Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Hope schreef:Het is nat hé? ::)
Ik had de lieslaarzen gelukkig nog binnen handbereik. ;)
Door Mandarijn
Hope schreef:Het is nat hé? ::)

De laarzen staan en regenjas hangt weer bij de buitendeur. :-X

Zou het nog een keertje droog worden??
Door Lil
Mandarijn schreef:De laarzen staan en regenjas hangt weer bij de buitendeur. :-X

Zou het nog een keertje droog worden??
Gisteren 24 uur regen... vandaag 1,5 uur droog geweest. Heb toen meteen de honden gegrepen en heb 1.5 uur gewandeld (in rondjes/achtjes van zo'n 20 minuten haha) Tot 00.00 uur blijft het regenen volgens buienradar en morgen misschien weer even droog.
Door Kaio
Fijn ik moet straks nog gaan mantrailen met Fozzy, wordt weer een natte bedoeling als vanouds. En mijn laarzen zijn nog niet "klaar". Bleh scheisswetter.
Door Hope
Lil schreef:Gisteren 24 uur regen... vandaag 1,5 uur droog geweest. Heb toen meteen de honden gegrepen en heb 1.5 uur gewandeld (in rondjes/achtjes van zo'n 20 minuten haha) Tot 00.00 uur blijft het regenen volgens buienradar en morgen misschien weer even droog.
Kleine troost: bij jou is het 1,5 uur langer droog geweest dan hier ::)
Door Siberienne
Kaio schreef:Fijn ik moet straks nog gaan mantrailen met Fozzy, wordt weer een natte bedoeling als vanouds. En mijn laarzen zijn nog niet "klaar". Bleh scheisswetter.

Kleine troost: wij waren gisteravond bezig en alle honden deden het super: blijkbaar blijft de geur beter hangen in dit vochtige weer ;) ;)

Ondertussen kijk ik naar buiten en zie grijs en nat. Ik denk dat mijn meneren het zo mogen doen met een korte ronde. Ze houden toch niet van de regen ;)
Door Lil
Hope schreef:Kleine troost: bij jou is het 1,5 uur langer droog geweest dan hier ::)
:groupwave2: :circle:

Sterkte daar! :-*
Door jasmijn
Ik ga heel gemeen zijn maar hier is het heerlijk weer :P
Wel een beetje winderig maar een fijne temperatuur en droog :cool:

Gister hadden we wel af en toe miezer regen maar daar is haku gelukkig immuun voor geworden dus toch nog lekker kunnen lopen :biggrin2:

Van mij mag het zo wel lekker blijven
Door Lil
jasmijn schreef:Ik ga heel gemeen zijn maar hier is het heerlijk weer :P
Wel een beetje winderig maar een fijne temperatuur en droog :cool:

Gister hadden we wel af en toe miezer regen maar daar is haku gelukkig immuun voor geworden dus toch nog lekker kunnen lopen :biggrin2:

Van mij mag het zo wel lekker blijven
Stuur het door naar hier! Klinkt prima!
Door - pien -
Asjemenou...het zou lekker warm(er) worden dit weekend maar hier kwam vanmorgen een hele beste bui naar beneden :-X en de temperatuur is ook niet om over naar huis te schrijven >:(
Door jasmijn
Ik snap niet waar je over klaagt hoor hier is het heerlijk :P :biggrin2:

Ja vanochtend hier ook een flinke bui gehad maar toen lag ik nog in bed dus dat vond ik wel gezellig :)

Nu is het hier afwisselend bewolkt maar de temperatuur is heerlijk, niet te warm maar zeker niet koud te noemen :cool:
Staat ook een lekker windje dus voor heel best uit te houden zo, waarschijnlijk was het zonder wind me weer te heet geworden.

Dus wij gaan vanavond bbqen :biggrin2:
Door Lil
Zaaaaaaalig! Zonnetje niet te fel, maar duidelijk aanwezig graad of 22 a 23.

En vervolgens zit ik binnen de hele dag te koken en te poetsen en te wassen en..... Nou ja ook dat lukt met zon beter dan met regen denk ik.
Door Cathelijn
Het zou vanaf morgen weer langzaam beter moeten worden met begin volgende week echt zomerse temperaturen. Nou als ik nu zo naar buiten kijk denk ik: eerst zien/voelen, dan geloven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door