Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Radja
Mandarijn schreef:Angelique!!!!! Wat doe je ons aan??

:dribble: :dribble:

Wat doe je mij en vele andere hier op BP aan!! Deze te te te te lief! :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Door Angelique
Martine-Tom schreef:Heee hebben ze namen???

Ja, voor gewoon het gemak..reutje 1,2 ,3 is ook zo saai. Dus we hebben een Dikkop, Kermit en Pippi, Een Trude (dat is wel een blijvertje, mag je uitspreken als Troeeeede en als je pissed bent als trut) ) en een Lotje.
Door Martine-Tom
Angelique schreef:Ja, voor gewoon het gemak..reutje 1,2 ,3 is ook zo saai. Dus we hebben een Dikkop, Kermit en Pippi, Een Trude (dat is wel een blijvertje, mag je uitspreken als Troeeeede en als je pissed bent als trut) ) en een Lotje.
;D ;D
Door Kim_S
Ik vind het allemaal blijvertjes. Dikkop is heus een leuke naam hoor ;D

Trude, is dat van zo'n dierenartsenprogramma uit 1910 of zo?
En dan voor het gemak afkorten naar Trut...
Ja hoor, die blijft bij jullie :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef:Ik vind het allemaal blijvertjes. Dikkop is heus een leuke naam hoor ;D

Trude, is dat van zo'n dierenartsenprogramma uit 1910 of zo?
En dan voor het gemak afkorten naar Trut...
Ja hoor, die blijft bij jullie :biggrin2:
Applausje voor jezelf :)
Door Angelique
Kim_S schreef:Ooow echt? Die vond ik geweldig! ;D

Heb toen al gezegd...ooit gaat er een hond Trude heten :biggrin2: e voila :biggrin2:
Door Angelique
koekje schreef:Aaaaahhhh!
En wat schattig, dat witte puntje op haar staartje!

Die hebben ze allemaal :P (alle uiteindjes zijn wit) en deze heeft nog een opvallend klein puntje, de rest is wat uitbundiger daarmee.
Door Spikkelneus
Oh Trude! Daar denk ik nog regelmatig aan, toen wist ik echt zeker dat ik dierenarts wilde worden.

Het lijkt me zo ontzettend fijn voor een hond om nooit meer weg te hoeven van de plek waar je geboren bent, geen traumatische scheiding van mama en van alles wat je kent. Die Trude van jullie is een ongelofelijke bofkont! Ook al zal ze dat zelf nooit beseffen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door