Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Nou! Helemaal niet zo heet! Goed vol te houden in het zonnetje in de tuin.
Door Lil
Stapt in auto naar koelte! Is ongeveer 30 graden nu en dat noem ik niet lekker. Ik kan daar niet tegen.
Door Kaio
Hier is het dus gewoon warm hoor. Maar volgens mij scheelt het ook wel 5 graden . Zijn vanochtend om 8 uur gestart met waterwerken en inmiddels al weer terug. Kaio en Maci waren niet mee, die zijn boos!
Morgen zijn er hier brevetten, die met de nodige aanpassingen doorgaan, moet kunnen en er is sowieso water bij de hand he. :P Maar als het goed is is het morgen wat bewolkter, dat scheelt als het dan maar niet benauwd is. Maar windkracht 3 dus zou goed moeten zijn :cool:
Door Lil
Kaio schreef:Hier is het dus gewoon warm hoor. Maar volgens mij scheelt het ook wel 5 graden . Zijn vanochtend om 8 uur gestart met waterwerken en inmiddels al weer terug. Kaio en Maci waren niet mee, die zijn boos!
Morgen zijn er hier brevetten, die met de nodige aanpassingen doorgaan, moet kunnen en er is sowieso water bij de hand he. :P Maar als het goed is is het morgen wat bewolkter, dat scheelt als het dan maar niet benauwd is. Maar windkracht 3 dus zou goed moeten zijn :cool:
Ik duim voor jullie!
Door Kaio
Wij hoeven zelf niet maar wel een aantal uit onze groep waarmee we de hondjes hebben meegetraind dus ook wel spannend! Dus wel kijken nadat we onze hondjes eerst voorzien hebben van wat watervreugde
Door Mandarijn
Ik geloof dat de donderslagen de afgelopen weken zijn opgespaard om vandaag los te gaan. Het lijkt wel of een horde paparazzi fotografen buiten staat te flitsen en als toetje flink wat gedonder erbij. Heel fijn met een hond die dat niet 10x maar 100x niks vind.
Door Kaio
Mega onweer noodweer :o ( ok kan nog trapje erger maar is nu echt niet mis hier)
Door Lil
Kaio schreef:Mega onweer noodweer :o ( ok kan nog trapje erger maar is nu echt niet mis hier)
Ja ik ben ook wakker. slaap normaal door behoorlijk wat onweer gewoon door.
Door jasmijn
Hier is het ook heel warm en benauwd, wel veel flitsen gezien maar de donder is flink verweg.
Ook de regen blijft hier uit, hoewel ik niet tegen een buitje heb, zou het gelijk een stuk minder benauwd door worden.
Door eelke
Arme Gijs is zo aan het hijgen. Buiten slapen gaat niet, dan hoor ik hem niet als hij aan zijn gips zit. Heb nu de achterdeur wel open, maar gebarricadeerd, en op de poef die er voor staat de ventilator gezet.

Nu alleen hopen dat ie het uit zijn hoofd laat om er doorheen te denderen.

Maar buiten nog 21 graden, Pff...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door