Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Hier nu even wat rustiger, dwz, de rMen trillen niet meer :-X

Babies merken gelukkig niks, die liggen naar een abba cdtje te luisteren :biggrin2:
Door Lil
gesmolten foon en/of mens 1 keer is genoeg.
Laatst gewijzigd door Lil op zo 28 aug 2016, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
eelke schreef:Arme Gijs is zo aan het hijgen. Buiten slapen gaat niet, dan hoor ik hem niet als hij aan zijn gips zit. Heb nu de achterdeur wel open, maar gebarricadeerd, en op de poef die er voor staat de ventilator gezet.

Nu alleen hopen dat ie het uit zijn hoofd laat om er doorheen te denderen.

Maar buiten nog 21 graden, Pff...
Kouder gaat het niet worden! Over een uur weer 22 graden en om 7 uur 23 en vanaf dan rap omhoog... Bah!
Door eelke
Pff ja. Zo zielig, hij wil slapen maar dat gaat niet tijdens het hijgen...
Door Angelique
eelke schreef:Pff ja. Zo zielig, hij wil slapen maar dat gaat niet tijdens het hijgen...

Ja sneu is dat :(
Door Angelique
eelke schreef:Oei, stroom eruit?

Yep, wat je noemt...met een knal :-X

Gelukkig had menner Lique het zo weer aan de praat, maar je hebt wel even zoiets van...owwww de vriezers.
Door Hope
Angelique schreef:Yep, wat je noemt...met een knal :-X

Gelukkig had menner Lique het zo weer aan de praat, maar je hebt wel even zoiets van...owwww de vriezers.
Wij trekken de stekkers er tegenwoordig uit bij code geel. Broer van manlief heeft inslag gehad in de meterkast. Kookplaat, tv, vriezer, vloerverwarming, echt alles was stuk en alleen de dagwaarde werd vergoed. Wij nemen geen risico meer, vriezers blijven goed koud zolang je ze maar dicht laat.
Door Lil
Hope schreef:Wij trekken de stekkers er tegenwoordig uit bij code geel. Broer van manlief heeft inslag gehad in de meterkast. Kookplaat, tv, vriezer, vloerverwarming, echt alles was stuk en alleen de dagwaarde werd vergoed. Wij nemen geen risico meer, vriezers blijven goed koud zolang je ze maar dicht laat.
slim! Als het heel heftig is dan zet ik gewoon de hoofdschakelaar in de meterkast op nul.
Door src_esther
Lil schreef:slim! Als het heel heftig is dan zet ik gewoon de hoofdschakelaar in de meterkast op nul.
Ik vrees dat dat niet altijd genoeg is. De kracht is zo sterk dat het over kan slaan. Stekker eruit en op afstand van het stopcontact.
Door kira
Ons ouster Konijn overleefde helaas deze laatste zomerse periode niet. Nadat het iets koeler werd at ze weer en dacht ik mooi de winter komt ze wel door. Vanmorgen werd het hier heel benauwd en heel vochtig en dat trok ons Elsje niet. Dag Elsje, bedankt voor alle mooie jaren.
Door Lil
src_esther schreef:Ik vrees dat dat niet altijd genoeg is. De kracht is zo sterk dat het over kan slaan. Stekker eruit en op afstand van het stopcontact.
OW lekker.... Zal eraan denken!
kira schreef:Ons ouster Konijn overleefde helaas deze laatste zomerse periode niet. Nadat het iets koeler werd at ze weer en dacht ik mooi de winter komt ze wel door. Vanmorgen werd het hier heel benauwd en heel vochtig en dat trok ons Elsje niet. Dag Elsje, bedankt voor alle mooie jaren.
Elsje rust zacht. Voor jullie veel sterkte met het verlies van Elsje. :-*
Door Charlie Angel
kira schreef:Ons ouster Konijn overleefde helaas deze laatste zomerse periode niet. Nadat het iets koeler werd at ze weer en dacht ik mooi de winter komt ze wel door. Vanmorgen werd het hier heel benauwd en heel vochtig en dat trok ons Elsje niet. Dag Elsje, bedankt voor alle mooie jaren.
Ach, rust zacht lieve Elsje.Afbeelding Afbeelding
Door frodo quin
Wat jammer :( , veel sterkte!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door