt. Op het werk is alles dicht en heb ik daar niets aan, maar thuis is het inderdaad niet zo vies benauwd in huis. De honden hebben wel degelijk met wandelen last ervan, maar in de ochtend gelukkig niet dan heb je (mens) soms zelfs een jasje nodig haha. Ik duim dat je schitterend weer krijgt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door