Voor de artritus ben ik nu aan het overgaan KVV. Ik ben erg blij dat ik daar nu achter ben gekomen. Dat maakt het leven een stuk leuker voor hem als saaie dieetbrokken.
Ik ben er gisteren mee begonnen. Daarnaast masseer ik zijn rug ook en sinds vandaag is ie al een stuk vrolijker en bewegelijker. Ik kan me niet voorstellen dat dat na 1 dag al door dat voer komt, maar ben er wel blij mee.
Ik ga nu helemaal af op wat ze me in de natuurwinkel hebben verteld en wat me aanspreekt natuurlijk. Maar mag ie b.v. ook pens hebben? Zijn er daar dingen die hij niet mag hebben? Mag ie voor het slapen gaan nog steeds zijn "bonzo hapkluifje" hebben?
En door zijn brokken deed ik eerst zonnebloemolie, want dat was goed voor zijn vacht, en een tijd geleden over op maisolie, want dat was toch wel het beste van het beste volgens de DA. Moet of mag ik dat nog steeds door zijn KVV doen, of hoeft dat niet meer?
Ik ben wél al overgegaan op 2 x daags voederen i.p.v. 1 keer.
Nou ga ik vrijdag een echo laten maken van zijn hart, maar ik wil daar een beetje goed beslagen ter ijs komen.
Stel dat er iets ernstigs aan de hand is, moet ik hem dan aan de medicijnen zetten, of is er ook een andere oplossing?
Ik ben een "groentje", en zit vol met vragen zoals jullie zien.

Groet, Vinci.