Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Angelique schreef:Koeien...how boring ::)
Grote markt is kwartiertje fietsen dus beste uit twee werelden :D
Kan de tijd 3 maanden vooruit gezet worden? ::)
Door smulpaap
dinky89 schreef:Vanmiddag (voorlopig) koopcontract getekend :D
Voorproefje van het uitzicht vanuit de woonkamer:
Afbeelding

Al kan dat natuurlijk niet tippen aan het uitzicht van spikkelneus hierboven wat mij betreft ;)

Wel erg spannend en leuk. Wordt ons eerste eigen koophuis. Huren momenteel nog huis van mijn ouders :)

Wat leuk , en idd dat is een mooi uitzicht .
Door Angelique
dinky89 schreef:Grote markt is kwartiertje fietsen dus beste uit twee werelden :D
Kan de tijd 3 maanden vooruit gezet worden? ::)

Dat klinkt goed zeg!

Maar nee, die tijd gaan we niet vooruit zetten zeg, zitten we met z'n allen meteen weer in de herfst...doeii Dink :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Angelique schreef:Dat klinkt goed zeg!

Maar nee, die tijd gaan we niet vooruit zetten zeg, zitten we met z'n allen meteen weer in de herfst...doeii Dink :biggrin2:

Kunnen we hier een stemtopic van maken? Ik ben vóór namelijk. Over 3 maanden mag ik weer naar Zweden! :D
Door dinky89
Waarschijnlijk komt ons huidige appartementje komende week op Funda te staan dus als er hier nog mensen zijn die nabij het centrum van Groningen in een appartementje op de begane grond willen wonen met een poep en plasveldje schuin voor de deur moeten het maar even laten weten ;)
Door dinky89
Wanneer hij online staat zal ik de link plaatsen ;)

Nadat ik 8 jaar in dit huis heb gewoond gaan we in oktober naar een groter huis aan de rand van de stad. Staat op vorige pagina foto van :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door