Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Ik wil geen gehijg. En ik pas daar dus de activiteit op aan.Ik ga 's morgens tussen 5.00 en 6.00 u. Met haar fietsen. Dan is het tussen de 10 en 16 graden. Het gehijg is puur van het rennen en niet omdat het warm is.
Hope schreef:Ik wil geen gehijg. En ik pas daar dus de activiteit op aan.Dat krijg ik hier alleen voor elkaar met op de bank tv kijken... ?
eelke schreef:Dat krijg ik hier alleen voor elkaar met op de bank tv kijken... ?Jij hebt ook andere honden. Een lab hoeft van mij echt niet zo lang naast de fiets dat hij daarna thuis nog een half uur hijgt.
Hope schreef:Jij hebt ook andere honden. Een lab hoeft van mij echt niet zo lang naast de fiets dat hij daarna thuis nog een half uur hijgt.Nou een golden verschilt toch niet veel met een labrador? Maar ook die hijgt wel hoor, bij activiteit, al is het van opwinding en leuk leuk leuk. Niet hijgen vind ik niet zo haalbaar eigenlijk.
eelke schreef:Nou een golden verschilt toch niet veel met een labrador? Maar ook die hijgt wel hoor, bij activiteit, al is het van opwinding en leuk leuk leuk. Niet hijgen vind ik niet zo haalbaar eigenlijk.Dan zullen Hope en Nelson allebei wel apart zijn dan. Want hier wordt toch echt niet gehijgd.
Hope schreef:Dan zullen Hope en Nelson allebei wel apart zijn dan. Want hier wordt toch echt niet gehijgd.Dan zijn ze volgens mij inderdaad wel apart. Kan me niet herinneren dat ik ooit een hond gehad heb die na een activiteit niet hijgde.
Na een activiteit dan hé. Uithijgen zeg maar.
Het is thuiskomen, slok drinken en rustig liggen.