Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
eelke schreef:Jup. Gaat met trillingen. Mijn apparaatje kan voor gitaar, basgitaar, ukelele en viool. Kun je dan apart instellen. Geeft ie aan op welke toon je zit en dan of hoger of lager moet.

Nieuwe klaag;
Met Joep een klein half uurtje gelopen. En tjonge wat mis ik die grote stoere beer dan. Ik durfde mooi niet diep het bos in, maar ik mis het struinen ontzettend...
Handig!

Ahhhh knuf voor jou, maar vooral ook voor de stoere beer. Hoop dat hij weer snel kan meegaan.
Door eelke
Lil schreef:Handig!

Ahhhh knuf voor jou, maar vooral ook voor de stoere beer. Hoop dat hij weer snel kan meegaan.
Ik reken er op dat dat nog wel een maand of 2 a 3 gaat duren, zeker... gelukkig krijgt hij er niet zo veel van mee. Meneer gaat met Gijs naar buiten voor de poep en plas, en ik ga dan meteen weg zodra ze de deur uit zijn. Zolang Gijs Joep niet ziet weg gaan gaat dat gelukkig goed. Krijgen ze erna lekker eten.
Door Lil
eelke schreef:Ik reken er op dat dat nog wel een maand of 2 a 3 gaat duren, zeker... gelukkig krijgt hij er niet zo veel van mee. Meneer gaat met Gijs naar buiten voor de poep en plas, en ik ga dan meteen weg zodra ze de deur uit zijn. Zolang Gijs Joep niet ziet weg gaan gaat dat gelukkig goed. Krijgen ze erna lekker eten.
Ow ruk dat is lang! Gescheurde achillespees is bij mensen gelukkig maar 3 weken gips; niet dat je daarna gewoon wegloopt, dat helaas niet.
Door eelke
Holymoly. Ik vergeet er nog 1! Morgen is het kiezen-trek-dag :'(
Lil schreef:
Ow ruk dat is lang! Gescheurde achillespees is bij mensen gelukkig maar 3 weken gips; niet dat je daarna gewoon wegloopt, dat helaas niet.
Nog 4 weken gips en dan een brace. Lijkt me langzaam opbouwen. Dus eer hij een half uur bos aan de flex kan zijn we echt wel weer een tijd verder... :-\
Door Martine-Tom
eelke schreef:Holymoly. Ik vergeet er nog 1! Morgen is het kiezen-trek-dag :'(

Nog 4 weken gips en dan een brace. Lijkt me langzaam opbouwen. Dus eer hij een half uur bos aan de flex kan zijn we echt wel weer een tijd verder... :-\
Ik mag 9/9 voor 2 verstandskiezen brrrr
Door eelke
Martine-Tom schreef:Ik mag 9/9 voor 2 verstandskiezen brrrr

Ja ik ook 2 verstandskiezen. Links en rechts boven. En een gaatje vullen. En foto's maken. En gebitsreiniging. 80 min met-je-bakkes-open ingepland. :-\
Door Martine-Tom
eelke schreef:Ja ik ook 2 verstandskiezen. Links en rechts boven. En een gaatje vullen. En foto's maken. En gebitsreiniging. 80 min met-je-bakkes-open ingepland. :-\
Bij tandarts?
Ik mag daarna ook nog voor 4 gaatjes en tandsteen, ivm reuma mag mn mond niet te lang open dus ik mag 2 keer naar de kaakchirurg (wsl tandarts denkt dat het binnen de max van 15 min moet lukken om beide kiezen eruit te halen) en dan dus nog 3x naar de tandarts (niet leuk maar dat vind ik dan nog niet zo erg, die kaakchirurg blllll)
Door eelke
Jup, boven doet hij ze zelf. Hij wil me ook verwijzen voor de onderste twee naar de kaakchirurg. Maar ammehoela. Die moeten dan ook in twee keer, want links en rechtsonder kunnen niet tegelijk verdoofd, dus dat is nog 2 x zenuwen. Laat maar dan, onder is weinig aan de hand, boven zit een gaatje dus dat is vroeg of laat een probleem.
Door Martine-Tom
eelke schreef:Jup, boven doet hij ze zelf. Hij wil me ook verwijzen voor de onderste twee naar de kaakchirurg. Maar ammehoela. Die moeten dan ook in twee keer, want links en rechtsonder kunnen niet tegelijk verdoofd, dus dat is nog 2 x zenuwen. Laat maar dan, onder is weinig aan de hand, boven zit een gaatje dus dat is vroeg of laat een probleem.
De mijne wilde het niet zelf doen >:(
Links is afgebroken en omgekanteld en prikt in de wang die nu ontstoken Is en rechts is zover afgebroken dat alleen de basis nog op de kaak ligt. Moet ik nog uitleggen dat ik er erg naar uit kijk :P

Succes morgen, ik hoop dat het meevalt :-*
Door eelke
Ik hoop het ook! Ik heb vandaag vast maar een zak snoep gegeten omdat dat morgen natuurlijk niet kan als ik zielug ben :biggrin2:
Door Martine-Tom
eelke schreef:Ik hoop het ook! Ik heb vandaag vast maar een zak snoep gegeten omdat dat morgen natuurlijk niet kan als ik zielug ben :biggrin2:
Nee das nog het ergste ben je zielig kan je niet eens chocolade eten of een dikke friet met saus ofzo :biggrin2:
Door koekje
Angelique schreef:Slecht geregeld Koek :(
Ik had gisteren m'n schoonouders boodschappen laten doen, maar die reep is al weer op. Ik zit nog te dubben om meneer naar de benzinepomp te sturen.
Om m'n pens dan maar met spek te vullen, lost natuurlijk ook nix op :(
Door Kaio
Martine-Tom schreef:De mijne wilde het niet zelf doen >:(
Links is afgebroken en omgekanteld en prikt in de wang die nu ontstoken Is en rechts is zover afgebroken dat alleen de basis nog op de kaak ligt. Moet ik nog uitleggen dat ik er erg naar uit kijk :P

Succes morgen, ik hoop dat het meevalt :-*
Oo ik had destijds best een leuke kaakchirurg, hij was een beetje melig zeg maar en het was ook zo voorbij eigenlijk, terwijl hij boven een andere kies zat dus er moest ook een stuk kaak weggeboord worden. Daar voel je op het miment zelf niks van. Ik kwam nog keiblij thuis. Dat ging daarna wel over.. ::) Heeft een week je geduurd.

Dus sterkte en succes Eelke en Martine.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door