Hope schreef:Het is nat hé?Ik had de lieslaarzen gelukkig nog binnen handbereik.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Het is nat hé?Ik had de lieslaarzen gelukkig nog binnen handbereik.
Hope schreef:Het is nat hé?
Mandarijn schreef:De laarzen staan en regenjas hangt weer bij de buitendeur.Gisteren 24 uur regen... vandaag 1,5 uur droog geweest. Heb toen meteen de honden gegrepen en heb 1.5 uur gewandeld (in rondjes/achtjes van zo'n 20 minuten haha) Tot 00.00 uur blijft het regenen volgens buienradar en morgen misschien weer even droog.![]()
Zou het nog een keertje droog worden??
Lil schreef:Gisteren 24 uur regen... vandaag 1,5 uur droog geweest. Heb toen meteen de honden gegrepen en heb 1.5 uur gewandeld (in rondjes/achtjes van zo'n 20 minuten haha) Tot 00.00 uur blijft het regenen volgens buienradar en morgen misschien weer even droog.Kleine troost: bij jou is het 1,5 uur langer droog geweest dan hier
Kaio schreef:Fijn ik moet straks nog gaan mantrailen met Fozzy, wordt weer een natte bedoeling als vanouds. En mijn laarzen zijn nog niet "klaar". Bleh scheisswetter.
Hope schreef:Kleine troost: bij jou is het 1,5 uur langer droog geweest dan hier
jasmijn schreef:Ik ga heel gemeen zijn maar hier is het heerlijk weerStuur het door naar hier! Klinkt prima!![]()
Wel een beetje winderig maar een fijne temperatuur en droog![]()
Gister hadden we wel af en toe miezer regen maar daar is haku gelukkig immuun voor geworden dus toch nog lekker kunnen lopen![]()
Van mij mag het zo wel lekker blijven